این چهره‌های مشهور با یکدیگر همکلاسی بودند

این چهره‌های مشهور با یکدیگر همکلاسی بودند

متیو پری در دوران دبستان با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا همکلاسی بود.

کد خبر : ۱۳۷۶۳۵
بازدید : ۴۱۱

آشنایی بعضی سلبریتی ها با یکدیگر به مدت ها پیش از به شهرت رسیدن شان بازمی گردد، زمانی که باهم به یک مدرسه یا دانشگاه می رفتند. در حقیقت، چهره های مشهوری زمانی با یکدیگر همکلاسی بودند که احتمالاً اصلاً انتظارش را ندارید.

کول و دیلن اسپراوس و کامیلا مندس

کامیلا مندس و کول اسپراوس پیش از همبازی شدن شان با یکدیگر در سریال «ریوردیل» (Riverdale) به همراه دیلن برادر کول به دانشگاه نیویورک می رفتند.

مندس در سال ۲۰۱۶ و برادران اسپراوس در سال ۲۰۱۵ از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شدند.

مندس در مصاحبه ای گفت که به خاطر دارد که کول و دیلن را در دانشگاه و مهمانی های آن دیده بود اما کول کماکان او را در دانشگاه به خاطر نمی آورد.

انسل الگورت، تیموتی شالامی و لوردس لئون

تیموتی شالامی و لوردس لئون، دختر مدونا و انسل الگورت هر سه به هنرستان LaGuardia نیویورک می رفتند.

الگورت و شالامی که حالا هر دو به بازیگران مشهوری بدل شده و در فیلم های موفقی نقش آفرینی کرده اند، هنوز دوستان خوب یکدیگر هستند.

الگورت در مصاحبه ای درباره ی دوران مدرسه شان با شالامی گفت: «هیچکس در مدرسه از تیمی (تیموتی شالامی) بدش نمی آمد ولی بودند کسانی که از من خوش شان نیاید.»

در همان هنرستان بود که شالامی با لوردس لئون، دختر مدونا آشنا شد و آن ها حتی مدتی با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند.

متیو پری و جاستین ترودو

متیو پری در دوران دبستان با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا همکلاسی بود.

پری در مصاحبه ای اذعان کرد که او و دوستانش قصد داشتند ترودو را بزنند. به گفته ی پری، آن زمان او کلاس پنجم و ترودو کلاس سوم بود. او خود را «کودکی احمق» توصیف کرد و توضیح داد که موفقیت ترودو در یک ورزش حسادت آن ها را برانگیخته بود.

ناتالی پورتمن و جرد کوشنر

ناتالی پورتمن جرد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ را از دوران دانشگاه می شناسد.

پورتمن در مصاحبه ای فاش کرد که او و کوشنر در زمان تحصیل شان در دانشگاه هاروارد ِ آمریکا با یکدیگر دوست بودند، اما حالا او را «یک ابر شرور» می داند.

پورتمن در این مصاحبه گفت: «متأسفانه چیز جالب زیادی برای گفتن درباره ی کسی که زمانی با او دوست بودید و حالا تبدیل به یک ابر شرور شده وجود ندارد.»

جونا هیل و آدام لوین

دوستی آدام لوین و جونا هیل قدمتی طولانی دارد.

هیل در مصاحبه ای دراینباره گفته: «پدرهای ما در دوران دبیرستان در دفتر مدیر مدرسه با یکدیگر آشنا شده بودند. ما با ماشین هایمان یکدیگر را می رساندیم و در خانه ی یکدیگر زندگی می کردیم.»

هیل همچنین گفت که لوین در نوجوانی با مشکل جوش شدید درگیر بود، اما بعداً پوستش صاف شد، با این حال، شخصیتش هیچ تغییری نکرده است.

لوین و هیل که باهم در لس آنجلس به یک مدرسه می رفتند، هنوز هم دوستی نزدیکی با یکدیگر دارند و حتی هیل در سال ۲۰۱۴ در مراسم عروسی لوین و بهاتی پرینزلو، خطبه ی عقد آن ها را خواند. خواهر هیل، بینی فلدستاین هم در موزیک ویدئوی گروه موسیقی آدام لوین به نام Girls Like You حضور داشته است.

جیدا پینک اسمیت و توپاک شکور

توپاک شکور و جیدا پینک اسمیت در هنرستان Baltimore ایالت مریلند ِ آمریکا با یکدیگر آشنا شدند.

شکور بعد از نقل مکان به مریلند وارد این هنرستان شد و در آنجا بود که با پینکت اسمیت آشنا شد که بعداً به یکی از نزدیک ترین او بدل شد.

پینکت اسمیت در مصاحبه ای گفت که وقتی با شکور آشنا شد قاچاقچی مواد مخدر بود و رابطه ی آن ها عاشقانه نبود.

او در این مصاحبه گفت: «رابطه ی من و پاک (توپاک شکور) برای بقا بود. اینطوری شروع شد. و می دانم که بیشتر آدم ها دل شان می خواهد که یک داستان عاشقانه از آن بسازند که به این خاطر است که ماجرای این رابطه را نمی دانند.»

مت دیمون و بن افلک

مت دیمون و بن افلک از دوران دبیرستان با یکدیگر دوست هستند.

دیمون و افلک که باهم به دبیرستان Cambridge Rindge and Latin در شهر بوستون ِ آمریکا می رفتند، بعدها فیلمنامه ی فیلم برنده ی اسکار «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) را باهم نوشتند و حالا هر دو جزء بازیگران موفق هالیوود هستند.

ادی ردمین، پرنس ویلیام و تام هیدلستون

پرنس ویلیام، تام هیدلستون و ادی ردمین به مدرسه شبانه روزی پسرانه ی Eton College انگیس می رفتند.

ردمین و هیدلستون آن زمان در یک نمایش دانش آموزی هم به نام «گذرگاهی به سوی هند» با یکدیگر همبازی شدند. با این حال، هیدلستون در مصاحبه ای توضیح داد که در این نمایش یک فیل وجود داشت و در حالی که ردمین نقش فیل سوار را داشت، نقش خود او یکی از پاهای این فیل بود.

علاوه بر این، ردمین در مصاحبه ای توضیح داد که او و پرنس ویلیام در تیم راگبی مدرسه هم با یکدیگر هم‌تیمی بودند. ردمین در اینباره گفت: «همیشه یک کم برایش ناراحت بودم چون همه می خواستند به شاه آینده ی انگلیس تکل بزند.»

کامرون دیاز و اسنوپ داگ

کامرون دیاز و اسنوپ داگ باهم به یک دبیرستان می رفتند.

دیاز یک بار در مصاحبه ای فاش کرد که اسنوپ داگ را از دبیرستان Long Beach Polytechnic کالیفرنیا می شناسد.

او در اینباره گفت: «یک سال از من بزرگ تر بود. خیلی قد بلند و لاغر بود و موهایش یک عامه دم اسبی داشت.»

اسنوپ داگ هم در مصاحبه ای گفته که به خاطر دارد که دیاز با دخترهای محله شان دوست بود. او دیاز را «دختری باهوش و جالب» توصیف کرد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید