(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی آرون پال بازیگر بریکینگ بد

(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی آرون پال بازیگر بریکینگ بد

آرون پال هم در سینما و هم در تلویزیون کار موفقی داشته است و در چندین پروژه تحسین شده و محبوب شرکت داشته است.

کد خبر : ۲۰۵۱۹۵
بازدید : ۱۳۳

آرون متولد شهر ایمت، آیداهو است. 

نام : آرون پال استورتوانت

حرفه : بازیگر، تهیه کننده فیلم

متولد : 27 اوت 1979- ایالت متحده آمریکا

سال فعالیت : 1998 تاکنون

مادرش دارلا و پدرش رابرت نام داشتند. وی کوچک‌ترین در بین چهار فرزند خانواده است. بعد از اتمام دوران دبیرستانش به همراه مادرش به لس آنجلس رفت. در آنجا در چند برنامه تلویزیونی ظاهر شد و به عنوان راهنمای سینما در هالیوود مشغول به کار شد.

70

روابط و زندگی شخصی

آرون پال در سال ۲۰۰۱، مدتی با سمیری آرمسترانگ وارد رابطه‌ای شده بود. این دو پیش‌تر با هم در یکی از قسمت‌های سریال پرونده‌های اکس آشنا شده بودند. همچنین در میان سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ با جسیکا لوندز رابطه داشته‌است. در ژانویه ۲۰۱۲ آرون با لورن پرزکیان که در جشنواره موسیقی کواچلا، واقع در ایندیو، کالیفرنیا، آشنا شده بود، نامزد شد. این دو در ۲۶ می ۲۰۱۳ با هم ازدواج کردند. آرون به تمام میهمانان جشن ازدواجش ایمیلی زده و متن آهنگی (به نام زیبا) را ارسال کرد. در آن ایمیل به میهمانان گفت که متن را به خوبی یاد بگیرند تا در مراسم بتوانند با هم این آهنگ را اجرا کنند.

در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷ پال اعلام کرد همسرش لورن اولین فرزندشان را باردار است.دختر آن‌ها به نام استوری در فوریه ۲۰۱۸، به دنیا آمد. در آوریل ۲۰۲۲، پال خبر از به دنیا آمدن نخستین پسرش داد و اعلام کرد که برایان کرنستون پدرخوانده اوست.

علاوه بر کار حرفه ای، پال همچنین یک مرد خانواده است و اغلب عکس ها و به روز رسانی های همسر و دخترش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. او در مورد مبارزات خود با اضطراب و افسردگی آشکار بوده و از آگاهی و حمایت از سلامت روان دفاع کرده است.

71

سرگرمی و علایق

از نظر سرگرمی ها و علایق، پال یکی از طرفداران تیم بیسبال لس آنجلس داجرز است و در حال حضور در بازی ها و حمایت از تیم در شبکه های اجتماعی دیده شده است. او همچنین یک مسافر مشتاق است و اغلب عکس ها و به روز رسانی های ماجراجویی خود را در سراسر جهان به اشتراک می گذارد.

فعالیت های انسان‌دوستانه

پال علاوه بر بازیگری به فعالیت های بشردوستانه مختلفی نیز می پردازد. او یکی از بنیانگذاران کمپین مهربان است، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن آگاهی بخشی و شفا بخشیدن به اثرات منفی و ماندگار قلدری دختران علیه دختر است.

72

بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آرون پال

آرون پال هم در سینما و هم در تلویزیون کار موفقی داشته است و در چندین پروژه تحسین شده و محبوب شرکت داشته است.

در این قسمت تعدادی از بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی او را مشاهده می کنید:

فیلم ها:

Breaking Bad: El Camino (2019)
Need for Speed (2014)
زن آمریکایی (2018)
تریپل 9 (2016)
نهمین زندگی لویی درکس (2016)
Exodus: Gods and Kings (2014)

برنامه های تلویزیونی:

بریکینگ بد (2008-2013)
BoJack Horseman (2014-2020)
مسیر (2016-2018)
حقیقت گفته شود (2019-)
Westworld (2016-)
عشق بزرگ (2007-2011)

نقش آرون پال در نقش جسی پینکمن در سریال Breaking Bad به طور گسترده ای به عنوان نمادین ترین و تعیین کننده ترین نقش او در نظر گرفته می شود و خود سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تمام دوران در نظر گرفته می شود. او همچنین برای بازی هایش در El Camino و BoJack Horseman مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

منبع: انتخاب

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید