(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی پانیذ برزعلی؛ حنانه سریال لحظه گرگ و میش

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی پانیذ برزعلی؛ حنانه سریال لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعلی بازیگر جوان ایرانی متولد سال 1372 است. او در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند و در حال حاضر در دانشگاه تحصیل می کند.

کد خبر : ۱۹۵۲۴۳
بازدید : ۳۴۰۰۹

پانیذ برزعلی بازیگر توانای کشورمان که در سریال های تعبیر وارونه یک رویا و لحظه گرگ و میش بازی کرده است. در مورد او بیشتر بدانید.

  • نام و نام خانوادگی : پانیذ برزعلی
  • تاریخ تولد : 1372
  • محل تولد: تهران
  • حرفه : بازیگر
  • وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی بازیگر جوان ایرانی متولد سال 1372 استاو در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند و در حال حاضر در دانشگاه تحصیل می کند.

55_11zon (31)

شروع فعالیت بازیگری با تئاتر

او سال ها در زمینه بازیگری در تئاتر فعال بوده و حتی در زمان مکتب یکی از اعضای ثابت تئاتر بوده است.

56_11zon (32)

اولین تجربه بازیگری

نخستین تجربه‌ بازیگری «پانیذ برزعلی» در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ساخته «فریدون جیرانی» در سال 1394 بود.
او در این سریال نقش «سحر» همسر سعید برازنده را ایفا کرد. منتقدانی که بازی پانیذ را در «تعبیر وارونه یک رویا» دیدند معتقد بودند او می‌تواند یکی از پدیده‌های نوظهور عرصه هنر در ایران باشد.
در این سریال تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ربایند اما به دلیل مجروح شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و ...

57_11zon (31)

پانیذ برزعلی در لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعلی با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت دست یافت. وی در سال 1397 در سریال «لحظه گرگ و میش» ساخته «همایون اسعدیان» در نقش «حنانه» دوست «یاسمن» یکی از شخصیت‌های اصلی این فلم به ایفای نقش پرداخت.

«لحظه گرگ و میش» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل در طول سه دهه را به تصویر کشیده است.
این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده است ، وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه خواهد داشت.

58_11zon (33)

حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعلی که در این سریال نقش حنانه را ایفا کرده، بازی در این سریال را یکی از بهترین تجربه‌هایش می‌داند و می‌گوید: موفقیتم را مدیون انتخاب‌هایم هستم. کار کردن با آقایان جیرانی و اسعدیان می‌تواند یک شروع فوق‌العاده برای هر بازیگری باشد. علاوه بر این چهره ، بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، المیرا دهقانی، فرید سجادی فر، سیامک احصایی و... ایفای نقش کرده اند.

ازدواج و همسر پانیذ برزعلی

این بازیگر جوان در حال حاضر مجرد است و با خانواده اش زندگی می کند. او در شبکه های اجتماعی بسیار کم فعالیت است و عکس های کمی از خودش و زندگی شخصی اش منتشر می کند.

فعالیت مدلینگ

پانیذ برزعلی علاوه با بازیگری به حرفه مدلینگ هم می پردازد ولی آن را شغل اصلی اش نمی داند و در این مورد گفته است: من به نقاشی، موسیقی و مدلینگ هم علاقه دارم اما هرکدام که باعث شود هنرپیشگی را به عقب بیندازم کنار خواهم گذاشت.

منبع: دلگرم

۴۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید