(تصاویر) همسر استورمی دنیلز: «اگر ترامپ در دادگاه پیروز شود، فرار خواهیم کرد»

(تصاویر) همسر استورمی دنیلز: «اگر ترامپ در دادگاه پیروز شود، فرار خواهیم کرد»

به گفته بارت بلید، همسر استورمی دنیلز، اگر دونالد ترامپ در دادگاه حق السکوت پیروز شود، این زوج احتمالاً از ایالات متحده فرار خواهند کرد.

کد خبر : ۱۸۸۹۱۱
بازدید : ۴۷۲۶

همچنین بلید ۵۰ ساله از گروه های زنانه و دیگر کسانی که باعث خشم ترامپ شده اند به خاطر تنها گذاشتن همسرش که دریافت حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری او از تیم رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ در مرکز این پرونده است، انتقاد کرده و در هفته گذشته دو روز را در جایگاه شاهد در محاکمه سپری کرد.

در مصاحبه ای که در روز سه‌شنبه انجام شد، بلید گفت از آنچه که او به عنوان «خشم نسبت به همسرش» خوانده ناراحت است و آینده مثبتی برای این زوج در آمریکا نمی بیند.

در هر صورت، فکر نمی‌کنم که اوضاع برای او بهتر شود. باید تصمیم بگیریم که چه کنیم. احتمالاً ما این کشور را ترک خواهیم کرد.

همسر دنیلز معتقد است که رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده چه در این دادگاه برنده باشد و چه ببازد، آنها با تلافی حامیان ترامپ مواجه خواهند شد.

بلید به سی‌ان‌ان گفت: 

من در هر صورت این را یک موقعیت برد نمی بینم. ما می‌خواهیم زندگی خود را ادامه دهیم و می‌دانم که استورمی هم می‌خواهد از این موضوع عبور کند.

ما فقط می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که فرضاً می‌توانید بگویید که «افراد عادی» در برخی جنبه‌ها انجام می‌دهند، اما من نمی‌دانم آیا همیشه اینطور خواهد بود و این دلم را می‌شکند.

بلید پرسید که جنبش‌هایی که برای اعتراض به ترامپ و سایر مردان متهم به اعمال ناشایست به پا خواسته اند یا دیگر مخالفان ترامپ مانند جین کارول در زمانی که همسرش به آنها نیاز دارد، کجا هستند.

من نشانه ای از این نمی بینم که مردم از او حمایت کنند. به عنوان مثال، جین کارول یا گروه های زنانه. استورمی همیشه برای حقوق زنان می جنگد. اما هیچ کس تاکنون تلاشی در جمع‌آوری کمک‌های مالی از طریق سایت Gofundme برای کمک به پرداخت هزینه‌های قانونی او نکرده و او را در این زمینه یاری نمی‌کند.

بلید همچنین از مایکل آوناتی، وکیل سابق دنیلز که متهم شناخته شد، انتقاد کرد.

مایکل آوناتی ابتدا یک صفحه در Gofundme ایجاد کرد تا به او کمک کند، اما بعداً تمام پولش را دزدید!

در هفته گذشته، در حین بازجویی متقابل، سوالات بی پرده ای از دنیلز درباره حرفه اش پرسیده شد. زیرا وکیل رئیس جمهور سابق آمریکا سعی داشت که او را به عنوان فردی که می خواهد با فروش داستان رابطه ادعایی خود با ترامپ ثروتمند شود، نشان دهد.

جلسه رسیدگی با انتقاد وکیل دونالد ترامپ، تاپ بلانش، به محاکمه ناعادلانه موکلش به پایان رسید و وی شهادت دنیلز را «به شدت دارای پیش‌داوری» توصیف نمود.

بیش از یک سال پیش بود که DailyMail فاش کرد دنیلز بی سر و صدا با شوهر چهارمش ازدواج کرده است.

بلید و دنیلز ۲۵ سال است که یکدیگر را می شناسند.

آنها ابتدا در یک بار با هم آشنا شدند، اما در سال های اخیر دوستی آنها تبدیل به رابطه عاشقانه شد.

هر دوی آنها از نام هنری خود استفاده می کنند. نام اصلی دنیلز، استفانی کلیفورد و نام اصلی بلید، راسل بارت است.

بلید که متولد کالیفرنیا است، علاوه بر بازی در فیلم‌های پورن، یک تاجر است و شرکتی به نام Alienwerxs را اداره می‌کند که لباس‌هایی با مضمون بیگانگان و همچنین محصولات برند استورمی دنیلز مانند تی‌شرت و تقویم را می‌فروشد.

دنیلز مدت کوتاهی پس از ازدواجشان گفت: وقتی با بهترین دوستت ازدواج می کنی، زندگی همیشه خوب خواهد بود… حتی در روزهای سخت.

دنیلز برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ با پت ماین، بازیگر پورن ازدواج کرد.

آنها در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر جدا شدند و دنیلز دو سال بعد با مایک موز (مایکل موسنی) ازدواج کرد. این ازدواج هم کوتاه‌مدت بود و آنها در سال ۲۰۰۹ طلاق گرفتند.

ازدواج سوم دنیلز با گلندون کرین بود؛ یکی دیگر از ستاره های پورن که با نام مستعار برندون میلر بازی می کرد و همچنین در چندین گروه راک درام می نواخت. آنها از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ با یکدیگر زندگی کردند.

این ستاره پورن ادعا کرده که مبلغ ۱۳۰ هزار دلار دریافت کرده است تا در مورد رابطه اش با ترامپ سکوت کند؛ در حالی که همسرش ملانیا، پسرشان بارون که اکنون ۱۷ ساله است را باردار بود.

تیم ترامپ پس از شهادت استورمی دنیلز، درخواست لغو دادگاه را کردند و ادعا داشتند که اظهارات او هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد و بسیار مغرضانه است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید