(تصاویر) تیپ و استایل جدید هدی زین العابدین؛ بازیگر «کرگدن» و «عرق سرد»

(تصاویر) تیپ و استایل جدید هدی زین العابدین؛ بازیگر «کرگدن» و «عرق سرد»

بسیاری از ما هدی زین العابدین، بازیگر خوش آتیه کشورمان را با بازی در سریال های محبوبی مانند «سقوط یک فرشته» یا «کرگدن» می شناسیم. او کارش را از دنیای مدلینگ در سنین نوجوانی آغاز کرده و پس از بازی در چند نقش کوتاه، موفق شد که استعداد خود را در زمینه بازیگری نشان دهد و در فیلم ها و سریال های موفقی نقش‌آفرینی کند.

کد خبر : ۱۹۰۳۱۵
بازدید : ۹۲۹۱

هدی زین العابدین ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، است.

422

بیوگرافی  هدی زین العابدین

  • نام: هدی
  • نام خانوادگی: زین العابدین
  • تاریخ تولد: ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج
  • سالهای فعالیت: از ۱۳۸۴ تاکنون
  • وضعیت تاهل: مجرد

423

زندگی شخصی هدی زین العابدین

هدی زین العابدین، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در تاریخ ۱۱ تیرماه سال ۱۳۶۸ در شهر کرج متولد شد. او تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و دستی در عکاسی هم دارد.

424

425

این بازیگر جوان در خانواده ای پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغازه‌دار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است.

ازدواج هدی زین العابدین

هدی زین العابدین فعلاً تصمیمی برای ازدواج کردن ندارد و تا به امروز در مورد ازدواج وی هیچ خبری منتشر نشده است.

426

فعالیت هدی زین العابدین در زمینه مدلینگ

هدی زین العابدین از سنین نوجوانی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از طریق حضور در تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد عرصه بازیگری شود و برای مدتی هم تبلیغات یک کارخانه برنج را عهده‌دار بود.

427

ورود هدی زین العابدین به عرصه بازیگری

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی در سکانسی کوتاه از فیلم خانه روشن وحید موسائیان بازی کرد. اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

این بانوی هنرمند در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال ۸۸ مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

428

مروری بر برخی از فیلم ها و سریال های هدی زین العابدین

429

هدی زین العابدین در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین بعد از بازی در سکانس هایی کوتاه در اولین تجربه حرفه ای و جدی بازیگری اش در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان در سال ۹۰ مقابل دوربین رفت.

بازی در نقش فاطمه، دختر باایمان سریال سقوط یک فرشته از هدی زین العابدین چهره محبوب و مشهوری ساخت که تا چند سال بعد همه مخاطبان تلویزیون او را با همین نقش می شناختند.

430

هدی زین العابدین در  عرق سرد

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال ۹۶ مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود.

این بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

431

هدی زین العابدین در سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازی در سریال های نمایش خانگی را با سریال قلب یخی آغاز کرد و در تجربه ای متفاوت بازیگر سریال کرگدن شد. سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری در سال ۹۸ ساخته شد.

این سریال درباره چند جوانی بود که به واسطه مهارتشان در چالش آدرنالین شرکت کرده و رقابتی را آغاز کردند فارغ از اینکه این چالش توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده و هدف از آن چیز دیگری بود.

هدی زین العابدین در این سریال در نقش گیسو دختری که عاشق هیجان و انجام کارهای خطرناک است و در رشته آفرود هم فعالیت میکند با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی و… همبازی بود.

تصاویری از هدی زین العابدین

432

433

434

435

436

437

438

439

منبع: نمناک

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید