(تصاویر) حرکت متفاوت جنیفر لوپز و بن افلک برای پایان دادن به شایعات

(تصاویر) حرکت متفاوت جنیفر لوپز و بن افلک برای پایان دادن به شایعات

برنده ۵۱ ساله اسکار و خواننده ۵۴ ساله که جداگانه، به همراه فرزندان و همچنین جنیفر گارنر، همسر سابق بن افلک در رویدادی مربوط به یک فیلم شرکت کرده بودند، در حال خروج با یکدیگر دیده شدند.

کد خبر : ۱۸۹۵۳۳
بازدید : ۱۱۹۴

334

335

336

جنیفر لوپز و بن افلک که به تازگی شایعات زیادی پیرامون احتمال جدایی‌ قریب‌الوقوعشان شکل گرفته بود، روز یکشنبه یک رویداد سینمایی را با هم ترک کردند تا کمی از بار شایعات بکاهند.

این زوج سپس سوار یک ماشین شدند و در تصاویر دیده می‌شود که لبخند به لب دارند.

بازیگر «ویل هانتینگ خوب» که جمعه و شنبه بدون حلقه ازدواج خود دیده شده بود، بار دیگر حلقه خود را به دست داشت. حلقه جنیفر نیز هنگامی که بن و فرزند وسطش، فین ۱۵ ساله را، در ورودی سینما در آغوش گرفت مشخص بود.

337

339

لوپز در حال ورود به همراه فرزندش اِمی ۱۶ ساله دیده شد.

در همین حال جنیفر گارنر که اخیراً هنگام بازدید از خانه اجاره‌ای فعلی افلک دیده شد، هنگام ورود به این مراسم با لبخندی درخشان دیده شد. این ستاره با دو فرزند دیگر خود و افلک، ویولت ۱۸ ساله و ساموئل ۱۲ ساله همراه بود.

گارنر و افلک از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ زن و شوهر بودند.

341

گمانه‌زنی‌ها پیرامون جدایی افلک و لوپز در بحبوحه گزارش‌هایی شدت گرفت که حاکی از این بود که افلک چندهفته‌ای است خانه ۶۰ میلیون دلاری مشترک با لوپز را ترک کرده است.

در هفته‌های اخیر بن و جنیفر بارها بدون یکدیگر دیده شدند. یک منبع نزدیک به یو‌اس ویکلی گفت که این زوج از هم جدا نشده‌اند اما در ازدواجشان مشکلاتی دارند.

343

روز شنبه نیز گزارش شد که بن افلک و جنیفر لوپز پس از ۴۷ روز برای اولین بار در انظار عمومی در کنار یکدیگر دیده شدند. 

344

با وجود اتحاد ظاهری آنها، یک شاهد عینی به عدم صمیمیت بین این دو اشاره کرد. آنها جداگانه به مراسم مدرسه فرزند بن رفتند و هیچ محبتی نسبت به یکدیگر در ملاء عام نشان ندادند. با این حال، هر دو برای فین گل آوردند و لوپز در حال راه رفتن با پسر افلک، ساموئل، دیده شد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید