(تصاویر) سلبریتی های هالیوودی که نام واقعی شان را نمی دانستید

(تصاویر) سلبریتی های هالیوودی که نام واقعی شان را نمی دانستید

ما اخبار سلبریتی ها را دنبال می کنیم و چیزهای زیادی درباره ی زندگی حرفه ای و شخصی آن ها می دانیم. اما چیزی که کمتر کسی می داند این است که بسیاری از این ستارگان با نام واقعی خود در صنعت سرگرمی فعالیت نمی کنند. در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۱۸۸۲۴۹
بازدید : ۲۶۲

ما اخبار سلبریتی ها را دنبال می کنیم و چیزهای زیادی درباره ی زندگی حرفه ای و شخصی آن ها می دانیم. اما چیزی که کمتر کسی می داند این است که بسیاری از این ستارگان با نام واقعی خود در صنعت سرگرمی فعالیت نمی کنند. در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

نینا دوبرو

نینا دوبرو که متولد کشور بلغارستان است، نام واقعی خود، نیکولینا کنستانتینووا دوبروا / Nikolina Konstantinova Dobreva را کوتاه کرده است.

مایلی سایرس

مایلی سایرس در سال ۲۰۰۸ نام خود را قانوناً از دستینی هوپ سایرس / Destiny Hope Cyrus به مایلی سایرس تغییر داد. نام مایلی تغییر یافته ی اسمایلی / Smiley است، نامی که پدربزرگش در کودکی با آن او را صدا می زد.

ویکتوریا بکهام

49

ویکتوریا بکهام پیش از تبدیل شدن به چهره ای مهم در عرصه ی مُد و فشن، در اوایل فعالیت گروه موسیقی اسپایس گرلز، با نام ویکتوریا آدامز مشغول کار بود. با این حال، با افزایش شهرت و محبوبیت گروه اسپایس گرلز، او نام خود را به پوش اسپایس / Posh Spice تغییر داد. سال ها بعد او به ویکتوریا بکهام معروفی تبدیل شد که امروزه می شناسیم.

برد پیت

برد پیت در طول دوران حرفه ای خود لقب های زیادی داشته است، از «جذاب ترین مرد زنده دنیا» گرفته تا «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد». با این حال، او وقتی به خانه اش در شهر اسپرینگفیلد در ایالت میسوری ِ آمریکا بازمی گردد، مردم محلی او را تنها با نام ویلیام صدا می زنند. دلیلش این است که نام واقعی او ویلیام بردلی پیت است. نام پدرش، ویلیام آلوین پیت را روی او گذاشتند.. پیت وقتی اولین بار به لس آنجلس آمد، تصمیم گرفت به نام خود تغییراتی هالیوودی دهد. او به این نتیجه رسید که نام برد پیت هم کوتاه و خوش آهنگ است و هم مناسب.

وین دیزل

مارک سینکلر / Mark Sinclair در ۱۷ سالگی پسر نسبتاً درشتی بود. او حتی در یک کلاب شبانه به عنوان نگهبان کار می کرد. حدوداً در همان زمان بود که او نام وین دیزل را برای خود انتخاب و شروع به تراشیدن سرش کرد.

ناتالی پورتمن

50

در سال ۱۹۹۴ بود که نتالی هرشلاگ / Neta-Lee Hershlag برای بازی در فیلم «لئون» (Leon) تست بازیگری داد و اولین نقش خود در یک پروژه ی بزرگ را به دست آورد. در زمان ساخت این فیلم، او نام خود را به ناتالی تغییر داد و نام خانوادگی مادرش را نیز به عنوان نام خانوادگی جدید خود انتخاب کرد. از قرار معلوم، او می خواست حریم خصوصی اش را حفظ کند، چون برخی سکانس های فیلم بحث برانگیز بود.

جیمی فاکس

اریک مارلون بیشاپ / Eric Marlon Bishop که حالا با نام جیمی فاکس شناخته می شود، از زمانی که اجرای برنامه در کافه ها را شروع کرد، اسامی مختلفی را امتحان کرد. او وقتی می خواست برای اجرای برنامه ثبت نام کند از اسامی تریسی براون و استیسی گرین استفاده می کرد اما در نهایت نام جیمی فاکس را برای خود انتخاب کرد.

ایگی آزیلیا

نام اصلی او آمتیست آملیا کلی / Amethyst Amelia Kelly است و به این دلیل نام ایگی آزیلیا را برای خود انتخاب کرد که او سگی به نام ایگی دارد که این نام لقب او شده بود. به گفته ی خودش، او به این دلیل نام خانوادگی اش را آزیلیا انتخاب کرد که این نام خیابانی است که مادر و خانواده اش در آنجا زندگی می کنند. به علاوه به عقیده ی او، آزیلیا نام بسیار زنانه ای است و مردانگی نام ایگی را تعدیل می کند.

نیکلاس کیج

در اقدامی به هدف جدا کردن خود از عموی معروفش، فرانسیس فورد کاپولا، نیکلاس نام خانوادگی اصلی خود را به نام ساده اما در عین حال، به یاد ماندنی کیج تغییر داد.

لانا دل ری

نام واقعی این خواننده الیزابت وولریج گرانت / Elizabeth Woolridge Grant است اما او حالا با نام لانا دل ری شناخته می شود. او وقتی خوانندگی را شروع کرد، با نام لیزی گرانت فعالیت می کرد، تا اینکه نام لانا دل ری را برای خود انتخاب کرد.

تام هاردی

تا پیش از تبدیل شدن به تام هاردی، نام واقعی او ادوارد توماس هاردی بود. در ابتدا تنها از نام کوچکش استفاده می کرد، تا اینکه تصمیم گرفت به جای آن از نام میانی اش استفاده کند.

بلیک لایولی

51

بعد از ورود به عرصه ی بازیگری، بلیک لایولی تصمیم گرفت نام خانوادگی مادرش، الین لایولی را به عنوان نام هنری خود انتخاب کند.

مگان مارکل

نام اصلی مگان مارکل، ریچل است، یعنی همان نام نقشی که در سریال معروفش، «دادخواست ها» (Suits) داشت.

آرون پال

نام کامل او آرون پال استرتونت / Aaron Paul Sturtevant است، اما وقتی به جلسات تست بازیگری می رفت هیچکس نمی توانست نام خانوادگی اش یعنی استرتونت را تلفظ کند، به همین دلیل او مجبور به تغییر آن شد تا همه قادر به گفتنش باشند.

جیجی حدید

52

نام واقعی این سوپرمدل جلنا نورا حدید / Jelena Noura Hadid است. با این حال، مادرش یولاندا فاستر از زمانی که او هنوز یک کودک بود، او را جیجی صدا می کرد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید