(عکس) خواننده مشهور کی‌ پاپ امشب به تلویزیون می آید

(عکس) خواننده مشهور کی‌ پاپ امشب به تلویزیون می آید

در متن استوری داوود کیم خواننده مشهور کی‌ پاپ آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید»

کد خبر : ۱۸۰۹۸۹
بازدید : ۶۲۱

«کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در ضبط برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است.

«داوود کیم»، جوان تازه مسلمان کره‌ای که با دعوت برنامه تلویزیونی محفل به تهران آمده است با انتشار عکسی از خود و حامد شاکرنژاد از حضورش در این برنامه خبر داد.

در متن استوری داوود کیم آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید»

 استوری داوود کیم 

9

«کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است. خواننده مشهور کی‌پاپ در یک مرکز اسلامی در پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت.

برنامه‌ی تلویزیونی محفل محصول مشترک مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه‌ی سوم سیما است که ماه مبارک رمضان امسال از شبکه‌ی سه و قرآن روی آنتن رسانه‌ی ملی خواهد رفت.

منبع: مهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید