(عکس) کیم مین سو در نقش یون بو کیونگ «سریال خورشید و ماه» بعد 12 سال

(عکس) کیم مین سو در نقش یون بو کیونگ «سریال خورشید و ماه» بعد 12 سال

کیم مین سو در نقش یون بو کیونگ : کیم مین سو (زادهٔ ۱۶ مارس ۱۹۸۴) در کره جنوبی است و او با بازی در سریالهای افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، دکتر خوب(۲۰۱۳) و جونگ میونگ (۲۰۱۵) شناخته شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی کوتاه کیم مین سو در نقش یون بو کیونگ و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۴۹۶۶
بازدید : ۹۰۲۸۳

افسانه خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید (انگلیسی: Moon Embracing the Sun; کره‌ای: 해를 품은 달) یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی سال ۲۰۱۲ با بازی هان گا این، کیم سو هیون، جونگ ایل وو و کیم مین سو است. این مجموعه از ۴ ژانویه تا ۱۵ مارس ۲۰۱۲، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۱:۵۵ (کی‌اس‌تی) از ام‌بی‌سی پخش شد.

عکس های جدید کیم مین سو در نقش یون بو کیونگ / ملکه یون

16

 

17

18

این مجموعه فانتزی تاریخی برگرفته از رمانی با همین نام اثر جونگ اون گوول است و داستان عاشقانهٔ بین پادشاه خیالی دوران چوسان و یک زن شمن و درگیری‌ها و توطئه‌های قدرت‌های سیاسی متخاصم را روایت می‌کند.

این مجموعه به آمار بینندگان ۴۲٫۲٪ رسید و برندهٔ جایزهٔ بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهل و هشتمین جوایز هنری بکسانگ و برندهٔ چند جایزه در جوایز درامای ام‌بی‌سی ۲۰۱۲ از جمله جایزهٔ درام سال شد.

داستان سریال

سریال کره‌ای داستان یک پادشاه و خانواده‌اش را دربرمی‌گیرد که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها برمی‌گردد. این سریال به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جون ساخته می‌شود و بازیگرانی چون کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو، کیم مین سو و سونگ جه ریم در آن نقش آفرینی می‌کنند.

امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هوان ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با ۲ گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هوان، عاشق دختری به نام یون وو می‌شود. وی از پدرش می‌خواهد که آن‌ها را به ازدواج هم در آورد. یون وو که دختری اشراف زاده می باشد همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند.

ملکه مادر و وزیر اعظم یون و خاندان یون که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانوی اعظم جانگ نوک یونگ می‌گویند که او را با سم بکشد ولی نوک یونگ به دوستش قول داده بود که از او محافظت کند. او به یون وو سم را داد ولی بعد برای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد تا همه فکر کنند او مرده و او را دفن کنند ولی چند ساعت بعد خودش او را از آنجا در آورد ولی او حافظش را از دست داده بود.

منبع: چشمک

۱۷۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید