( ویدیو) زخمی شدن مهدی حسینی نیا در پشت صحنه سریال «حیثیت گمشده»

( ویدیو) زخمی شدن مهدی حسینی نیا در پشت صحنه سریال «حیثیت گمشده»

مهدی حسینی نیا پس از بازی های خوبی که در چند نقش فرعی در آثار مختلف از خود ارائه داد، برای نخستین بار در سریال حیثیت گمشده در نقش اصلی ظاهر شد.

کد خبر : ۱۵۱۸۲۷
بازدید : ۱۰۴۵

روزیاتو نوشت: ویدئویی از زخمی شدن مهدی حسینی نیا در جریان ساخت مینی سریال حیثیت گمشده که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

این ویدئو که مربوط به پشت صحنه ی این سریال است نشان می دهد او در حین فیلمبرداری دو بار از ناحیه ی سر مجروح شده و دچار خونریزی شده بود.

2

مهدی حسینی نیا پس از بازی های خوبی که در چند نقش فرعی در آثار مختلف از خود ارائه داد، برای نخستین بار در سریال حیثیت گمشده در نقش اصلی ظاهر شد.

او که از دهه ی ۹۰، رسماً فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده، در سال ۹۹ با مجموعه «می‌ خواهم زنده بمانم» موفق شد توجه ویژه ی مخاطبان را به نقش منفی خود جلب کند و به واسطه ی شخصیت منفور «مفتاح» نامش را بر سر زبان‌ ها بیاندازد.

3

حسینی‌ نیا با سریال «یاغی» و نقش متفاوت دیگری به نمایش خانگی بازگشت و طولی نکشید که با مجموعه «رهایم کن» دوباره به این رسانه آمد و بار دیگر توجهات را به خود معطوف کرد. او بازی قابل توجهی نیز از خود در فیلم سینمایی «شنای پروانه» ارائه داد.

درباره سریال حیثیت گمشده

حیثیت گمشده دومین سریال سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی پس از مینی سریال سقوط است که با استقبال بینندگان مواجه شده بود.

4

پخش مینی سریال ۹ قسمتی حیثیت گمشده از ۲۳ تیر ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز شد و روز ۱۷ شهریور به پایان رسید.

حیثیت گمشده محصول سال ۱۴۰۲ است و نویسنده ی آن احمد سلگی و تهیه کننده ی آن محمدرضا منصوری است.

این سریال داستان مردی به نام امیر (مهدی حسینی نیا) را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش به دنبال یافتن حقیقت می رود و زندگی اش این گونه دستخوش تغییر می شود.

5

امیر مردی است از طبقه فرودست جامعه که زندگی عاشقانه ای راه با همسرش هاجر (بهاره افشاری) آغاز می کند. فقر و عدم توانایی در فرزندآوری روی این رابطه سایه می افکند و فاصله زوجین روز به روز بیشتر می شود.

هاجر در حین تامین تریاک پدرش به یک باند توزیع مواد مخدر برمی خورد و تصمیم می گیرد خود نیز ساقی شود. طمع اما او را از خرده فروشی به سمت فروش کلان مواد مخدر می کشاند.

6

این ها اطلاعاتی است که امیر بعد از مرگ همسرش بدست می آورد؛ همزمان به او شک خیانت دارد و در پی این است که بداند جنین مرده در شکم هاجر واقعا از نطفه خودش است یا نه. این همه ی مصائب امیر نیست؛ او به دلیل عدم خوشبختی خواهرش تهمینه (الناز حبیبی) با فرشاد (امیر نوروزی) نیز در رنج و عذاب است… .

7

مهدی حسینی‌ نیا، بهاره افشاری، مهدی زمین‌پرداز، الناز حبیبی، امیر نوروزی و ستاره پسیانی از جمله بازیگران سریال حیثیت گمشده هستند.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است.

8

فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی «اینجا بدون من» ساخته ی بهرام توکلی آغاز کرد و سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۳ نخستین تجربه ی تلویزیونی او بود.

او طی سال های فعالیت خود در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده، از جمله فیلم های سینمایی: بنفشه آفریقایی، عنکبوت، متری شش و نیم، شنای پروانه، دسته دختران و برادران لیلا و همینطور سریال های نمایش خانگی: عالیجناب سیاوش، می خواهم زنده بمانم، میدان سرخ، یاغی، رهایم کن و حیثیت گمشده.

9

او سابقه ی نقش آفرینی در تئاتر را هم دارد.

از وضعیت تأهل وی اطلاعی در دست نیست.

حجم ویدیو: ۱۶.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۹ دانلود ویدیو
۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید