صحبت های بازیگر نقش آدار درباره کاراکترش در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها

صحبت های بازیگر نقش آدار درباره کاراکترش در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها

جوزف ماول که سابقه حضور در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را دارد، طی فصل اول بازیگر نقش آدار (Adar) بود اما در فصل جدید سم هزلدین جایگزین وی شده است.

کد خبر : ۲۰۴۰۹۱
بازدید : ۲۶۳۸

فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) به تازگی از راه رسیده و همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، ما شاهد یک تغییر مهم در تیم بازیگری آن بوده‌ایم.

جوزف ماول که سابقه حضور در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را دارد، طی فصل اول بازیگر نقش آدار (Adar) بود اما در فصل جدید سم هزلدین جایگزین وی شده است. هزلدین پس از مدت‌ها بالاخره در مصاحبه‌ای با رسانه کامیک بوک در رابطه با نقش جدید خود صحبت کرده و آدار را «شخصیتی غنی و عمیق» می‌داند.

هزلدین در پاسخ به این سوال که آیا برعهده گرفتن نقش آدار برای او چالش برانگیز بوده یا خیر، گفت:

نه، حقیقتا نه. اگر بخواهم صادق باشم، این کار بیشتر برایم لذت‌بخش بوده است. فکر می‌کنم به این خاطر که نویسندگان و جوزف [ماول] در فصل اول او را به کاراکتر غنی و عمیق تبدیل کردند. در نتیجه این واقعا مایه افتخار من بود که نقش چنین شخصیتی را برعهده بگیرم و ببینم داستان او را به چه سمتی هدایت می‌کند. واقعا از این کار لذت بردم. عاشق تک تک بخش‌ها و اجزای آن بودم.

وی در ادامه به این مسئله پرداخت که کاراکتری همچون آدار، زمانی که صحبت از اخلاقیات و انسانیت به میان می‌آید، دقیقا کجا قرار می‌گیرد.

من فکر نمی‌کنم آدار به سوال‌های اخلاقی اهمیتی بدهد. او به هر قیمتی شده کارهایش را پیش می‌برد. البته این موضوع جنبه‌های مختلفی دارد. او می‌خواهد به هر قیمتی شده رو به جلو حرکت کند و برای فرزندانش خانه‌ای پیدا کند. اما او همزمان در کنار زخم‌های فیزیکی، یک سری زخم عمیق عاطفی و روانی دارد، آن هم به‌خاطر اتفاقاتی که کنار سائورون و مورگوث تجربه کرده است.

او این بار عظیم را با خود حمل می‌کند و فکر می‌کنم مشکلات زیادی هم دارد، اما دارد تلاشش را می‌کند… فکر می‌کنم کارها و اعمال او تماما – حداقل از نظر خود آدار – به‌خاطر فرزندانش است. او ترسناک به‌نظر می‌رسد چراکه احساس می‌کند هدفی والا و ارزشمند دارد و حسابی برای رسیدن به آن برنامه دارد.

فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها درباره چیست؟

53_11zon

در توضیحات رسمی آمازون در رابطه با دومین فصل از سریال The Rings of Power آمده است:

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، سائورون بازگشته است. ارباب تاریکی اکنون که توسط گالادریل طرد شده و سپاه یا متحدانی ندارد، باید با استفاده از هوش و توانایی‌هایش قدرت خود را بازیابی کرده و ساخت حلقه‌های قدرت را تحت نظر بگیرد.

با استفاده از این حلقه‌ها او قادر خواهد بود تا تمام مردم سرزمین میانه را در جهت اهدافی شیطانی‌اش متحد کند. فصل دوم با شکل‌گیری بر اساس مقیاس و جاه‌طلبی فوق‌العاده فصل قبلی، محبوب‌ترین و انسانی‌ترین شخصیت‌ها را به سوی موج تاریکی‌ها سوق می‌دهد تا هر کدام با چالش پیدا کردن جایگاهشان در این دنیای رو به تباهی دست و پنجه نرم کنند.

الف‌ها و کوتوله‌ها، اورک‌ها و انسان‌ها، جادوگران و Harfootها… همچنان که دوستی‌ها به چالش کشیده می‌شوند و قلمروها در آستانه شکست هستند، نیروهای خیر شجاعانه‌تر از همیشه برای نگه داشتن آنچه از همه مهم‌تر است، دست و پا می‌زنند: یک‌دیگر.

سریال ارباب حلقه‌ها تحت هدایت جی. دی. پاین و پاتریک مک‌کی داستان دومین دوره سرزمین میانه را روایت می‌کند و چند هزار سال قبل از وقایع سه‌گانه سینمایی The Lord of the Rings جریان دارد. فصل دوم حلقه‌های قدرت هم‌اکنون از طریق سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش می‌شود.

منبع: بازار

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید