حضور محمد علی کلی و مایک تایسون در بازی سه بعدی UFC

حضور محمد علی کلی و مایک تایسون در بازی سه بعدی UFC

محمد علی کلی و مایک تایسون، به عنوان دو نفر از بهترین مبارزان تاریخ بوکس شناخته می‌شوند.

کد خبر : ۱۵۲۰۹۴
بازدید : ۶۸۳۵

دو بوکسور افسانه‌ای، محمد علی کلی و مایک تایسون، به عنوان شخصیت‌های جدید در بازی بعدی UFC حضور خواهند داشت.

بازی UFC 5 قرار است که ۵ آبان امسال در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S منتشر شود و طرفداران MMA مشتاقانه منتظرند تا با بوکسور‌های مورد علاقه خود مبارزه کنند.

81

محمد علی کلی و مایک تایسون، به عنوان دو نفر از بهترین مبارزان تاریخ بوکس شناخته می‌شوند.

محمد علی، اولین بوکسوری بوده که سه بار قهرمان سنگین وزن شده و لقب «The Greatest» (برترین) را به خود اختصاص داده است. او در سال ۲۰۱۶ درگذشت و میراث عظیمی را برای مبارزان آینده بوکس به جا گذاشت.

همچنین تایسون دو بار قهرمان شده و با ۴۴‌ ناک اوت از ۵۰ پیروزی خود، به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مبارزان رینگ شهرت پیدا کرده است.

82

با توجه به اینکه در سال گذشته دو بوکسور برجسته به UFC 4 اضافه شده‌اند، ورود شخصیت‌های جدید به این بازی بی‌سابقه نیست.

ستاره‌های سنگین وزن، تایسون فیوری (که در حال حاضر قهرمان WBC است) و آنتونی جاشوا، هر دو از قبل در این بازی حضور داشته‌اند. طرفداران باید برای باز کردن قفل این دو شخصیت، بازی را پیش‌خرید و برای نسخه دلوکس، هزینه اضافی پرداخت می‌کردند.

امسال هم قابلیت بازی با شخصیت‌های کلی و تایسون در اختیار پلیرهایی قرار خواهد گرفت که بازی را پیش‌خرید می‌کنند.

83

علاوه بر این دو مبارز، فدور املیاننکو، ستاره سابق Bellator نیز از شخصیت‌های دیگر این بازی خواهد بود.

جزئیاتی مانند بریدگی‌ها، کبودی‌ها و ورم‌ها، در بازی جدید واقعی‌تر خواهند بود. مثلاً بر اثر ضربه به بینی و لنگیدن پس از ضربات پا، نفس کشیدن برای مبارزان سخت‌تر می‌شود.

84

همچنین به دستور داوران بازی، ارزیابی‌ پزشکی انجام شده و پزشک کنار رینگ آسیب را بررسی می‌کند. این یک عنصر استراتژیک در بازی است، چراکه بازیکنان باید از مبارز خود محافظت کرده و از لغو بازی جلوگیری کنند.

85

UFC 5، اولین بازی UFC خواهد بود که از موتور Frostbite استفاده کرده که پیش‌تر در سایر بازی‌های ویدیویی ورزشی محبوبی مانند FIFA مورد استفاده قرار گرفته است.

این سیستم، گیم پلی و انیمیشن‌های صورت و حرکات را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند. توسعه‌دهندگان EA Sports اکنون نوید یک تجربه بازی «روان‌تر» را می‌دهند.

منبع: روزیاتو

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید