(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی پریناز ایزدیار

(تصاویر) بیوگرافی و زندگی خصوصی پریناز ایزدیار

پس از سریال زمانه نیز ایزدیار توانست پله های موفقیت را به سرعت طی کند و چند سال بعد، با ایفای نقش شیرین در سریال شهرزاد که به صورت نمایش خانگی اکران شد، بسیار درخشید.

کد خبر : ۲۰۵۱۹۸
بازدید : ۵۱۲۴

پریناز ایزدیار، ۸ شهریور سال  ۱۳۶۴ در شهر بابل و خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد.

نام بازیگر: پریناز ایزدیار

متولد : 8 شهریور- 1364 (بابل ، ایران)

تحصیلات : کارشناسی گرافیک

حرفه : بازیگر - صداپیشه

سال فعالیت : 1385 تاکنون

74

پریناز، ۸ شهریور سال  ۱۳۶۴ در شهر بابل و خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد..

پدر او، وکیل و مادرش خانه دار بود. او دو خواهر بزرگ تر از خودش دارد و فرزند آخر و عضو پنجم خانواده به شمار می آید.

پس از تصمیم پریناز ایزدیار جهت تحصیل و فعالیت در زمینه بازیگری، پدرش با او مخالف کرد، اما مادر وی همواره به حمایت از او می پرداخت.

بعد ها به دلیل شغل پدر اش همواره در حال سفر از شهر های شمالی ایران به تهران بوده اند و این مسئله تا بزرگسالی وی ادامه پیدا کرد.

پس از چند سال هنگامی که خانواده او مانند همیشه قصد بازگشت به شمال کشور را داشتند. او تصمیم گرفت که همراه با خانواده ی خود به بابل برنگردد و به تنهایی در تهران ماند و زندگی جدیدی برای خود شروع نمود.

نظر پریناز ایزدیار درباره ازدواج

او تاکنون مجرد است و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج این بازیگر هنرمند و زیبا به تایید نرسیده است.

اما او با بیان نظر خود درباره ازدواج می گوید که دوست دارد روزی ازدواج کند و مادر شدن را تجربه کند.

75

رژیم غذایی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار به رژیم غذایی، سلامت جسمانی و تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهد و به همین دلیل سعی می کند تا از رژیم خاصی پیروی کند تا همواره بدنی سالم داشته باشد.

او طی مصاحبه ای بیان کرده که از خوردن غذاهای فست فود بسیار لذت می برد اما به دلیل ضرر آنها برای بدن، خودش را برای خوردن این نوع مواد غذایی بسیار کنترل می کند.

وی همچنین بیان کرده که به دلیل نوع رژیم خود سعی می کند که اکثر شب ها برنج و همچنین خوردنی های مضر را حذف کند و به رژیم خود پایبند باشد.

او همچنین از کار هایی از قبیل قدم زدن در ساحل و گوش دادن موسیقی لذت می برد و بنا بر گفته خود اش، از هر فرصتی برای رفتن به دریا و همچنین خانه ی پدری خود استفاده می کند.

76

گیاه خواری و دلیل این تصمیم

بد نیست بدانید پریناز ایزدیار امروزه گیاه خوار است و دلیل این تصمیم خود را دلسوزی برای حیوانات بیان می کند و عقیده دارد که حیوان ها مظلوم هستند و لایق همچین سرنوشتی نمی باشند.

آغاز فعالیت در سینما

اولین تجربه ی فعالیت پریناز ایزدیار در تلویزیون به سال ۱۳۸۶ مربوط می شود، هنگامی که یکی از دوستانش به او پیشنهاد داد تا در فیلم بازی خطرناک اثر حسن هدایت تست بدهد.

او در این تست شرکت کرد و پس از قبولی، نقش مکملی را در این فیلم بازی نمود.

اما این فیلم هیچ وقت اکران نشد و اولین تجربه پریناز ایزدیار تاکنون به نمایش گذاشته نشده است.

پنج کیلومتر تا بهشت اولین سریال او بود و در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ پخش شد و موفقیت های زیادی را برای این شخص به همراه داشت.

پس از سریال زمانه نیز ایزدیار توانست پله های موفقیت را به سرعت طی کند و چند سال بعد، با ایفای نقش شیرین در سریال شهرزاد که به صورت نمایش خانگی اکران شد، بسیار درخشید

پس از شهرزاد، او در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس محدود حضور داشت اما درخشش دوباره او پس از این فیلم، مربوط به فیلم ابد و یک روز می شود که با ایفای بی نظیر نقش خود در آن توانست سیمرغ بهترین بازیگر زن نقش اول را از آن خود کند.

همچنین باید بدانید که این بازیگر توانمند ایرانی، تجربه ایفای نقش در تئاتر را نیز دارد و تاکنون در دو تئاتر به نام های بینوایان اثر حسین پارسایی، در سال ۱۳۹۷ و همچنین یک کلیک کوچولو اثر احمد سلیمانی در سال ۱۳۹۳ به نقش آفرینی پرداخت و بیشتر از قبل درخشید.

77

یکی از نکات قابل تقدیر درباره این بازیگر فعالیت های اجتماعی اوست :

فعالیت خیرخواهانه، کمک به موسسه محک

فعالیت به عنوان سفیر بنیاد بیماری‌های نادر

فعالیت‌های زیست‌محیطی و حمایت از حقوق حیوانات

اعتراض و حمایت از کودکان زباله‌گرد

حمایت از اعتراضات آبان ۱۳۹۸ ایران

حمایت از اعتراضات سینماگران زن ایران

منبع: انتخاب

۱۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید