(عکس) اولین فرزند جاستین بیبر و همسرش هیلی به دنیا آمد + نام انتخاب شده

(عکس) اولین فرزند جاستین بیبر و همسرش هیلی به دنیا آمد + نام انتخاب شده

این زوج مشهور با انتشار تصویری از پای کوچک نوزادشان در اینستاگرام، نام او را «جک بلوز بیبر» معرفی کردند.

کد خبر : ۲۰۳۱۱۶
بازدید : ۱۳۹۹

جاستین بیبر، خواننده ۳۰ ساله پاپ و همسر مدلش هیلی بیبر ۲۷ ساله، روز جمعه خبر تولد اولین فرزندشان را اعلام کردند.

این زوج مشهور با انتشار تصویری از پای کوچک نوزادشان در اینستاگرام، نام او را «جک بلوز بیبر» معرفی کردند.

جاستین در کپشن این عکس نوشت: «به خانه خوش آمدی». هیلی نیز با بازنشر این تصویر در استوری اینستاگرامش، احساسات خود را با استفاده از چند ایموجی نشان داد.

 

دلیل انتخاب این اسم

انتخاب نام «جک»، ارتباط عمیقی با خانواده بیبر دارد. این نام، نام میانی پدر جاستین، جرمی بیبر است. جرمی و مادر جاستین در سن ۱۸ سالگی و کمی پس از تولد او در انتاریو کانادا از هم جدا شدند. اگرچه جاستین در کودکی ارتباط کمی با پدرش داشت، اما با بزرگ شدن او، این رابطه پدر و پسری مستحکم‌تر شده است.

بارداری مخفیانه و اعلام غافلگیرکننده آن

هیلی توانست بارداری خود را به مدت شش ماه مخفی نگه دارد. او در مصاحبه‌ای توضیح داد که تا ماه ششم بارداری، شکم برجسته‌ای نداشت و با پوشیدن لباس‌های گشاد توانست این خبر را پنهان کند.

اگرچه او می‌توانست تا آخر بارداری این راز را حفظ کند، اما استرس ناشی از پنهان‌کاری و عدم لذت بردن آشکارا از دوران بارداری، او را بر آن داشت تا در ۹ مه ۲۰۲۴، همزمان با تجدید پیمان ازدواجشان در هاوایی، این خبر را رسماً اعلام کند.

چالش‌های مالی و شایعه‌ی طلاق

علیرغم شادی ناشی از تولد فرزندشان، شایعاتی مبنی بر مشکلات مالی و زناشویی این زوج مطرح شده است. منابعی گزارش داده‌اند که هیلی خرج‌های هنگفتی داشته، از جمله استفاده از جت خصوصی برای سفرهای متعدد. همچنین گفته می‌شود که جاستین برای تأمین این هزینه‌ها، مجبور به فروش حقوق کاتالوگ موسیقی خود به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار شده است.

با وجود شایعه طلاق، منابع نزدیک به این زوج اعلام کرده‌اند که آنها در طول دوران بارداری به ایمان مذهبی و جامعه کلیسایی خود تکیه کرده‌اند. هیلی نیز گفته است که از خانواده اصلی خود فاصله گرفته، اما این کار را به دلیل استقلال و تشکیل خانواده جدید انجام داده است، نه اختلاف خانوادگی.

نگاهی به زندگی مشترک خانواده بیبر

جاستین و هیلی اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۵ و اوایل ۲۰۱۶ برای مدت کوتاهی با هم آشنا شدند. آنها در ژوئن ۲۰۱۸ دوباره رابطه خود را از سر گرفتند و یک ماه بعد نامزد شدند. در سپتامبر ۲۰۱۸، این زوج به طور مخفیانه ازدواج کردند و یک سال بعد، مراسم بزرگتری را با حضور خانواده و دوستان در کارولینای جنوبی برگزار کردند.

چشم‌انداز آینده

با وجود چالش‌های مطرح شده، تولد جک بلوز بیبر می‌تواند نقطه عطفی در زندگی این زوج جوان باشد. طرفداران امیدوارند که این اتفاق خوشایند بتواند الهام‌بخش جاستین برای بازگشت به دنیای موسیقی و ساخت آثار جدید باشد. همچنین، این تولد می‌تواند فرصتی برای استحکام بیشتر رابطه آنها و تمرکز بر زندگی خانوادگی فراهم کند.

در پایان، باید گفت که علیرغم تمام حواشی و شایعات، تولد اولین فرزند جاستین و هیلی بیبر، خبری مسرت‌بخش برای طرفداران آنها و دنیای سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. باید دید که این زوج جوان چگونه با چالش‌های والدین شدن کنار خواهند آمد و آیا این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبتی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای آنها داشته باشد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید