(تصاویر) چهره واقعی و تیپ مدرن بازیگر نقش یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه

(تصاویر) چهره واقعی و تیپ مدرن بازیگر نقش یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه

بازیگر یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه: لی ته ری متولد ۲۸ ژوئن ۱۹۹۳ در سئول کره جنوبی، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چونگ آنگ می باشد که کار خود را از سال ۱۹۹۸ وقتی ۵ ساله بود بعنوان یک بازیگر کودک آغاز نمود.

کد خبر : ۲۰۴۹۷۶
بازدید : ۱۸۷۲۶

او با با ۱۸۱ سانتیمتر قد و‌ ۶۴ کیلوگرم وزن با سریال «افسانه ماه و خورشید» (Moon Embracing the Sun) و «شاهزاده زیرشیروانی» (Rooftop Prince) به شهرت رسید.

بازیگر یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه

خانواده

35

لی ته ری (Lee Tae-ri) با نام شناسنامه ای «لی مین هو» روز ۷ تیر ۱۳۷۲ در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد و خانواده اش متشکل از پدر، مادر و یک خواهر بزرگتر می‌باشد.

تحصیلات

36

بازیگر یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه: پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان پایکیانگ در رشته فیلم و تئاتر دانشگاه مشهور چونگ آنگ پذیرفته شد و لیسانس خود را دریافت کرد.

از فوتبال تا رویای بازیگری

37

به اصرار پدرش که عاشق سینما و بازیگری بود از کودکی وارد این حرفه شد اما علاقه چندانی به آن نداشت. در دوران مدرسه مدرسه عضو تیم فوتبال شد و کاپیتانی آن را برعهده گرفت و حتی در سال ۲۰۰۸ با زدن ۱۰ گل در بازی جام قهرمانان همه را شگفت زده کرد.

به همین دلیل تصمیم گرفت به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود اما در دبیرستان کم کم با بازیگری خو گرفت و آن را بعنوان مسیر آینده اش انتخاب کرد.

افزایش شهرت داخلی

38

بازیگر یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه: از سال ۲۰۱۲ بود که با سریال پربیننده «افسانه خورشید و ماه» (Moon Embracing the Sun) بالاخره به شهرت رسید.

او پس از فیلم «زوزه» (Howling) از سونگ کانگ هو در سریال محبوب «شاهزاده زیر شیروانی» (Rooftop Prince) نیز درخشید و در فیلم «مرد دونده» (Running Man) نیز حضور داشت‌.

شهرت بین‌المللی

39

بازیگر یانگ میونگ افسانه خورشید و ماه: سال ۲۰۱۹ برای ته ری سال فوق‌العاده ای بود، چرا که برای او ایفای نقش در آثار فوق‌العاده ای همچون «سرچ» (WWW: Search)، «زیبایی درون» (The Beauty Inside) و «تو فوق‌العاده ای» (Extraordinary You) را به دنبال داشت

او در ادامه با سریال‌های موفق «افسانه نه دم» (Tale of the Nine Tailed 2020)، «زیبایی حقیقی» (True Beauty 2020)، «جنتلمن و بانوی جوان» (Young Lady and Gentleman 2021) و «پادشاه اشک لی بانگ وون» (The King of Tears, Lee 2022) و… اوج دوران هنری خود را تجربه کرد.

ناگفته ها


● در موزیک ویدیوی I Made Another Girl Cry از ۲BiC نیز بازی کرده است.

● با وجود اینکه یک بازیگر است اما مهارت های خوانندگی و رقص خوبی دارد.

● یک بار برای یکی از نقش هایش مجبور شد ۴ بار موهایش را دکلره کند.

● او بخاطر آرزوی پدرش بازیگر شد، چون از سنش گذشته بود و دیگر نمی‌توانست وارد این حرفه شود.

● کاپیتان تیم مدرسه راهنمایی بود و در جام قهرمانان سئول ۱۰ گل به ثمر رساند.

● از سرگرمی هایش به تماشای فیلم، شنا، فوتبال و بازی های کامپیوتری اشاره کرده است.

منبع: گفتنی

۶۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید