عکس های جدید بازیگر نقش «امپراطور لی هون» سریال افسانه خورشید و ماه

عکس های جدید بازیگر نقش «امپراطور لی هون» سریال افسانه خورشید و ماه

کیم سو هیون (کره‌ای: 김수현; هانجا: 金秀賢؛ زادهٔ ۱۶ فوریه ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران در کره جنوبی به‌شمار می‌رود.[۱] افتخارات او شامل چهار جایزه هنری بکسانگ، دو جایزه ناقوس بزرگ و یک جایزه فیلم اژدهای آبی است.

کد خبر : ۲۰۵۲۶۰
بازدید : ۹۲۵۵۸

کیم سو هیون بازیگر نقش امپراطور لی هون متولد 16 فوریه 1988 است. او در سال‌های اخیر یکی از پردرآمدترین بازیگران کره و برنده جوایز بسیاری بوده است. کیم سو هیون پس از ایفای چند نقش کوتاه سینمایی، در سال 2007 با حضور در یک کمدی خانوادگی به نام «لبخند کیمچی پنیر» فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد.

او در سال 2011 با سریال محبوب «رویای بلند» به تلویزیون بازگشت و با نقش سونگ سم دونگ به شهرت رسید. این سریال نقطه‌ی عطفی در کارنامه هنری او بود. یکی از شخصیت های اصلی سریال افسانه خورشید و ماه، امپراطور جوان، لی هون است. در ادامه به معرفی کیم سو هیون بازیگر نقش امپراطور لی هون می‌پردازیم.

عکس های جدید کیم سو هیون بازیگر نقش امپراطور لی هون

60

61

 

 

62

63

64

بیوگرافی کیم سو هیون بازیگر نقش امپراطور لی هون

کیم سو هیون (کره‌ای: 김수현; هانجا: 金秀賢؛ زادهٔ ۱۶ فوریه ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران در کره جنوبی به‌شمار می‌رود.[۱] افتخارات او شامل چهار جایزه هنری بکسانگ، دو جایزه ناقوس بزرگ و یک جایزه فیلم اژدهای آبی است. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و سال ۲۰۲۱، او در فهرست ۴۰ سلبریتی قدرتمند کره توسط فوربز قرار گرفته است. او بازیگر تلویزیونی سال گالوپ کره در سال ۲۰۱۴ شد و در سال ۲۰۱۶ در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال آسیا توسط فوربز قرار گرفت.

این بازیگر در طول دوران مدرسه‌اش به پیشنهاد مادرش برای غلبه بر شخصیت درونگرای خود در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد. پس از تعدادی کار سینمایی، او در سال ۲۰۰۷ نخستین کار تلویزیونی خود را در سیتکام خانوادگی لبخند کیمچی پنیر انجام داد. او با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی رؤیای بلند (۲۰۱۱)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲) و فیلم‌های دزدان (۲۰۱۲) و خیلی مخفیانه (۲۰۱۳) شناخته شد. عملکرد او در نقش پادشاه لی هوان در افسانه خورشید و ماه، برای او جایزه بهترین بازیگر مرد – تلویزیون در جوایز هنری بکسانگ به ارمغان آورد.

سو هیون پس از ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک فانتزی تو از ستاره‌ها اومدی (۲۰۱۳–۱۴) و مجموعه تلویزیونی تهیه‌کنندگان (۲۰۱۵) تبدیل به یک ستاره تاپ هالیو شد و به خاطر کارش در تهیه‌کنندگان، سه دسانگ (جایزه بزرگ) برنده شد.[۵] پس از شکست فیلم واقعی (۲۰۱۷) در باکس آفیس، او برای خدمت سربازی ثبت نام کرد. پس از مرخص شدن، کیم در کمدی رمانتیک مشکلی نیست که خوب نباشی (۲۰۲۰)، دلهره‌آور یک روز معمولی (۲۰۲۱) و کمدی رمانتیک ملکهٔ اشک (۲۰۲۴) بازی کرد.

تحصیلات

وی در کودکی فردی بسیار خجالتی و درونگرا بود و همهٔ موفقیتش را مدیون تلاش‌های مادرش است که با اصرار فراوان او را قبل از ورود به دبیرستان به کلاس‌های بازیگری می‌فرستاد تا کمی اجتماعی تر شود و روابط عمومی بهتری با دیگران داشته باشد. پدر وی کیم چونگ هون و خواننده اصلی گروه ۸۰ «هفت دلفین» بود. وی در سال ۲۰۰۹ در گروه فیلم و تئاتر دانشگاه چونگ آنگ ثبت نام کرد. در سال ۲۰۱۵، برای عموم مردم مشخص شد که کیم یک خواهر ناتنی به نام کیم جونا (خواننده) دارد.

65

علاقه به ورزش بولینگ

سو هیون یکی از علاقه مندان به بازی بولینگ است و در اکتبر ۲۰۱۶ درخواست کرد که یک بازیکن حرفه ای شود. او در ۱۱ مسابقه از بین ۱۱۴ شرکت کننده در اولین مسابقات آزمایشی خود رتبه ۱۰ را کسب کرد اما نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

علاقه به ارتش

این بازیگر جوان کره ای، به عنوان سرباز وظیفه فعال ثبت نام کرد و خدمت اجباری نظامی خود را از ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ آغاز کرد. او برای تکمیل آموزش‌های ابتدایی خود وارد یک اردوگاه نظامی در Paju، استان گیئونگی شد. در اواخر نوامبر ۲۰۱۷، آژانس وی اعلام کرد که کیم پنج هفته آموزش ابتدایی خود را گذرانده و در جایگاه چهارم به عنوان یک کارآموز برجسته قرار گرفته است. در فوریه سال ۲۰۱۹، کیم به دلیل رفتار استثنایی خود در ارتش، به عنوان یک گروهبان ارتقاء یافت. کیم در اول مارس ۲۰۱۹ از سربازی مرخص شد.

فیلم‌شناسی

رؤیای بلند (۲۰۱۱)
افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)
دزدان (۲۰۱۲)
خیلی مخفیانه (۲۰۱۳)
تو از ستاره‌ها اومدی (۲۰۱۳–۲۰۱۴)
تهیه‌کنندگان (۲۰۱۵)
مشکلی نیست که خوب نباشی (۲۰۲۰)
یک روز معمولی (۲۰۲۱)
ملکهٔ اشک (۲۰۲۴)

منبع: چشمک

۳۱۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید