(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی ارمیا قاسمی؛ از بازیگری تا حواشی

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی ارمیا قاسمی؛ از بازیگری تا حواشی

فعالیت ارمیا قاسمی در دنیای بازیگری با شرکت در سریال "عین شین قاف" به کارگردانی قاسم جعفری و در سن 23 سالگی آغاز شد. اما وی با بازی در سریال "کوبار" به نقش معلم در سال 1396 به شهرت رسید.

کد خبر : ۱۹۶۴۲۸
بازدید : ۹۹۳

ارمیا قاسمی در تاریخ 25 مهر 1368 در شهر تهران به دنیا آمد. این بازیگر مرد جوان ایرانی در رشته بازیگری تحصیل کرده است، اما پیش از آن دانشجوی انصرافی رشته عمران دانشگاه سراسری ساری بوده است.

97

عکس کودکی ارمیا قاسمی

درمورد خانواده ارمیا قاسمی در این حد میتوان گفت که او عضو یک خانواده چهار نفره است و تنها یک برادر بزرگتر به نام ایلیا دارد. عکسی از ارمیا قاسمی و برادرش ایلیا در فضای مجازی و حتی اینستاگرام این بازیگر موجود نیست.

پدر ارمیا قاسمی اهل شهر تهران است، اما مادرش اصل اهل کرمانشاه بوده و از کلهرها می باشد. مادر ارمیا قاسمی به نام شیدا قبادیان کلهر در سال 1395 به دلیل یک بیماری درگذشت.

98

ارمیا قاسمی در کنار مادرش

ازدواج و همسر ارمیا قاسمی

هیچ اطلاعات تایید شده ای درباره همسر ارمیا قاسمی و عکس او در فضای مجازی موجود نیست و اینطور که پیداست، ارمیا قاسمی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

ارمیا قاسمی و الیکا شاکردوست

مدتی قبل شایعه‌ای راجع به ارتباط ارمیا قاسمی با الیکا شاکردوست، خواهر الناز شاکردوست منتشر شده بود که ارمیا در پاسخ، تمام شایعات را رد کرده و گفت که چندین بار در کارهای طراحی لباس با هم همکاری داشته‌اند و بس.

99

همکاری ارمیا قاسمی و الیکا شاکردوست

نسبت ارمیا قاسمی با ارسلان قاسمی

از قرار معلوم این دو بازیگر هیچ نسبتی با هم ندارند و تا به حال هیچ یک از این دو در مورد این مسئله و تایید آن صحبتی نداشته اند.

100

تشابه اسمی ارمیا و ارسلان قاسمی

شروع بازیگری ارمیا قاسمی

فعالیت ارمیا قاسمی در دنیای بازیگری با شرکت در سریال "عین شین قاف" به کارگردانی قاسم جعفری و در سن 23 سالگی آغاز شد. اما وی با بازی در سریال "کوبار" به نقش معلم در سال 1396 به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری، ارمیا قاسمی از سن 22 سالگی به صورت حرفه‌ای در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

101

ارمیا قاسمی در فیلم کوبار

مروری بر نقش های ارمیا قاسمی

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نقش آفرینی های ارمیا قاسمی.

ارمیا قاسمی در فیلم عین شین قاف

"عین شین قاف" فیلمی است که در سال 1393 به کارگردانی قاسم جعفری منتشر شد. در این فیلم، ارمیا قاسمی از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و برای او، این تجربه نخستین حضور در مقابل دوربین در یک فیلم بود.

102

عکس ارمیا قاسمی در فیلم عین شین قاف

ارمیا قاسمی در فیلم کوبار

کوبار سریال تلویزیونی در ژانر دارم اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی در سال 1396 است.ارمیا قاسمی در سریال کوبار، نقش معلم روستا را در کنار هنرمندانی چون پژمان بازغی، مهران رجبی، سیاوش گرجستانی، امیر نوری، ترلان پروانه، فریده دریامج بازی می کرد و با این نقش در سن 29 سالگی شهرت را تجربه کرد.

103

پژمان بازغی و ارمیا قاسمی/ عکس از محمدرضا اصفهانی

ارمیا قاسمی در فیلم آسپرین

"آسپرین" یک سریال نمایش خانگی است که در سال 1394 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی منتشر شد. ارمیا قاسمی در این سریال نقش آریا را ایفا کرد، که نامزد سابق سوگل و همکار سارا بود. او در این تجربه اولین بازی خود در یک سریال نمایش خانگی را در سن 26 سالگی داشت و توانست در کنار ستارگانی همچون علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی، زیبا بروفه، فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، سارا خوئینی‌ها، سحر قریشی، هادی کاظمی، شهرام قائدی و... به بازی بپردازد.

1047

ارمیا قاسمی و مهسا باقری در سریال آسپرین/ عکس از نیکا دارابی

ارمیا قاسمی در فیلم آمستردام

"آمستردام" دومین سریال ارمیا قاسمی در شبکه نمایش خانگی است که در سال 1401 به کارگردانی مسعود قراگزلو منتشر شد. در این سریال، ارمیا قاسمی نقش پدرام را ایفا کرد و در کنار هنرمندانی مانند هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، نسیم ادبی و... به بازی پرداخت.

105

عکس از ارمیا قاسمی در نقش پدرام سریال آمستردام

فیلم سینمایی ارمیا قاسمی

  • عین شین قاف، 1393

ارمیا قاسمی در نمایش خانگی

  • آسپرین، 1394
  • آمستردام، 1401

106

ارمیا قاسمی در سریال آمستردام/ عکس از علی سندانی، شمیم قنبری

سریال تلویزیونی ارمیا قاسمی

  1. کوبار، 1396

107

سلفی ارمیا قاسمی با علیرام نورایی

108

ارمیا قاسمی در کنار مجید صالحی و پیام احمدی نیا

109

علاقه ارمیا قاسمی به اسب سواری

110

ارمیا قاسمی بر سر مزار مادرش

منبع: نمناک

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید