(عکس) بازیگر نقش هانیکو در آستانه 60 سالگی؛ شهرت چشمگیر خوانندگی هانیکو در ژاپن

(عکس) بازیگر نقش هانیکو در آستانه 60 سالگی؛ شهرت چشمگیر خوانندگی هانیکو در ژاپن

در ادامه این مطلب با بیوگرافی بازیگر نقش هانیکو و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

کد خبر : ۱۸۲۳۰۰
بازدید : ۳۹۸۷

بیوگرافی بازیگر نقش هانیکو: یوکی سایتو (انگلیسی: Yuki Saito (actress)؛ زادهٔ ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۶) بازیگر معروف سریال داستان زندگی می باشد. وی در این سریال نقش دختری به نام هانیکو را بازی کرده است. اما حالا چندین سال از این سریال گذشته و او حالا 60 سال دارد. می توان گفت که هانیکوی این سریال نه تنها پیر و شکسته نشده بلکه جذاب تر و باکلاس تر هم شده است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی بازیگر نقش هانیکو و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی بازیگر نقش هانیکو

یوکی سایتو (Yuki Saito) در ۱۰ سپتامبر سال ۱۹۶۶ در ژاپن متولد شده است. وی دوران تحصیلیش را در دبیرستان دولتی سپری کرد. در سال ۱۹۸۴ در حالیکه در مقطع دبیرستان تحصیل می کرد موفق شد در سومین مسابقه سالیانه بزرگ مجله دوشیزه برنده شود. در سال ۱۹۹۴ با Nobuyasu Isarai ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترکش یک پسر و دو دختر می باشد.

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-3

سریال هانیکو سال 1986 در کشور ژاپن ساخته شد و در ایران هم طرفداران زیادی داشته . بازیگر نقش اول این سریال یعنی هانیکو ” یوکی سایتو ” نام دارد . او 10 سپتامبر 1966 در کاناگاوای ژاپن به دنیا آمد .

او یکی از خوانندگان خوش صدای ژاپن نیز می باشد . یوکی همچنان در کار بازیگری فعال و پرکار است . جدیدترین سریال او ” سانادو مارو ” نام داشت که از شبکه NHK اوایل سال 2016 پخش شد.

درباره سریال داستان زندگی

داستان زندگی با نام اصلی هانیکو (ژاپنی: はね駒 روماجی: Hanekonma) از مجموعه سریال‌های صبحگاهی (آسادورا) شبکهٔ ان اچ کی ژاپن با محوریت زنان است که در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۸٫۱۵ تا ۸٫۳۰ صبح از همین شبکه پخش گردیده‌است.

این مجموعه، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیتهٔ دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید.

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-5

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-7

همزمان با ورود او به یکی از شاخصه‌های اصلی دنیای مدرن یعنی دنیای خبر، اطلاعات، کلمات و روزنامه نگاری، ژاپن نیز متحد با آلمان هیتلری، وارد جنگ جهانی دوم می‌گردد. برادر هانیکو هم که به دیگر ویژگی مهم مدرنیته، یعنی میل و علاقه مفرط به فیلمسازی و جهان تصویر مجهز است، حین فیلمبرداری در این جنگ کشته می‌شود. می‌تسو خواهر کوچک‌تر هانیکو، قربانی سنت، در سنین کم ازدواج می‌کند و به دلیل سخت گیری خانواده همسر کشاورزش و مادرشوهر سنگدل خود، بی‌هیچ اعتراض و مبارزه‌ای، تسلیم سرنوشت شده و در جوانی بدون اینکه آینده‌ای روشن (فرزندش) را ببیند، از دنیا می‌رود.

این سریال با نام داستان زندگی برای اولین بار از شبکه ۲ در برنامه تصویر زندگی پخش می‌شد. هرچند به اندازه اوشین تاثیرگذار نبود، به هر صورت توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

عکس های جدید بازیگر نقش هانیکو

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-6

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-1

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-1

بیوگرافی-بازیگر-نقش-هانیکو-2

منبع: چشمک

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید