(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی رویا جاویدنیا؛ شوکت السلطنه سریال گیلدخت

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی رویا جاویدنیا؛ شوکت السلطنه سریال گیلدخت

رویا جاویدنیا بازیگر سریال گیلدخت متولد 10 مردادماه سال 1344 و اهل تهران است . او در سریال گیلدخت نقش شوکت السلطنه را بازی کرده است . حضور او در سینما و تلویزیون کمرنگ اما موفق است.

کد خبر : ۱۹۵۳۹۳
بازدید : ۱۵۲۱۷

در این مطلب بیوگرافی و عکس های رویا جاویدنیا را با شما به اشتراک گذاشته ایم . 

نام و نام خانوادگی رویا جاویدنیا
تاریخ تولد 1344/05/10
محل تولد تهران
حرفه بازیگری
سوابق کاری از 1385 تا کنون
وضعیت تاهل نامشخص

46

زندگینامه رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا بازیگر سریال گیلدخت متولد 10 مردادماه سال 1344 و اهل تهران است . او در سریال گیلدخت نقش شوکت السلطنه را بازی کرده است . حضور او در سینما و تلویزیون کمرنگ اما موفق است.

از سفالگری تا بازیگری

رویا جاویدنیا لیسانس رشته هنرهای تجسمی شاخه ی سفال گری است . از سن 41 سالگی وارد سینما شد و تاکنون به خوبی هم دیده شده است.

وی از طریق کار سفال گری با کارگردانان و بازیگران زیادی معاشرت دارد و از همین طریق برای اولین بار ایرج کریمی در سال 83 از او برای بازی در فیلم «باغ های کندلوس» دعوت کرد اما مشکلاتی مسبب به نتیجه نرسیدن این همکاری بود.

اما یکسال بعد به دعوت مازیار میری در فیلم « به آهستگی» بازی کرد اما با بداقبالی سکانس هایش از این فیلم حذف شد ، در نهایت سال 84 بود که پایش به سینما باز شد .

رویا جاویدنیا در سال 91 با فیلم «گس» به کارگردانی اسدی زاده به سینما آمد و اتفاقا این فیلم در جشنواره رم 2013 جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد ، رویا جاویدنیا در این فستیوال دریافت کننده ی این جایزه بود.

اولین سریال

رویا جاویدنیا در سال 91 با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد سپس دومین تجربه اش را با مینی سریال « راه شیری» در سال 93 به دست آورد .

اوج شهرت

اما اوج شهرت رویا جاوید نیا در سال 96 با سریال «سایه بان» به کارگردانی جمشید و نوید محمودی بود. او در این سریال در نقش مهشید به خوبی درخشید و دیده شد.

در سال 98 هم با «سریال دلدار» دوباره در تلویزیون دیده شد.

47

رویا جاویدنیا در سریال گیلدخت

این چهره در سریال گیلدخت بازیگر نقش شوکت السلطنه است و در کنار بازیگرانی چون سعید راد، فریبا متخصص، میترا رفیع ، رضا اکبرپور و ... در این شب ها میهمان مخاطبان تلویزیون است.

اینستاگرام

رویا جاویدنیا هیچگونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد و اعتقاد وی بر این است که فضای مجازی و برنامه های اجتماعی آن به جا استفاده نمی شود و مسمومیت هایی در آن دیده می شود. وی تصور می کند که با وارد شدن به این فضا آرامش او از دست خواهد رفت و می گوید که ترجیح می دهم به هیچ وجه خود را درگیر فضای مجازی نکنم.

ازدواج و همسر رویا جاویدنیا

از اینکه رویا جاویدنیا مجرد است یا متاهل اطلاعاتی در دست نیست.

48

49

50_11zon

51

52

53

54

منبع: دلگرم

۱۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید