داستان فوتوکال سحر

داستان فوتوکال سحر

دیروز عکس‌های سحر جعفری‌جوزانی در جشنواره فیلم فجر همه حواس‌ها را از بقیه بازیگران فرش قرمز پرت کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی متمرکز شده بودند روی چهره او. بازیگر محبوب سریال قهوه تلخ که یک دهه قبل به عنوان یک بازیگر طنز و جدا از شهرت پدرش به عنوان کارگردان مطرح شده بود.

کد خبر : ۱۷۵۵۰۴
بازدید : ۲۹۷

ماجرا مربوط به نشست خبری فیلم بهشت تبهکاران ساخته مسعود جعفری جوزانی است که دیروز در برج میلاد برگزار شد. فارغ از اینکه موضوع فیلم چیست و دیگر بازیگران آن چه کسانی هستند، در مراسم فوتوکال، دختر آقای کارگردان با پالتوی نارنجی خود بیشتر از بقیه به چشم همه دوربین‌ها آمد. عکاسان هم که احتمالا متوجه تغییرات خانم بازیگر شده بودند روی او زوم کرده و چندین شات مختلف منتشر کردند.

بعد از انتشار عکس‌ها کاربران شبکه‌های اجتماعی متوجه یک تغییر بزرگ در صورت سحر شدند. با کنار هم گذاشتن عکس قدیم و جدید او به نظر می‌رسید که یک انقلاب در صورت بازیگر ۴۵ساله رخ داده. چه انقلابی؟ برای مثال کاربری که به نظر می‌رسید روی مسائل پزشکی زیبایی مسلط است نوشته بود که او روی گونه خود فیلر تزریق کرده و حجم و فرم چانه یا زاویه فک کشیده شده است. تغییر دیگر تزریق فیلر لب است.اتفاق دیگر افتادگی پلک او بود که روی چشم فشار می‌آورد. مجموع همه ‌این‌ها خانم بازیگر را متفاوت از قبل کرده بود.

این اولین‌بار نیست که تغییرات چهره‌ها به چشم کاربران شبکه های اجتماعی می‌آید. تیرماه سال قبل سارا بهرامی بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. جراحی بینی، تزریق لب و میکروبلیندینگ کمترین تغییراتی بود که در صورت این بازیگر نقش اول فیلم دارکوب به چشم همه آمد.

منبع: هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید