(تصاویر) زنان معروف هالیوودی که خواهرانی دقیقاً شبیه به خود دارند

(تصاویر) زنان معروف هالیوودی که خواهرانی دقیقاً شبیه به خود دارند

بسیاری از بازیگران زن مشهور، خواهرانی به همان اندازه مشهور دارند که در مرکز توجهات هستند، چه روی فرش قرمز، چه در فیلم‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی. در اینجا نگاهی به برخی از برجسته‌ترین خواهران هالیوودی می‌اندازیم که بسیار شبیه به هم هستند.

کد خبر : ۱۹۱۵۵۹
بازدید : ۴۹۹

هالیوود به ستاره‌های پر زرق و برقش معروف است، اما گاهی اوقات، زیبایی و استعداد در یک خانواده تنها به یک عضو ختم نمی‌شود.

بسیاری از بازیگران زن مشهور، خواهرانی به همان اندازه خیره‌کننده دارند که در مرکز توجهات هستند، چه روی فرش قرمز، چه در فیلم‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی. در اینجا نگاهی به برخی از برجسته‌ترین خواهران هالیوودی می‌اندازیم که بسیار شبیه به هم هستند.

پنه لوپه کروز و مونیکا کروز

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

پنه لوپه کروز، بازیگر برنده اسکار، یک خواهر کوچکتر به نام مونیکا دارد که شباهت زیادی به او دارد. مونیکا ۴۷ ساله حتی در صحنه‌هایی از فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» در سال ۲۰۱۰ به جای پنه لوپه ۵۰ ساله حضور یافت.

پنه لوپه بارها در مورد پیوند نزدیک و علایق مشترک‌شان از جمله مد صحبت کرده است. این دو خواهر در طراحی مجموعه جواهرات و کیف دستی خانه مد ژاپنی سامانتا تاواسا در کنار یکدیگر حضور داشتند و در خط تولید لباس زیر زنانه ایجنت پرووکیتور همکاری کرده‌اند.

کامرون دیاز و چیمن کین

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

کامرون دیاز ۵۱ ساله و خواهر بزرگترش چیمن کین ۵۳ ساله در نزدیکی لانگ بیچ، کالیفرنیا بزرگ شدند. این خواهران ویژگی‌های ظاهری مشابهی دارند، از جمله لبخندهای پهن و موهای بلوندشان که آنها را تقریباً شبیه دوقلوها کرده است. علیرغم وجهه بالاتر کامرون در هالیوود، پیوند بین این دو خواهر همچنان قوی باقیمانده است. کامرون اغلب در مورد پیوند منحصر به فرد و ناگسستنی بین خواهران صحبت می‌کند.

مامی گامر و گریس گامر

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

مامی و گریس گامر دختران بازیگر افسانه‌ای هالیوود، مریل استریپ، هستند که به راحتی می‌توان آنها را با دوقلوها اشتباه گرفت. هر دو حرفه بازیگری را دنبال کرده‌اند و مامی ۴۰ ساله در «دکتر امیلی اُوِنز» و گریس ۳۸ ساله در مجموعه‌های «اتاق خبر» و «آقای ربات» ظاهر شده است. ظاهر مشابه و استعداد مشترک آنها اغلب آنها را در کانون توجه قرار می‌دهد.

ال فانینگ و داکوتا فانینگ

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

داکوتا فانینگ ۳۰ ساله و خواهر کوچکترش ال ۲۶ ساله، هر دو از سنین پایین در هالیوود موفق بوده‌اند. علیرغم اختلاف سنی که زمانی پیوندشان را دشوار می‌کرد، این دو خواهر اکنون بسیار به هم نزدیک هستند. آنها شباهت قابل توجهی دارند و در عین حفظ سبک‌ها و علایق شخصی متفاوت، از حرفه یکدیگر حمایت می‌کنند.

زویی دشانل و امیلی دشانل

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

زویی ۴۴ ساله و امیلی ۴۷ ساله هر دو بازیگران موفقی هستند که به ترتیب با بازی در فیلم های «دختر جدید» و «استخوان ها» شناخته می‌شوند. آنها هر دو چشمان آبی درشتی دارند و به راحتی با هم اشتباه گرفته می‌شوند. این خواهران حتی روی پرده با هم کار کرده‌اند و در قسمتی از «استخوان‌ها» ظاهر شده‌اند. والدین آنها هر دو در صنعت سرگرمی هستند و این دو رابطه نزدیکی با هم دارند.

کیت مارا و رونی مارا

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

کیت و رونی مارا هر دو بازیگران مشهوری هستند، اگرچه مسیرهای کاری متفاوتی را طی کرد‌ه‌اند. کیت ۴۱ ساله برای نقش‌هایش در سریال درام سیاسی «خانه پوشالی» و همچنین «داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل» شناخته می‌شود، در حالی که رونی ۳۹ ساله در سال ۲۰۱۱ با بازی در «دختری با خالکوبی اژدها» به شهرت رسید. علیرغم تمرکزهای شغلی متفاوت، خواهران ظاهری مشابه دارند و هر دو تأثیرات قابل توجهی بر صنعت فیلم داشته‌اند.

جسیکا سیمپسون و اشلی سیمپسون

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

جسیکا و اشلی سیمپسون هر دو در اوایل دهه ۲۰۰۰ با حرفه موسیقی خود به شهرت رسیدند. جسیکا ۴۳ ساله همچنین به خاطر ریالیتی شویی که با همسر سابقش نیک لاچی تهیه کرد و خط مد موفق خود شناخته شد، در حالی که اشلی ۳۹ ساله حرفه بازیگری و خوانندگی را دنبال کرد. این دو زمانی که هر دو بلوند بودند شباهت بیشتری به یکدیگر داشتند.

میشل فایفر و ددی فایفر

خواهران معروف هالیوودی که شبیه دوقلوها هستند

میشل فایفر ۶۵ ساله، هنرپیشه معروفی که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های «صورت زخمی» و «بتمن برمی‌گردد» شناخته می‌شود، یک خواهر کوچک‌تر به نام ددی دارد که ۶۰ سال دارد و او نیز بازیگر است. ددی فایفر در فیلم‌های ترسناک مختلفی نظیر «خون‌آشام» ظاهر شده است. میشل در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به یکی از ستارگان هالیوود و یکی از محبوب‌ترین نمادهای جنسی در آن دوران تبدیل شد. این خواهران شباهت زیادی دارند و هر دو در حرفه بازیگری خود موفق هستند.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید