(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آنیتا قجری؛ بازیگر خانم جاسوس در سریال رخنه

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آنیتا قجری؛ بازیگر خانم جاسوس در سریال رخنه

آنیتا قجری (نرسسیان) متولد سال ۶۶ در تهران بازیگر اقلیت مذهبی می باشد و از بازیگران تئاتر است و به نظر می رسد ازدواج کرده و یک دختر دارد و جزئیاتی از زندگی شخصی وی منتشر نشده است.

کد خبر : ۱۹۴۸۴۷
بازدید : ۱۳۱۹۱

آنیتا قجری به جز بازیگری به عنوان طراح صحنه و لباس نیز فعالیت داشته و بعد از بازی در نقش یک جاسووس در سریال گاندو 2 این بار در سریال رخنه باز هم در نقش یک جاسوس به نام راحیل هنرنمایی کرده و تجربه ای تازه کسب کرده است.
بازیگر جوان و آینده دار تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان بعد از حضور در تئاترهای مختلف و بازی در سریال گاندو ۲ این بار در سریال رخنه بازی کرده است. در ادامه این مطلب بیوگرافی آنیتا قجری را بخوانید.

بیوگرافی آنیتا قجری

آنیتا قجری (نرسسیان) متولد سال ۶۶ در تهران بازیگر اقلیت مذهبی می باشد و از بازیگران تئاتر است و به نظر می رسد ازدواج کرده و یک دختر دارد و جزئیاتی از زندگی شخصی وی منتشر نشده است.

24

شروع فعالیت هنری آنیتا قجری

این بازیگر جوان کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری در سینما در حرفه های برنامه ریز، دستیار کارگردان، مدیر اجرایی ، طراح لباس نیز کار کرده است.

خانم بازیگر در نمایش های مسخ , ساتوری , نمایشنامه خوانی زن خوب ایالت سچوان , هفت سنگ دانته . نمایشنامه خوانی دیوان تئاترال , اجراخوانی کله پوک ها نمایش اضافه حقوق بازی کرده و تلویزیون را با سریال گاندو تجربه کرده و اکنون در سریال رخنه حضور دارد و تجربه بازی در فیلم گره را در کارنامه هنری اش دارد.

25

نمایش «هفت‌ سنگ دانته»

نمایش «هفت‌ سنگ دانته» به نویسندگی و کارگردانی مجید ‌صد ‌خسروی و با بازی نگار شهبازی، آنیتا ‌قجری، مریم ‌جزینی، محدثه ‌امیریان، زهرا ‌عبدالهی، آناهیتا ‌امیرعسکری، پیام ‌صفری، الیکا ‌تصدیقی، رضا ‌آرامش، زهره ‌محمودی، بیتا خسروی و الناز تهامی در عمارت ‌سیمرغ ‌درنیکا ‌به روی صحنه رفته است.

بازیگر نمایش کله پوک ها

هومن رهنمون کارگردان نمایش «کله پوک ها» که حدود ۳۱ سال است به عنوان برنامه‌ ریز و دستیار کارگردان فعالیت می‌ کند ۱۰ سالی است که در کارگردانی تئاتر مشغول به فعالیت است. در ادامه بیوگرافی آنتیتا قجری وی اجراخوانی کله پوک ها را بر عهده داشته است.

26

آنیتا قجری و حسین کیانی

نمایش «کله پوک ها» با بازی محمد حسین میربابا، محمد اقبال رجبی، سمیه الیاسی، حسن بصیری، محمد طایفه، عباس کربلایی، هدیه درویشی، مسعود شیرخانی، فریده فکری، امیرحسین فاتحی، هنگامه قدیمی، نوا ابوالقاسم، مهتاب کیوان جو، محمد رضا مفتحی، پیام سپاهی فرد، مونا حیدری، آرزو دانایی، صائب کریمی، یارا رودبار، عماد آقا رفیعی در سالن اصلی تالار محراب روی صحنه رفته است.

نمایش «کله پوک ها» نوشته نیل سایمون است که شوخی های آثار نیل سایمون مبتنی بر کلام است و متاسفانه این نوع از کمدی زمانی که به یک زبان دیگر ترجمه می شود به درستی قابل انتقال نیست.

27

آنیتا قجری در کنسرت بابک جهانبخش

بیوگرافی آنیتا قجری بازیگر سریال گاندو

«گاندو ۲» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی می باشد و آنیتا قجری در نقش یک جاسوس در این مجموعه حضور داشته است.

این سریال دربارهٔ اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره‌ کننده هسته‌ ای است و به موضوعاتی چون نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران سابق بانک مرکزی و تلاش سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا برای نفوذ در سرویس امنیتی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ فصل دوم سریال گاندو که محصول موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است از تلاش سرویس هاس جاسوسی غرب به خصوص سرویس MI۶ انگلیس برای نفوذ در ایران پرده برداری می کند.

در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده به همراه؛ بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی، پیمان دارابی با هنرمندی: شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی: بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته اند و تعداد زیادی از بازیگران تئاتر به جمع بازیگران سریال اضافه شده اند.

آنیتا قجری بازیگر نقش راحیل در سریال رخنه

سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌ های ماهواره‌ بر و فضایی تحقیق می‌ کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان رو به رو می‌ شود. در ادامه بیوگرافی آنیتا قجری بازیگر نقش راحیل در سریال رخنه می باشد.

این سریال به ظرفیت‌ های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی می پردازد و بر گرفته از خنثی سازی امنیتی‌ ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارتخانه است.

سریال رخنه از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک بر روی آنتن می رود و جایگزین سریال نون خ شده است. مجموعه «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع- سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیما در ۳۰ قسمت تولید شده است.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر نادر فلاح، علیرضا جلیلی تبار، بهرام ابراهیمی ، خسرو شهرزاد، علیرام نورایی ، مریم کاویانی، شهین تسلیمی ، نیلوفر شهیدی، سپیده خداوردی، رامتین خدا پناهی، امیر حسین صدیق ،حدیث نیکرو، ایوب آقاخانی ،زینب رفیعی، علیرضا مهران و… یه ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است آنیتا قجری در سریال رخنه نقش راحیل را بازی کرده است. او یک جاسوس است که با رخنه عاشقانه به قلب دو مرد سعی دارد اصرار نظامی و دفاعی ایران را به خارج از کشور منتقل کند. این دومین بار است که این بازیگر نقش جاسوس را بازی می کند و پیش تر در سریال گاندو نقش جاسوس را بازی کرده است.

منبع: گفتنی

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید