(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آرش مجیدی و همسرش

(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی آرش مجیدی و همسرش

آرش مجیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد هفتمین روز اردیبهشت ماه سال 1353 است. اصالت آرش مجیدی به آباده استان فارس باز میگردد ولی در حال حاضر ساکن تهران است.

کد خبر : ۲۰۴۶۳۴
بازدید : ۱۲۲۹۸۸
بیوگرافی کامل “آرش مجیدی” بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه کارنامه هنری و عکسهای شخصی و حرفه ایی این بازیگر را مشاهده میکنید.

بیوگرافی آرش مجیدی

نام:آرش

نام خانوادگی :مجیدی

سال تولد :7 اردیبهشت 1353

محل تولد :آباده استان فارس

پیشه:بازیگری

وضعیت تاهل:متاهل

همسر:میلیشیا مهدی نژاد

فرزندان:1 دختر

2

بیوگرافی آرش مجیدی/ عکس از شکیبا حسینی

زندگی شخصی و خانواده آرش مجیدی

آرش مجیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد هفتمین روز اردیبهشت ماه سال 1353 است. اصالت آرش مجیدی به آباده استان فارس باز میگردد ولی در حال حاضر ساکن تهران است. کارشناسی ادبیات نمایشی خوانده و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورده بود. فرزند اول خانواده است و پدرش مهندس متالوژی و مادرش معلم بود.

3

عکس کودکی آرش مجیدی

ازدواج و همسر آرش مجیدی

آرش مجیدی متاهل بوده و سالها پیش با میلیشیا مهدی نژاد ازدواج کرده است. آرش مجیدی درباره نحوه آشنایی با همسرش میگوید:

من و همسرم سال 83 ازدواج کردیم و فکر می کنم یکی از بزرگ ترین شانس های من ازدواج کردنم بود. چون همسرم همه جوره با من کنار آمد و شرایط رشد در هر فعالیت و علاقه مندی را به من داد.

4

آرش مجیدی و همسرش/ عکس از شقایق جعفری جوزانی

میلیشیا مهدی نژاد همسر آرش مجیدی

همسر آرش مجیدی درمورد خود اینطور میگوید:

من لیسانس روان شناسی عمومی هستم. سال 76 در کانون سینماگران جوان زیرنظر خانم ها امیرسلیمانی، تیرانداز و آقای فروزش آموزش دیدم طی همون دو ماه اول بود که اولین کارم بهم پیشنهاد شد یک سریال بود که رفتم و بعد از اون هم حدود دو سال پشت سر هم کار کردم.

اولین سریال «توی خونه» بود که خیلی قدیمی است. سینمایی «ارتفاع پست»، «خانه وحشت» آقای آب پرور و مجموعه مجری – بازیگری خانه مهر برای شبکه سه. بعد از اون ایران نبودم و بعد هم که ازدواج کردم و چون در کارهایم فاصله افتاده بود دیگه برگشت به کار کمی برایم مشکل بود. بعد از اون کار بهم پیشنهاد شد که من قبول نکردم یا اونا قبولم نکردند، تا این که به جراحت رسیدم.

فرزند آراش مجیدی

آرش مجیدی و همسرش میلیشیا مهدی زاده صاحب یک فرزند دختر بنام میشا هستند.

5

آرش مجیدی در کنار همسر و دخترش

حس بچه دار شدن

آرش مجیدی معتقد است تولد فرزند در یک خانواده دنیای مرد و زن را عوض می کند و تاثیر زیادی بر جهان بینی آنها دارد، او می گوید :

با بچه دار شدن اتفاق عجیبی میافتد، بچه جهان بینی انسان را عوض می کند او با خودش که می آید دنیایی را به دنیای ما اضافه می کند که مدام بزرگ تر و کامل تر می شود.این بهترین تعریفی است که می توانم از بچه داشته باشم، هیچ وقت هم نمی توان این حس تغییر جهان بینی را برای کسی توضیح داد و فقط آنهایی که بچه دار می شوند می فهمند.

میشا، بهترین اتفاق زندگی ام است

6

آرش مجیدی و دخترش

آقای بازیگر سرزمین کهن در این مورد میگوید:

ما بعد از 10 سال بچه دار شدیم چون معتقد بودم باید به سطحی از رفاه برسیم و امکانات ویژه در اختیار داشته باشیم و بعد بچه داشته باشیم ولی بعد از گذشت 2 سال از حضور میشا کنارمان می بینیم هیچ چیز تغییر نکرده و اتفاق خاصی نیفتاده و شرایط، همان شرایط است و خوشحالم که میشا هست. فکر می کنم بهترین اتفاق زندگی من میشاست که کل دلخوشی زندگی ام است.

قبل از حضور میشا، همیشه دوست داشتم فرزندم دختر باشد. به نظرم قدرت زن بیشتر از مرد است. زنان موجوداتی غریب، حساس، اجتماعی و … هستند در حالی که مردها اگر به حال خود رها شوند، همیشه بچه اند و در حال شیطنت کردن هستند.

7

آرش مجیدی و دخترش میشا

ورود آرش مجیدی به دنیای بازیگری

او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورد؛ مجیدی با سریال رستگاران درنقش یک پلیس چهره شد و همچنین با ایفای نقش در سریال زیر هشت ساخته سیروس مقدم نشان داد که از استعداد بالایی برخوردار است.

علت ورود آرش مجیدی به بازیگری

آرش مجیدی در رابطه با ورودش به دنیای بازیگری گفت:

من به منظور لذت بردن از بازی و بازیگری وارد این حرفه شده ام. بد نیست که اتفاقاً آدم بداند که می خواهد در این حرفه به یک چهره تبدیل شود. معتقدم خوب است که آدم ها با خودشان صاف و صادق باشند و بگویند من برای چنین چیزی وارد این کار شده ام. من هم برای این وارد شده ام که به معنای مطلق بازی را دوست داشتم، یعنی یک آدم دیگر بودن را دوست داشتم.

8

آرش مجیدی بازیگر/ عکس از خواهران دریا

فعالیت آزاد و ورزش مورد علاقه آرش مجیدی

ظاهرا آقای بازیگر علاقه به ورزش است و در این مورد اینطور گفت که:

کوهنوردی می کنم؛ با میشا کوهپیمایی می کنیم.

فکر می کنم بخشی از کارهایی که برای میشا می کنم تا دنیای کودکی اش را به بهترین شکل تجربه کند، تجربه جذاب دنیای کودکی خودم است. من هم مانند میشا در طبیعت بوده ام. کنار تجربه دوران کودکی، علاقه ویژه ای هم به طبیعت و طبیعت گردی دارم و از آنجایی که میشا بخشی از خصوصیات مرا در خود دارد، علاقه اش به طبیعت چندان دور از ذهن نیست.

سعی می کنم محیطی را که من دوست دارم، او هم ببیند و تجربه کند. به همین دلیل اگر کوهپیمایی نسبتا راحتی بروم، میشا را هم با خودم خواهم برد.

9

عکس همسر و فرزند آرش مجیدی

شغل دوم آرش مجیدی

شغل دوم بازیگران موضوع داغ دیگری است که در اغلب مصاحبه های بازیگران مطرح می شود و در این مورد آرش مجیدی می گوید:

بازیگری واقعا برای من یک حرفه است و بشدت برایم اهمیت دارد. من واقعا هیچ حرفه دیگری ندارم و هر چه نگاه می کنم در تمام این سال ها شغل دیگری هم نداشته ام.

مروری بر فیلم های آرش مجیدی

آرش مجیدی در آثار مهمی ایفای نقش نموده که نقش او در برخی فیلم هایش را مرور خواهیم کرد.

آرش مجیدی در سرزمین مادری

آرش مجیدی در سرزمین کهن یا سرزمین مادری نقش رهی اردکانی را ایفا نموده است، شهاب حسینی و علی شادمان نقش جوانی و کودکی رهی اردکانی را بر عهده داشتند.. سریال «سرزمین مادری» با نام سابق «سرزمین کهن» وقایع سال 1320 تا انقلاب اسلامی را، در قالب زندگی پسر بچه‌ای به نام رهی، در سه فصل روایت می‌کند. در این سریال پریوش نظریه،محمدرضا فروتن، جواد عزتی، بیتا فرهی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

10

شهاب حسینی علی شادمان و آرش مجیدی در سرزمین مادری

آرش مجیدی در دلدادگان

آرش مجیدی در سریال دلدادگان نقش مالک پورسلیم همسرمرضیه با بازی سمیرا حسن پور را ایفا کرده است. مجموعه تلویزیونی دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در سه فصل ساخته شده و ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. سانیا سالاری، مسعود رایگان، شاهرخ استخری، مهرانه مهین ترابی، پانته آ بهرام، لیندا کیانی،سمیرا حسن پور، ملیکا شریفی نیا، سامان صفاری، پویا امینی، حمید گودرزی و... در دلدادگان ایفای نقش نموده اند.

11

آرش مجیدی در سریال دلدادگان

آرش مجیدی در من یک مستاجرم

آرش مجیدی در سریال من یک مستاجرم نقش نوری برادر نیره با بازی ریما رامین فر را در کنار امیر جعفری، کتایون امیرابراهیمی، نگار فروزنده، سپند امیرسلیمانی، سعید آقاخانی و...را ایفا کرده است.داستان سریال من یک مستاجرم درباره یک پیرزن به نام زمانه خانم (با بازی کتایون امیرابراهیمی) است که دارای یک ساختمان پنج واحده در تهران است و از خارج برمی گردد و....

12

آرش مجیدی در سریال من یک مستاجرم

آرش مجیدی در سریال نجلا

نجلا سریالی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور است که در دوران اشغال خرمشهر رخ میدهد و شخصیت های اصلی داستان درگیر جنگ تحمیلی خواهند شد. در این سریال آرش مجیدی ایفای نقش نکرده و حسام منظور، محیا دهقانی، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی و...از بازیگران نجلا هستند.

آرش مجیدی در سریال شهباز

آرش مجیدی در سریال شهباز نقش حسام را ایفا نموده است، او در این سریال با رضا داود نژاد، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظرو...همبازی بوده است.شهباز سریال تلویزیونی به کارگردانی حمید رضا لوافی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند.

13

آرش مجیدی در سریال شهباز/ عکس از پیام نصیری خرم

آرش مجیدی در بانوی عمارت

نقش آرش مجیدی در سریال بانوی عمارت در جستجوهای گوگل وجود دارد اما او در این سریال بازی نکرده و گویا شباهتش به حسام منظور این شبهه را برای مخاطبان ایجاد کرده است. سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ملودرام عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ دوران قاجار روایت می‌کند و در آن به مهم‌ترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.در این سریال عاشقانه و تاریخی بازیگران مشهوری چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، مینا وحید، غزل شاکری و...به ایفای نقش پرداخته اند.

آرش مجیدی در ارمغان تاریکی

آرش مجیدی در ارمغان تاریکی نقش مجید را کنار بازیگرانی چون امیرآقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی و... ایفا نموده است.آرش مجیدی برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامان به فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت می‌پردازد.

14

لیلا زارع و آرش مجیدی در فیلم ارمغان تاریکی

آرش مجیدی در احضار

آرش مجیدی در احضار نقش فرهاد حیدری را کنار بازیگرانی چون افسانه چهره آزاد، صالح میرزاآقایی، رضا توکلی، علی دهکردی و...ایفا می کند. احضار سریالی در ژانر درام و ماورایی است که در ماه رمضان 1400 از شبکهٔ یک تلویزیون ایران پخش شد.

15

آرش مجیدی در سریال احضار

فیلم شناسی آرش مجیدی

در پاسخ به این سوال که آرش مجیدی در چه سریال هایی بازی کرده؟ باید بگوییم آرش مجیدی در آثار سینمایی و تلویزیونی بی شماری ایفای نقش نموده که عبارتند از:

فیلم‌های سینمایی آرش مجیدی

  • خانه‌ای در خیابان چهل و یکم:حمیدرضا قربانی، 1394
  • روباه:بهروز افخمی، 1393
  • چند روز بیشتر:پریسا گرگین، 1392
  • سر به مهر:هادی مقدم دوست، 1391
  • یوسف هور:علی اصغر شادروان، 1391
  • سپیده:روح الله حجازی، 1390
  • دلایل اصلی:کاظم معصومی، 1387
  • سایه‌های آرزو:ابراهیم سلطانی فر، 1387
  • شبانه:امید بنکدار، کیوان علی محمدی، 1383
  • گاوخونی:بهروز افخمی، 1381
  • شوکران:بهروز افخمی، 1377

16

لیلا حاتمی و آرش مجیدی در فیلم سر به مهر

سریال‌های تلویزیونی آرش مجیدی

  • شهباز:حمیدرضا لبافی، 1401
  • احضار:علیرضا افخمی، 1400
  • سرباز:هادی مقدم دوست، 1399
  • زندگی از نو:علی محمد قاسمی، 1397
  • دلدادگان :منوچهر هادی، 1396 تا 1397
  • سرزمین مادری :کمال تبریزی، 1387 تا 1396
  • پازل:ابراهیم شیبانی، 1393
  • رنگ شک:فریبرز عرب نیا، 1393
  • جلال الدین:شهرام اسدی، آرش معیریان، 1392
  • شیدایی:محمد مهدی عسگرپور، 1390
  • ارمغان تاریکی:جلیل سامان، 1389
  • زیر هشت:سیروس مقدم، 1389
  • رستگاران :سیروس مقدم، 1388
  • آخرین گناه:حسین سهیلی زاده، 1385
  • و خداوند عشق را آفرید:مسعود شاه محمدی، 1384
  • من یک مستاجرم:پریسا بخت آور، 1383
  • راز شیوا:پرویز حسن‌پور، 1382

17

آرش مجیدی در سریال سرباز

تئاتر آرش مجیدی

  • مردگان بی کفن و دفن:منوچهر هادی، 1394
  • سرم رفت چقدر نبودنت جیغ می‌زند:سجاد داغستانی، 1394

18

آرش مجیدی در تئاتر مردگان بی کفن و دفن/ عکس از حانیه زاهد

جوایز آرش مجیدی

  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما برای بازی در مجموعه ارمغان تاریکی

عکسهای آرش مجیدی

19

آرش مجیدی در آغوش دخترش

20

آرش مجیدی در نمایی از سریال شهباز/ عکس از پیام نصیری خرم

21

آرش مجیدی در فیلم سوء قصد/ عکس از احسان روناسی

22

عکس فرزند آرش مجیدی

23

آرش مجیدی در نقش سرباز ترکمن/ عکس از رضا حیدری

24

آرش مجیدی در فیلم آماده باش/ عکس از احسان ناروسی

25

عکس زیبای آرش مجیدی و دخترش

26

آرش مجیدی در فیلم سینمایی یوسف هور/ عکس از حافظ احمدی

27

عکس آرش مجیدی بازیگر سینما/ عکس از امیرمحمد ترکی

28

آرش مجیدی در نمایی از ارمغان تاریکی/ عکس از حسن شجاعی

29

حامد بهداد و آرش مجیدی/ عکس از پیمان لیلان

30

لیلا زارع و آرش مجیدی در حال تماشای فیلم آئین سرخ/ عکس از مهسا جاسبی

31

آرش مجیدی در کنار الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

32

عکس سیاه و سفید آرش مجیدی/ عکس از علیرضا ایروانی

33

پریوش نظریه و آرش مجیدی در فیلم سپیده

34

عکس سلفی آرش مجیدی و نیما شعبان نژاد

35

سیاوش خیرابی و نیما شعبان نژاد در کنار آرش مجیدی/ عکس از سحر لطفی

36

عکس سلفی خانوادگی آرش مجیدی

37

عکس آرش مجیدی در مراسم سعید راد/ عکس از صدف آرین دوست

38

حسین محجوب و لیلا زارع و آرش مجیدی در پشت صحنه سرزمین مادری

39

حمید گودرزی و آرش مجیدی در فیلم روباه/ عکس از امید صالحی

40

عکس یکتا ناصر و آرش مجیدی در تئاتر/ عکس از نازی خوش اخلاق

41

آرش مجیدی در کنار پرواز همای

42

ژست جالب آرش مجیدی/ عکس از امیرمحمد ترکی

منبع: نمناک

۵۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید