بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها: گالادریل و سائورون باهم ارتباط ذهنی دارند

بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها: گالادریل و سائورون باهم ارتباط ذهنی دارند

مورفید کلارک، ستاره سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power)، با نظریه‌پردازی بازیگر سائورون یعنی چارلی ویکرز موافق است که گالادریل و ارباب تاریکی به صورت ذهنی و سایکیک باهم ارتباط دارند؛ و این موضوع می‌تواند گالادریل را در فصل دوم حلقه‌های قدرت به خطر بیندازد.

کد خبر : ۲۰۳۳۹۶
بازدید : ۳۲۳

مورفید کلارک، کلارک در مصاحبه جدیدی که با رسانه GamesRadar داشته، در رابطه با تئوری ارتباط ذهنی گالادریل و سائورون که ویکرز قبل‌تر مطرح کرده، توضیح داد:

من با او موافقم، فکر می‌کنم چنین ارتباطی وجود دارد. آن‌ها هردو موجوداتی جادویی و به‌شدت قدرتمند هستند، و فکر می‌کنم یک عنصر تنهایی عمیق در این حالت از موجودیت وجود دارد.

اما بله، من هم فکر می‌کنم یک نوع ارتباط بزرگ میان آن‌ها وجود دارد و چند بار شنیده‌ام چارلی به آن اشاره کند. من اینطور بودم که «واقعا این ایده را دوست دارم». و خب این موضوع می‌تواند هزاران هزار سال ادامه داشته باشد.

چارلی ویکرز که در فصل نخست سریال ارباب حلقه‌ها نقش Halbrand را ایفا کرده بود و قرار است طی فصل دوم بیشتر به آن سائورونی که ما از سه‌گانه سینمایی پیتر جکسون می‌شناسیم نزدیک‌تر شود، نخستین بار این ایده و تئوری جذاب خود را در رویداد کامیک‌کان سن دیگو مطرح کرده بود.

فکر می‌کنم آن‌ها [گالادریل و سائورون] بهم متصل هستند؛ اگر هم نزدیک نباشند، از طریق ذهن باهم در ارتباط‌‌اند. آن‌ها موجوداتی ماورایی و برتر محسوب می‌شوند، پس مطمئنم ارتباطشان خیلی فراتر از بودن در یک مکان است.

65_11zon (16)

همان‌طور که می‌دانید گالادریل گول دوست جدید خود یعنی Halbrand را خورد، کسی که در پایان فصل اول از هویت واقعی خود پرده برداشت. در فصل دوم انتظار می‌رود این الف به‌خاطر خیانتی که به او شده، به دنبال انتقام از سائورون باشد. به عقیده مورفید کلارک همین موضوع نیز بیش از گذشته این دو شخصیت را بهم پیوند می‌زند:

اینکه کسی مثل گالادریل قضاوت اشتباهی درباره دیگران داشته باشد، بسیار تلخ و دردناک است. بنابراین فکر می‌کنم اتفاقی که در فصل اول افتاد سائورون را برای همیشه به گالادریل پیوند می‌زند، چراکه این الف چنین اشتباهاتی نمی‌کند. اما خب اکنون سائورون تا ابد تنها کسی خواهد بود که گالادریل را اینگونه فریب داد.

اما در کنار احساس خشم و رفتن به دنبال انتقام، گالادریل به‌خاطر دروغ و فریب‌کاری Halbrand ضربه احساسی شدیدی خورده است. سم هزلدین، بازیگر جدید شخصیت آدار (Adar) که جایگزین جوزف ماول در فصل دوم خواهد بود، در مصاحبه خود توضیح داد:

این نکته خیلی جالب توجه است که علی‌رغم علی به ماهیت واقعی Halbrand – که در واقع همان سائورون است – گالادریل یک نوع حس غم و ناراحتی دارد. انگار اکنون در وجود او حفره‌ای ایجاد شده که جای خای Halbrand است، حتی با وجود اینکه او را فریب داد. این به‌نظرم خیلی جالب توجه، پیچیده و تاریک است.

با توجه به آخرین تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، به‌نظر می‌رسد گالادریل با دشمن سابقش یعنی آدار متحد شود تا با سائورون مقابله کند. چه کسی می‌داند، شاید این دو با همکاری یکدیگر بتوانند سرعت پیش‌روی ارباب تاریکی را کمتر کنند. گرچه همه ما می‌دانیم که سائورون، ارباب ۲۰ حلقه، بار دیگر برمی‌خیزد.

فصل دوم سریال Lord of the Rings: The Rings of Power از روز ۲۹ آگوست (۸ شهریور) در پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

منبع: بازار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید