همه چیز درباره Ponies؛ سریال جدید امیلیا کلارک

همه چیز درباره Ponies؛ سریال جدید امیلیا کلارک

امیلیا کلارک، بازیگر سریال بازی تاج و تخت قرار است در سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز Ponies بازی کند.

کد خبر : ۲۰۳۵۶۰
بازدید : ۵۴۳

امیلیا کلارک، بازیگر نامزد جایزه امی قرار است نقش اصلی سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز Ponies را که شبکه Peacock سفارش ساخت آن را داده است بازی کند. کلارک که عمدتا به‌خاطر بازی در نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت شناخته می‌شود قرار است نقش بی را در این سریال بازی کند. در خلاصه توضیحات رسمی این سریال آمده است:

«مسکو، سال ۱۹۷۷. دو PONIES (در ادبیات اطلاعاتی به معنای افرادی است که اهمیت اطلاعاتی ندارند) به‌صورت ناشناس در سفارت آمریکا منشی‌گری می‌کنند. تا وقتی که همسران هر دوی آن‌ها تحت شرایط مرموزی توسط دولت جماهیر شوروی به قتل می‌رسند و این دو نفر تبدیل به نیروهای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا CIA می‌شوند. بی یک فرد با تحصیلات عالی، مسلط به زبان روسی و فرزند مهاجران فرار کرده از شوروی است. همکار او تویلا دختری از یک شهر کوچک است که همانقدر که جسور است، گستاخ نیز است. این دو با هم روی یک توطئه بزرگ از دوران جنگ سرد کار می‌کنند تا اسراری را که در ابتدا با آن مواجه شده بودند رمزگشایی کنند.»

29_11zon

سریال پونیز با همکاری سوزانا فوگل و دیوید ایسرسون ساخته می‌شود. فوگل در نقش تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و یکی از نویسندگان این سریال فعالیت می‌کند و ایسرسون نیز به‌عنوان یکی از نویسندگان، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر کار می‌کند. علاوه‌بر‌این دو، امیلیا کلارک نیز به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی درکنار جسیکا رودز، فوگل و ایسرسون با کاترین برایدل و آلیسون مو ماسی به تهیه این سریال مشغول است. سریال پونیز توسط بخش تلویزیونی یونیورسال تولید می‌شود.

امیلیا کلارک سابقه حضور در آثاری چون اسپایک آیلند، دام همینگوی، ترمیناتور جنیسیس، من قبل از تو، صدایی از سنگ، سولو: داستانی از جنگ ستارگان، بالاتر از شک و آخرین کریسمس را دارد. او همچنین در انیمیشن فانتزی کمدی موریس شگفت‌انگیز که در سال ۲۰۲۲ اکران شد، شخصیت مالیسیا را صداگذاری کرده بود.

او اخیرا نیز در سریال Secret Invasion در نقش گایا و در کمدی عاشقانه علمی تخیلی The Pod Generation در نقش ریچل نووی ایفای نقش کرده است. جزئیات بیشتر از این سریال مانند دیگر بازیگرانی که قرار است با کلارک در آن هم‌بازی شوند منتشر نشده است.

منبع: زومجی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید