(ویدئو) واکنش معنادار الهه منصوریان به حملات اخیر علیه خواهرش

(ویدئو) واکنش معنادار الهه منصوریان به حملات اخیر علیه خواهرش

الهه منصوریان، یکی از سه خواهر ووشوکار معروف کشور، با انتشار یک متن و ویدئو در اینستاگرام خود به برخی از حواشی ایجادشده پیرامون خواهرش پاسخ داده است.

کد خبر : ۲۰۳۶۳۲
بازدید : ۶۵۵

الهه منصوریان با انتشار متنی در اینستاگرام به حملات اخیر علیه خواهرش شهربانو منصوریان واکنش نشان داد. نیش و کنایه‌های اخیر شهربانو منصوریان و مبینا نعمت‌زاده بر سر درخواست تکواندوکار مدال‌آور کشور مبنی بر تحصیل در رشته پزشکی و المپیکی نبودن رشته ووشو از آخرین حاشیه‌های ایجاد شده برای مشهورترین ووشوکار زن ایران است.

حالا الهه منصوریان، یکی از سه خواهر ووشوکار معروف کشور، با انتشار یک متن و ویدئو در اینستاگرام خود به برخی از حواشی ایجادشده پیرامون خواهرش پاسخ داده است.

تمام روزهایی که دختران سرزمینم ذوق دفترچه های فانتزی و مدادهای رنگی و کیف و کفش مدرسه و بوی اول مهر داشته اند، شهربانوی خانه ما کار کرد تا خواهر و برادرش درس بخواند تا هم  پدر باشد و هم خواهر … تا ما بتوانیم هم درس بخوانیم و به رویای شیرین تیم ملی برسیم !! ما با تمام جان و دلمان در خانه محقر اما حلال پدری مان نان از دستان زبر و کارکرده خواهر و مادری گرفته ایم که تار و پود رج میزد و دعای خیر برای دخترانش میخواند.
 
پشت من و خواهرانم، نه پول پدر، نه رانت خانوادگی و نه هیچ سیاست و منفعتی بود که فقط و فقط تلاش خودمان بود و بس!

راستی ما همیشه زنگ آخر ورزش داشتیم 

ارادتمند شما 

الهه ایران.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید