(تصاویر) بازداشت امیر تتلو توسط پلیس ترکیه؛ ماجرا چیست؟

(تصاویر) بازداشت امیر تتلو توسط پلیس ترکیه؛ ماجرا چیست؟

بابازاده مدعی شده که تتلو به اتهام فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری ایران در استانبول بازداشت شده است. همچنین قرار است که دادستان این شهر امروز درباره مدت زمان بازداشت او رای بدهد.

کد خبر : ۱۶۴۵۸۲
بازدید : ۱۳۲۱

فرادید| امیر تتلو بازداشت شد. این ادعایی ست که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی صبح امروز مطرح کرد و گفت این خواننده زیرزمینی شب گذشته با شکایت کنسولگری ایران در استانبول بازداشت شده و به بازداشتگاه منتقل شده است.

به گزارش فرادید، بابازاده مدعی شده که تتلو به اتهام فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری ایران در استانبول بازداشت شده است. همچنین قرار است که دادستان این شهر امروز درباره مدت زمان بازداشت او رای بدهد.

photo_2023-12-03_10-11-39_11zon

پس از او نیز همشهری آنلاین، رسانه شهرداری تهران هم این ادعا را تایید و تصویری از امیر تتلو در بازداشتگاه پلیس منتشر کرد.

4939528

در این میان تسنیم نیز این ادعا را طرح کرده است که تتلو به دلیل تشنجی که در کنسولگری ایران در ترکیه ایجاد کرده از سوی پلیس ترکیه به بازداشتگاه منتقل شده است. همچنین نگارنده خبر نیز پیش بینی کرده که او به دلیل نداشتن شاکی خصوصی، به زودی آزاد خواهد شد.

البته هنوز مقامات رسمی و قضایی درباره بازداشت امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) اظهار نظری نداشته اند.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران

چهار روز قبل هم امیر تتلو ویدئویی در فرودگاه استانبول منتشر کرد و گفت که قصد به ایران بازگردد. او بعد هم تصویری از بلیط بازگشت اش منتشر کرد تا نشان دهد که قصدش برای بازگشت به ایران جدی است.

اما بعد رسانه های داخلی اعلام کردند که پلیس چک پاسپورت ترکیه، با توجه به پانچ بودن پاسپورت تتلو، اجازه خروج به این خواننده را نداده است. به همین دلیل او مجبور به ترک فرودگاه شده است.

همان زمان برخی فعالان حوزه موسیقی و کاربران فضای مجازی این ادعا را مطرح کردند که این اقدامات تتلو صرفا یک حاشیه سازی برای فروش بلیت کنسرت و جذب مخاطب بوده است.

در آن سو نیز گروهی از کاربران گفته بودند که او چنین قصدی ندارد و برای اثبات بی گناهی اش قصد بازگشت به ایران را دارد. اما این دفاع نیز با انتقاد دیگر کاربران روبرو شده است.

این ماجرا نیز پس از آن رخ داد که افشاگری ها، اتهامات و شکایتی برعلیه امیر تتلو منتشر شد.

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید