(تصاویر) همه چیز درباره‌ی رز برترام مدل زیبای بلژیکی و نامزد کیلیان امباپه

(تصاویر) همه چیز درباره‌ی رز برترام مدل زیبای بلژیکی و نامزد کیلیان امباپه

رز برترام و امباپه یکدیگر را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند و این امر باعث شده است تا گمانه‌زنی ها در مورد رابطه‌ و نامزدی شان افزایش یابد.

کد خبر : ۱۹۱۹۱۴
بازدید : ۲۶۴

استفانی رز برترام، مدل بلژیکی که با نام رز برترام شناخته می شود، مدتی است به خاطر حرف و حدیث هایی مبنی بر نامزدی او با کیلیان امباپه، ستاره فوتبال فرانسوی، موضوع خبرها شده است.

5-8_11zon

گمان می رود برترام، امباپه را پس از ورودش به صنعت مد در پاریس ملاقات کرده است.

17_11zon

آنها یکدیگر را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند و این امر باعث شده است تا گمانه‌زنی ها در مورد رابطه‌ و نامزدی شان افزایش یابد.

20-2_11zon

امباپه به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و طرفداران رئال مادرید امیدوارند که این مهاجم جوان بتواند در تیم جدید خود بدرخشد و عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد.

1-15_11zon

رز برترام که ۲۹ سال دارد، پیش از این با گرگوری فن در ویل، بازیکن سابق آژاکس و تیم ملی هلند نیز رابطه داشته است. آنها زمانی که رز تنها ۱۹ سال داشت، با هم آشنا شدند و یک رابطه عاشقانه پرشور را آغاز کردند.

7-3_11zon

رز در آن زمان به دنبال حرفه فوتبال گرگوری از پاریس به استانبول، ساردینیا و تورنتو سفر می‌کرد. حاصل رابطه آنها دو بچه است.

4-12_11zon

اما با گذشت زمان و بروز برخی مشکلات روحی برای گرگوری، مانند اضطراب و حملات پنیک، رابطه آنها رو به جدایی رفت و این مسائل تأثیر منفی بر زندگی مشترکشان گذاشت.

8-1_11zon

رز در سال ۲۰۲۳ در این باره گفت: «افراد زیادی هستند که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. در مورد این موضوعات به اندازه کافی صحبت نمی‌شود و در مورد من، اگر شناخت کافی از این مسائل نداشته باشید، درک شخصی که با این مشکلات روبرو است، بسیار دشوار خواهد بود. رویارویی با این وضعیت هیچ وقت آسان نیست. اینکه می‌بینم او چنین حالی دارد و من نمی‌توانم کمکی کنم، قلبم را می‌شکند.»

15-1_11zon

در ماه مه سال ۲۰۲۳، شایعاتی مبنی بر ارتباط عاشقانه رز برترام با لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر ۴۹ ساله هالیوود، منتشر شد.

3-14_11zon

این در حالی بود که پیش از آن نام رز در کنار کیلیان امباپه، ستاره جوان فوتبال فرانسه، بر سر زبان‌ها افتاده بود.

10_11zon

برترام که از سنین نوجوانی در صنعت مدلینگ فعالیت داشته، به خاطر ظاهر جذاب و موفقیت های حرفه‌ای اش شهرت دارد.

16_11zon

او اولین بار در سن ۱۳ سالگی با یک آژانس مدلینگ قرارداد بست و در سن ۱۶ سالگی به آژانس معتبر بلژیکی دومینیک پیوست.

9-2_11zon

گفته می شود که برترام در طول فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر حضور داشته است، که بسیاری از رسانه ها این حضور را به عنوان نشانه ای از حمایت او از امباپه تلقی کرده اند. با این وجود، بعداً ادعا شده است که او به دلایل کاری در آنجا بوده است.

برترام که در سال ۱۹۹۴ در کورتریک بلژیک به دنیا آمده، از تبار پرتغالی، آنگولایی، سنگالی و اسکاتلندی است و این ترکیب نژادی غنی به ظاهر منحصر به فرد و جذاب او کمک کرده است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید