(تصاویر) بیوگرافی و عکس های شخصی اردشیر رستمی

(تصاویر) بیوگرافی  و عکس های شخصی اردشیر رستمی

اردشیر رستمی که اغلب ما او را با ایفای نقش استاد شهریار شناختیم در بیست و ششمین روز مرداد ماه 1349 در تبریز متولد شد.

کد خبر : ۲۰۴۸۱۰
بازدید : ۲۹۵۳
بیوگرافی کامل اردشیر رستمی به همراه کارنامه هنری و عکس های شخصی و حرفه ایی این هنرمند را مشاهده میکنید.

بیوگرافی اردشیر رستمی

نام:اردشیر

نام خانوادگی:رستمی

تاریخ تولد:26 مرداد 1349

محل تولد:تبریز

وضعیت تاهل:متاهل

همسر:شهلا پیرجانی

فرزندان:یک پسر

پیشه:بازیگری، شاعری، فعالیت در زمینه های تصویرسازی، مجسمه سازی، کاریکاتور، معماری و طراحی لباس

تحصیلات:کارشناسی رشته تئاتر و سینما

120

بیوگرافی اردشیر رستمی/ عکس از یاسمن حصاری

زندگی شخصی و خانواده اردشیر رستمی

اردشیر رستمی که اغلب ما او را با ایفای نقش استاد شهریار شناختیم در بیست و ششمین روز مرداد ماه 1349 در تبریز متولد شد. در مورد خانواده اردشیر رستمی و جزئیاتی همچون تعداد تعداد خواهر و برادرهایش، شغل پدر و مادرش و اینکه او فرزند چندم خانواده است منتشر نشده است.

ازدواج و همسر اردشیر رستمی

اواسط دهه 70 بود که اردشیر رستمی با همسرش شهلا پیرجانی به صورت اتفاقی دیدار کرد و همین دیدار به ازدواج آنها ختم شد. آقای بازیگر در برنامه باضیا ماجرای آشنایی با همسرش را اینطور توضیح داد :

با شهلای عزیزم تو خیابون آشنا شدم، دیدم یه دختر رد شد اما این دختر یه چیز عجیب و غریبی بود.

دیدم که خیلی قشنگه و تا حالا هم متلک به هیچ دختری نگفته بودم و بلد نبودم، این قضیه برای 26 - 27 سال پیشه، رفتم بهش گفتم خانم شما به خدا اعتقاد دارید؟

جوابم رو نداد،گفتم خانم اگه به خدا اعتقاد دارید، بیشتر نماز بخونید، بیشتر ازش تشکر کنید چون شما رو خیلی زیبا خلق کرده و با آدم عادی تفاوت دارید و دیگه پیله کردم بهش و هنوزم شهلا برای من همینطوریه.

121

شهلا پیرجانی همسر اردشیر رستمی

فرزندان اردشیر رستمی

حاصل ازدواج اردشیر رستمی و همسرش شهلا یک پسر دهه هشتادی و یک دختر است.

122

اردشیر رستمی در کنار همسر و فرزندش

تحصیلات اردشیر رستمی

همانطور که در بالا هم خواندید رستمی بازیگر، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته تئاتر و سینما ادامه داد اما زمینه فعالیت او بسیار فراتر از سینما و تلویزیون است و او را می‌توان یکی از بازیگران فعال در رصه‌های مختلف هنری دانست چراکه وی علاوه بر بازیگری یک کاریکاتوریست، شاعر، معمار طراح لباس، مجسمه‌ساز و تصویرساز ماهر است.

نسبت اردشیر رستمی و بهزاد فراهانی

اردشیر رستمی در کنار فرزندان بهزاد فراهانی بزرگ شد و رشد یافت برای همین او را به عنوان فرزند خوانده بهزاد فراهانی می‌دانند. فراهانی و همسرش اردشیر را همچون فرزندان خود مراقبت کرده و به عنوان عضوی از خانواده به او نگاه می‌کردند. آقای بازیگر تا سن 27 - 28 سالگی با خانواده بهزاد فراهانی زندگی کرده و بعد هم ازدواج کرد.

123

نسبت اردشیر رستمی و بهزاد فراهانی/ عکس از خواهران دریا

اعتیاد اردشیر رستمی

یکی دیگر از موارد وایرال شده در مورد آقای بازیگر بعد از مصاحبه او با علی ضیا در برنامه باضیا اشاره‌اش به اعتیاد در سال‌های قبل بود زمانی که او در یک خانه مجردی به همراه چند تن از دوستانش زندگی می‌کرد و کم کم در دام اعتیاد گرفتار شده بود. اردشیر در توصیف ان دوران سخت گفت:

یه عده دوست بودیم و کنار هم خونه مجردی داشتیم و هر کس که میومد خیلی مواد می‌آورد و وقتی بقیه مواد می‌موند ما می‌کشیدیم.

دوستام رفتن آمریکا و اروپا و زندگی عوض شد و منم همه موادها رو مصرف کردم و یه وقت دیدم دیگه نیست و گفتم که برم از سر کوچمون بخرم، من هیچ وقت نخریده بودم گفتم که برام جنس بیار با خودم فکر کردم من دیگه معتاد شدم و دارم پول میدم بابت نئشگی و به خودم اومدم و فهمیدم که معتادم و خودم نمی‌دونم.

معتادا خودشون نمی‌فهمن که معتادن و باور ندارند و مشکل همین جاست. من فهمیدم که معتاد شدم و دارم پول میدم بابت معتادیم و دیگه اونجا صبر نکردم که جنس رو بگیرم و رفتم خونه و از سال 78 تا الان مصرف نکردم.

124

ماجرای اعتیاد اردشیر رستمی

بیماری اردشیر رستمی ؟!

یکی از شایعات منتشر شده درباره این بازیگر در فضای مجازی سرطان اردشیر رستمی یا بیماری اردشیر رستمی بود که شایعه‌ای بیش نبود.

شروع بازیگری اردشیر رستمی

اردشیر رستمی ورود به دنیای بازیگری را با نقش شهریار کلید زد و جالب است که در همین اولین کار خود به شهرت رسید به طوری که پس از گذشت سال‌ها و حضور او در چندین فیلم و سریال دیگر همچنان مخاطب او را با کاراکتر شهریار به یاد می‌آورد.

فیلم‌های اردشیر رستمی

بعد از حضور موفق او در سریال شهریار کارگردانان موفقی از او برای حضور در فیلم و سریال‌هایشان دعوت به عمل آوردند؛ در ادامه به فیلم‌هایی که اردشیر رستمی در آنها بازی کرده اشاره می‌کنیم.

سریال شهریار

اولین مجموعه تلویزیونی که اردشیر رستمی در آن حضور موفق داشت شهریار به کارگردانی کمال تبریزی بود. این سریال در سال 1384 ساخته و با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

125

اردشیر رستمی در سریال شهریار

فیلم نارنجی پوش

کارگردانی که بعد از کمال تبریزی به اردشیر رستمی اعتماد کرد زنده یاد داریوش مهرجویی بود که برای فیلم نارنجی پوش خود از آقای بازیگر دعوت کرد. اردشیر رستمی در این فیلم کنار بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، حامد بهداد و میترا حجار به ایفای نقش پرداخت. اردشیر رستمی در این فیلم نقش شریف را برعهده داشت.

126

حامد بهداد و اردشیر رستمی در فیلم نارنجی پوش

فیلم سینمایی لانتوری

اردشیر یکی از بازیگران فیلم لانتوری رضا درمیشیان بود و او اینبار نقش جامعه‌شناس را بازی میکرد. بازیگرانی همچون نوید محمدزاده و مریم پالیزبان جزو دیگر بازیگران این فیلم سینمایی پرطرفدار بودند.

127

اردشیر رستمی در فیلم سینمایی لانتوری

قبله عالم

یکی دیگر از موارد قابل توجه در کارنامه هنری اردشیر رستمی، قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی بود که این بازیگر در آن نقش خشایار را ایفا میکرد. حامد کمیلی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگران قبله عالم بودند.

128

سام درخشانی و اردشیر رستمی در سریال قبله عالم

سریال دفتر یادداشت

اردشیر رستمی به تازگی در نمایش خانگی نیز بازیگری خود را به نمایش گذاشته است. او در مجموعه دفتر یادداشت کیارش اسدی نقش تیام را بازی می‌کرد و با بازیگرانی همچون رضا عطاران، مینا ساداتی، زهرا داوود نژاد، حسن معجونی و سوگل خلیق همراه بود.

129

اردشیر رستمی در سریال دفتر یادداشت

فیلم شناسی اردشیر رستمی

  • سریال شهریار کارگردان:کمال تبریزی
  • نارنجی‌پوش کارگردان:داریوش مهرجویی
  • لانتوری کارگردان:رضا درمیشیان
  • صبح آخرین روز کارگردان:حسین تبریزی
  • قبله عالم کارگردان:حامد محمدی
  • دفترچه یادداشت کارگردان:کیارش اسدی‌زاده

عکسهای اردشیر رستمی

130

اردشیر رستمی و علی ضیا

131

عکس جذاب اردشیر رستمی/ عکس از مجید ریاحی

132

 اردشیر رستمی در شهر کتاب/ عکس از نفس جباری

133

گفتگو با اردشیر رستمی/ عکس از امیر رحمانی

134

سلفی اردشیر رستمی با جمع دوستان

135

عکس اردشیر رستمی بازیگر

136

عکس قدیمی و جوانی اردشیر رستمی

140

اردشیر رستمی کاریکاتوریست و شاعر

137

عکس دختر اردشیر رستمی

138

اردشیر رستمی شاعر و بازیگر سینما

139

اردشیر رستمی در کنار همسرش و رضا کیانیان/ عکس از لوزا رئیسی

منبع: نمناک

۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید