(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی فریبا حیدری بازیگر قدیمی

(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی فریبا حیدری بازیگر قدیمی

فریبا حیدری بازیگر نقش رخساره در سریال زن بابا از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با سریال لبخند زندگی آغاز کرد و در حال حاضر در سینما و تلویزیون فعالیتی ندارد. فریبا حیدری سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن آمریکا می باشد. در ادامه با عکس ها و بیوگرافی بازیگر نقش رخساره در سریال زن بابا آشنا شوید.

کد خبر : ۲۰۴۹۷۱
بازدید : ۵۰۸۸

خانم فریبا حیدری متولد دهه ۵۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل است. از مهم‌ترین آثار فریبا حیدری می‌توان به سریال زن بابا سریال شیطان در خانه و سریال لبخند زندگی و سریال به رنگ صدف اشاره کرد. وی سالهاست از بازیگری خداحافظی کرده و در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کند.

مهاجرت فریبا حیدری در سکوت خبری بوده و اخرین فعالیت هنری وی در ایران نیز به بازیگری در سریال زن بابا در سال ۱۳۸۹ برمی گردد. او این سریال نقش زندایی و مادر زن بهبود به نام رخساره را بازی می کند.

25

سوابق

فریبا حیدری بازیگری را ابتدا با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد. او جزو بازیگران پر کار در دهه هفتاد بود و اخرین نقشی که در ایفا کرده است، سریال زن بابا م باشد.

وی با بازی در سریال لبخند زندگی در سال ۷۲ به کارگردانی محمد دستگردی در کنار هنرمندانی همچون ثریا قاسمی، مهین شهابی، جلیل فرجاد و ابراهیم آبادی وارد قاب تلویزیون شد.

26

همچنین سال ۱۳۷۲ در سریال شیطان در خانه ساخته محمدرضا زهتابی در کنار هنرمندانی چون داود غفاری، افسانه خشتی، رسول توکلی و فیروز قاسمی ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش رخساره زندای بهبود در سریال زن بابا

27

در سال ۱۳۸۹ در سریال زن‌بابا به کارگردانی سعید آقاخانی در کنار بازیگرانی همچون سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی و شهین تسلیمی خوش درخشید.

فریبا حیدری علاوه‌بر سریال زن‌بابا، سال ۱۳۷۲ در سریال شیطان در خانه ساخته محمدرضا زهتابی در کنار هنرمندانی چون داود غفاری، افسانه خشتی، رسول توکلی و فیروز قاسمی همکاری داشت.

سریال تلویزیونی زن‌ بابا به‌کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۹ در گونه کمدی تولید شد. ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

فیلم ها و سریال های فریبا حیدری

زن‌ بابا
شوک
به رنگ صدف
شیطان در خانه
لبخند زندگی

منبع: گفتنی

۱۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید