صحبت های تازه بازیگر نقش «لگولاس» از بازگشت به دنیای ارباب حلقه‌ها

صحبت های تازه بازیگر نقش «لگولاس» از بازگشت به دنیای ارباب حلقه‌ها

اورنالدو بلوم که به واسطه ایفای نقش لگولاس در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها شناخته می‌شود، اعلام کرد آماده بازگشت به این مجموعه است.

کد خبر : ۲۰۵۰۵۱
بازدید : ۶۰۰۷

اوایل سال جاری، برادران وارنر تاریخ اکران فیلم جدید ارباب حلقه‌ها یعنی The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum را اعلام کرد. از این زمان بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند که بدانند کدام‌یک از ستاره‌های فیلم‌های قبلی برای تکرار نقش‌های خود به سرزمین میانه بر‌می‌گردند.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از فیلم مذکور، چه از نظر بازیگران و چه از حیث داستان منتشر نشده است. با این وجود یکی از بازیگران اصلی فیلم‌های ارباب حلقه‌ها از علاقه خود برای بازگشت گفته است.

ارباب حلقه‌ها: پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که در سرزمین میانه جریان دارند

این بازیگر، اورلاندو بلوم است که در فیلم‌های The Lord of the Rings در نقش لگولاس ظاهر شده. او در مصاحبه با ورایتی گفته اگر سازندگان بخواهند، مایل است به مجموعه‌ای که کل حرفه‌اش را مدیون آن است، برگردد.

اورلاندو بلوم تنها بازیگری نیست که نسبت به حضور در فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum ابراز علاقه کرده است. ایان مک‌کلن، بازیگر نقش گندالف، اخیرا فاش کرده که از او برای تکرار نقش این جادوگر نمادین دعوت شده است. این امر قطعی نبوده و تحقق آن به مواردی از جمله برنامه‌ زمان‌بندی و در دسترس بودن ایان مک‌کلن بستگی دارد.

در حال حاضر تنها بازیگری که حضور او در فیلم جدید ارباب حلقه‌ها قطعی بوده، اندی سرکیس است. سرکیس پیش از این با ایفای نقش گالوم در فیلم‌های The Lord of the Rings به شهرت رسید.

او علاوه بر بازیگری در فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum، کارگردانی آن را هم بر‌عهده دارد. کارگردان فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت یعنی پیتر جکسون در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

the-lord-of-the-rings-orlando-bloom-2

فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum به شکلی عمیق شخصیت گالوم را نمایش خواهد داد

اندی سرکیس در رابطه با فیلم مذکور گفته است: «فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum یک اثر در حال ساخت است. ممکن است که نام آن هم تغییر کند. این اثر سرزمین میانه را از زاویه دید گالوم به تصویر می‌کشد. برای نظر قطعی هنوز خیلی زود است، اما به اعتقاد من شخصیت گالوم را به شکلی عمیق بررسی خواهیم کرد. ممکن است شخصیت‌های آشنایی برگردند. نمی‌گویم آن‌ها چه کسانی هستند.»

در حالی که اندی سرکیس از احتمال بازگشت چهره‌های شناخته‌شده فیلم‌های ارباب حلقه‌ها گفته، یک بازیگر اصلی ترجیح داده که پیش از اعلام علاقه نسبت به ایفای دوباره نقش خود، بیشتر در مورد فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum بداند. این بازیگر کسی نیست جز بازیگر نقش آراگورن یعنی ویگو مورتنسن. وی در این باره گفته: «من فیلم‌نامه را نخوانده‌ام. به همین دلیل چیزی از آن نمیدانم. فیلم‌نامه برای من مهم‌ترین عنصر یک فیلم است مگر اینکه ورشکست باشم، پولی نداشته باشم و از این که سر کار می‌روم، خوشحال شوم.»

فیلم The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. 

منبع: مجله بازار

۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید