کپشن شاعرانه بازیگر سینما برای تولد پرویز پرستویی

کپشن شاعرانه بازیگر سینما برای تولد پرویز پرستویی

پوریا رحیمی سام (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار عکسی از خود همراه پرویز پرستویی، کپشنی برای تولد پرویز پرستویی نوشته.

کد خبر : ۱۳۸۷۷۴
بازدید : ۱۳۶

برترین ها نوشت: پوریا رحیمی سام در اینستاگرامش نوشت: همیشه چنان فروتنانه زیست کرده‌اید که میدانم از القاب استاد و عالیجناب و ...گریزانید.... جناب پرستویی شما به معنای حقیقی کلمه، بزرگ ما هستید....عزیز ما هستید و دلگرمی ما... شما نقطه طلایی وصل نسل بازیگران پیشرو و تاریخسازمان به نسل پر امید و درخشان امروزید، بس که این همه سال مداوم ستاره بوده‌اید ستاره مانده‌اید و خواهید ماند. اما فراتر از این جایگاه بی بدیل، شما تلنگر مدامِ این حقیقت هستید که شرافت در زندگی ، مردم‌ دار بودن و در کنار مردم بودن و زیست با عزت، از سینما از هنر بسیار پر اهمیت تر است.

زاد روز شما، از مبارک ترین روزهای خداست بر روی زمین.... قلب این مردم که همیشه کنارشان بودید همیشه پناهتان. تن نازنینتان از هر گزند و بلا به دور و همواره سلامت دلتان آرام و زندگیتان پر از برکت.... الهی در این سال تازه از عمر شریف شما، بسیاری از آرزوها و خواسته هایتان که میدانم قسمت زیادی از آن مربوط به این مردم و این خاک است بر آورده شود.

دوستدار با همه قلب و وجود شما... پوریا

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید