(عکس) قدرت نمایی دوباره سجاد غریبی، هالک ایرانی با ژست فتوشاپی

(عکس) قدرت نمایی دوباره سجاد غریبی، هالک ایرانی با ژست فتوشاپی

سجاد غریبی هالک ایرانی، گفته که دیگر تصویرهای تازه اش فتوشاپی نیست و در این 9 ماه تلاش بسیار زیادی برای عضله سازی انجام داده است.

کد خبر : ۱۳۵۸۶۹
بازدید : ۷۳۸۸

فرادید| دو سال قبل بود که تصاویر سجاد غریبی با عضله های نامتعارف توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. بعد هم این عضله های غول پیکر باعث شد تا او به نام هالک ایرانی مشهور شود. البته این تازه ابتدای جنجال های مجازی سجاد غریبی بود.

به گزارش فرادید، او بعد هم وارد جدال اینستاگرامی با مارتین فورد شد و تا مدتی توجه کاربران فضای مجازی را جالب کرد. اما بعد در فضای حقیقی این دو با یکدیگر مواجه شدند و مشخص شد که تصاویر سجاد غریبی با عضله های غول  پیکر با فتوشاپ ساخته شده است.

پس از آن هم سجاد غریبی با گوریل قزاقستانی وارد هیاهوی مجازی شد و در مرداد ماه سال گذشته با این بوکسر ناشناس در دبی روبرو شد.

 او در این مبارزه شکست سنگینی از آلمات باخیتوویچ قزاقستانی خورد و مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این مسئله سبب شد تا سجاد غریبی مدتی از شبکه های اجتماعی دور شود. 

اما حالا او به اینستاگرام بازگشته و با تصویر جنجال برانگیز تازه ای توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است. البته خودش گفته که دیگر تصویرهای تازه اش فتوشاپی نیست و در این 9 ماه تلاش بسیار زیادی برای عضله سازی انجام داده است.

هر چند همچنان مورد انتقاد کاربران قرار دارد و متهم به فتوشاپ تصاویر تازه اش شده است.

sajadgharibi1-

۱۹
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    این آدم نمیشه بابا ولش

  • ناشناس ارسالی در

    پفک نمکی

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید