(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی صابر ابر

(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی صابر ابر

صابر ابر بازیگری را رسما از سال 1384 با حضور در فیلم شاعر زباله‌ها شروع کرد و توانست به واسطه فیلم دایره زنگی دیده شود و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر شد‌.

کد خبر : ۲۰۵۱۷۳
بازدید : ۱۰۱۵

صابر ابر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال 1363 است. 

نام و نام خانوادگی: صابر ابر

تاریخ تولد: 18 خرداد 1363

محل تولد: تهران

سن صابر ابر: 40 سال

قد صابر ابر: 170 سانتی متر

میزان تحصیلات: کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد سینما

اکانت اینستاگرام صابر ابر: saberabar@

17

کودکی صابر ابر

در مورد زندگی شخصی و خانواده صابر ابر باید گفت که او در 18 خرداد 1363 متولد شده است. او در تهران متولد شد و اگر سوال شما این است که صابر ابر اصالتا اهل کجاست؟ باید بگوییم که او اصالتا تهرانی نیز است. صابر ابر از همان دوران کودکی خود شیفته بازیگری و کارهای هنری بود. همین علاقه درونی و حمایت پدر و مادر صابر ابر، زمینه‌ساز حضور او در عرصه هنر و به‌ویژه بازیگری شده است.

طلاعات چندان زیادی از زندگی خصوصی و خانواده صابر ابر در دسترس نیست، چرا که او هموراه سعی داشته است تا زندگی خصوصی خود را دور از چشم بینندگان نگه دارد و به این ترتیب آرامش اعضای خانواده خود را حفظ کند.

تحصیلات

صابر ابر رشته مدیریت را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کرد. او سرانجام در این رشته از دانشگاه آزاد فیروز کوه فارغ‌التحصیل شد و توانست مدرک لیسانس خود را دریافت کند. وی علاقه وافری به مدیریت داشت و به همین دلیل تحصیل در این رشته را انتخاب کرد. اما علاقه و استعداد ستودنی او در حرفه بازیگری، سرانجام او را به دنیای سینما کشاند. صابر ابر، رشته سینما را برای تحصیل در مقطع ارشد انتخاب کرد. جالب است بدانید که او به طراحی داخلی نیز علاقه‌مند است و چندین پروژه در این زمینه را نیز کار کرده است.

ازدواج صابر ابر

این بازیگر توانا همواره سعی کرده است تا زندگی شخصی خود را جدا از زندگی حرفه‌ای‌اش نگه دارد. اما چندی پیش صابر ابر در یک پست اینستاگرامی خبر از ازدواج خود داد.

16

وی در پست خود اینگونه نوشت:

هیچ آرزویی بهتر از این نیست و نبوده…

خوشبختی و عاقبت بخیر شدن …

خلاصه

مرا آن ده که آن به

مارا و همه را…

ظهر مرداد.

این بازیگر چندی پیش با انتشار یک استوری خبر از تهدید شدن و در خطر بودن جان خود و خانواده اش داد.

18

درباره این بازیگر

صابر ابر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال 1363 است. او بازیگری را رسما از سال 1384 با حضور در فیلم شاعر زباله‌ها شروع کرد و توانست به واسطه فیلم دایره زنگی دیده شود و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر شد‌. این هنرپیشه در سال 1387 با ایفای نقش در فیلم درباره الی موفق شد نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شود. آقای ابر آثار شاخصی همچون اینجا بدون من، بوسیدن روی ماه، آشغال‌های دوست‌داشتنی، قندون جهیزیه و بی‌رویا در کارنامه خود دارد. او همچنین در سال 1399 با ایفای نقش در سریال شاخص قورباغه باری دیگر توانست بدرخشد.

صابر ابر علاوه بر زمینه‌های بازیگری، موسیقی و اجرا، به کارهای هنری دیگری نیز مشغول است. از جمله فعالیت‌های جانبی او می‌توان به فعالیت‌هایش در حوزه تجسمی، اجرای پرفورمنس، کارگردانی تئاتر، نقاشی و سفالگری اشاره کرد. این بازیگر خوش‌آتیه در حوزه‌های مختلفی درخشیده است اما بی‌شک این بازیگری او است که افراد زیادی را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

منبع: انتخاب

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید