(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی رنی زلوگر، بازیگر معروف هالیوود

(تصاویر) بیوگرافی  و عکس های شخصی رنی زلوگر، بازیگر معروف هالیوود

«رنی کاتلین زلوگر» در 25 آوریل 1969 در کیتی، یکی از شهرهای تگزاس متولد شد. پدرش« امیل اریخ زلوگر» یک مهندس سوئیسی بزرگ شده استرالیا و مادرش« جلفرید ایرنه اندرسن» یک پرستار نروژی بود.

کد خبر : ۲۰۲۲۶۰
بازدید : ۱۵۶۷
رنی زلوگر یکی از بازیگران معروف هالیوود می باشد که در کنار بازیگری به تهیه کنندگی نیز مشغول است. رنی زلوگر در کارنامه هنری اش یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا و سه گلدن گلوب را دارد. وی همچنین سه بار هم موفق به دریافت جایزه SAG شده است.

چکیده ای از بیوگرافی رنی زلوگر

نام اصلی: رنی کاتلین زلوگر
زمینه فعالیت: بازیگر
تاریخ تولد: ۲۵ آوریل ۱۹۶۹
محل تولد: کیتی، تگزاس، آمریکا
ملیت: آمریکایی
سال های فعالیت:۱۹۹۲ تاکنون
همسر( ها): کنی چزنی

118

عکس دوران جوانی رنی زلوگر

«رنی کاتلین زلوگر» در 25 آوریل 1969 در کیتی، یکی از شهرهای تگزاس متولد شد. پدرش« امیل اریخ زلوگر» یک مهندس سوئیسی بزرگ شده استرالیا و مادرش« جلفرید ایرنه اندرسن» یک پرستار نروژی بود. پدر و مادر زلوگر در یک کشتی در طول مهاجرت به آمریکا با هم آشنا شدند و در سال 1963 با هم ازدواج کردند.

119

تصاویر دوران جوانی رنی زلوگر

رنی از همان زمان بچگی استعدادهای بازیگری و نمایش خود را در مدرسه به نمایش گذاشت. رنی زلوگر در دوران دبیرستان در یک کلوب بازیگری کار میکرد و در همان دوران به هنرپیشگی علاقمند شد. در  سال 1991 از دانشگاه تگزاس شهر آستین در رشته ادبیات انگلیسی فارغ التحصیل شد. پس از دانشگاه تصمیم گرفت بصورت حرفه ای بازیگری را دنبال کند.

120

عکس های جدید رنی زلوگر

شروع فعالیت حرفه ای رنی زلوگر

در بین سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ رنی زلوگر در چند فیلم، نقش های کوتاهی داشت که آن فیلمها هم غالباً با بودجه محدودی تهیه می شدند. تا اینکه نخستین نقش او در کشتار با اره برقی در تگزاس، مورد توجه قرار گرفت.

رنی زلوگر در همان سال در فیلم جنایی – کمدی، عشق و تفنگ چهل و پنج میلیمتری به ایفای نقش پرداخت، که تقریباً نقشی اصلی بود. در همان سال وی موفق شد نخستین جایزه دوران حرفه ای اش را از انجمن فیلم های مستقل دریافت کند و یک سال بعد در فیلم امپراطور رکوردها به ایفای نقش پرداخت.

121

تصاویر جدید رنی زلوگر

اما اتفاق بزرگ در سال ۱۹۹۶ در انتظار رنی زلوگر بود. وی در این سال در فیلم جری مک کوایر با تام کروز هم بازی شد و یکی از نقش های ماندگارش را اجرا کرد. رنی زلوگر در سال ۲۰۰۰ در کنار جیم کری در فیلم طنز من خودم و ایرِن، به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم شیکاگو برای دومین بار نامزد جایزه اسکار شد. بازی درخشان« رنه زلوگر» در کوهستان سرد سبب شد تا سرانجام نخستین اسکار را بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریافت کند.

122

رنی زلوگر، بازیگر معروف هالیوود

موفقیت های هنری او در چندین فیلم دیگر ادامه داشت تا این که در سال 2019 برای بازی در فیلم جودی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم درام، برنده جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد.

جوایز رنی زلوگر

رنی زلوگر در کنار بازیگری به تهیه کنندگی هم مشغول است. رنی زلوگر یکی از پر افتخارترین و مطرح ترین زنان بازیگر دنیای هالیوود است. رنه در کارنامه هنری اش یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا و سه گلدن گلوب را دارد. وی همچنین سه بار هم موفق به دریافت جایزه SAG شده است.

123

رنی زلوگر ، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال 2020

124

رنی زلوگر در مراسم اسکار 2020

ازدواج رنی زلوگر

رنی زلوگر در سال 2005 با کنی چزنی که خواننده آمریکایی سبک کانتری است ازدواج کردند اما ازدواج آنها پایدار نبود و در دسامبر همان سال از یکدیگر جدا شدند.

پس از آن رنی زلوگر از سال ۲۰۱۲ با خواننده، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی معروف آمریکایی، دویل برایهام در ارتباط است.

125

رنی زلوگر و همسر سابقش کنی چزنی

منبع: بیتوته

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید