(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی میلی بابی براون

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی میلی بابی براون

میلی بابی براون به عنوان یکی از این بازیگران برگزیده شد تا ایفای نقش دخترکی مرموز به نام «الون» با قدرت‌‌های فرابشری را بر عهده داشته باشد. فصل نخست این مجموعه در زمان پخش با استقبال دیوانه‌وار و غیرمنتظره‌ای روبرو شد و رکوردهای قابل توجهی را در سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رساند.

کد خبر : ۲۰۵۵۳۸
بازدید : ۵۹۰۸

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) با ایفای نقش در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) به ستاره مورد علاقه نتفلیکس تبدیل شد و در پروژه‌های مختلف این کمپانی نقش آفرینی کرده است.

میلی بابی براون در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ (۳۰ بهمن ۱۳۸۲) در شهر ماربیا کشور اسپانیا چشم به جهان گشود. دختربچه‌ای که در هنگام تولد از مشکلات شنوایی در گوش چپ خود رنج می‌برد و پس از گذشت چند سال در کمال تاسف تمام شنوایی خود را از دست داد.

او چهار خواهر و برادر دارد و زمانی که تنها ۴ سال سن داشته، همراه با باقی اعضای خانواده از اسپانیا به زادگاه والدینش یعنی بریتانیا و سپس به فلوریدای آمریکا نقل مکان کرد.

54_11zon (3)

55_11zon (3)

باوجود آنکه اغلب افراد او را با مجموعه تلویزیونی Stranger Things می‌شناسند اما حرفه بازیگری او به چندین سال قبل باز می‌گردد. برای نخستین‌بار به سبب علاقه‌ای که به قرار گرفتن در مقابل دوربین داشت توانست پس از انجام تست‌های بازیگری به عنوان بازیگر مهمان و ایفاگر نقش آلیس جوان در دو قسمت از سریال فانتزی شبکه ABC به نام روزی روزگاری در سرزمین عجایب (Once Upon a Time in Wonderland) حضور پیدا کند.

تا پایان سال ۲۰۱۵ نقش‌های فرعی و مهمان در برخی سریال‌های مشهور و شناخته شده‌ همچون خانواده امروزی (Modern Family)، ان‌سی‌آی‌اس (NCIS) و آناتومی گری (Grey’s Anatomy) به میلی بابی براون واگذار شد و در عین حال نخستین تجربه به عنوان بازیگر نقش اصلی نیز برای حضور در سریال درام و ماورایی Intruders رقم خورد که تجربه موفقی برای او به شمار می‌رود. تجربیاتی که زمینه را برای بزرگترین و موفق‌ترین حضور وی به عنوان یک بازیگر مهیا نمود که زندگی شخصی و حرفه‌ای او را تمام و کمال متحول کرده است.

56_11zon (3)

کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ درصدد ساخت مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و ترسناکی به نام Stranger Things بود و سعی داشت تا تیم بازیگری کم سن و سالی را گرد یکدیگر جمع کرده تا به عنوان نقش‌های اصلی، برای چندین و چند سال داستان مورد نظر آن‌ها روایت نمایند.

میلی بابی براون به عنوان یکی از این بازیگران برگزیده شد تا ایفای نقش دخترکی مرموز به نام «الون» با قدرت‌‌های فرابشری را بر عهده داشته باشد. فصل نخست این مجموعه در زمان پخش با استقبال دیوانه‌وار و غیرمنتظره‌ای روبرو شد و رکوردهای قابل توجهی را در سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رساند.

57_11zon (2)

موفقیتی غیرقابل پیش بینی و تمام عیار که جایگاه کمپانی نتفلیکس را در هالیوود دگرگون کرد. نقش آفرینی میلی بابی براون یکی از نکات مثبت مجموعه تلویزیونی Stranger Things قلمداد شد و در عین تحسین مخاطبین و منتقدین، نامزد دریافت جایزه از سوی جشنواره‌هایی نظیر جوایز امی ساعات پربیننده و انجمن بازیگران شد.

موفقیتی که با فصل‌های بعدی این مجموعه بیش از پیش ادامه پیدا کرد و نه تنها به ماشین چاپ پولی برای بازیگران و عواملش تبدیل شد، بلکه این بازیگر جوان نیز حسابی در مرکز توجه قرار گرفت و حتی نامزدی در جوایز امی ساعات پربیننده را بار دیگر برای فصل دوم تجربه کرد.

58_11zon (2)

در نقش «الون» در سریال چیزهای عجیب

نخستین حضور میلی بابی براون در ساخته جاه‌طلبانه و جذاب نتفلیکس سبب گشت تا زیبایی ظاهری او نیز کشف شده و به عنوان یک نوجوان در تبلیغات مختلفی حضور پیدا کند. او از سال ۲۰۱۷ به بعد در کنار حرفه بازیگری، به یک مدل نیز تبدیل شد و با کمپانی‌های بزرگی نظیر کلوین کلاین قرارداد بست و تا به امروز این مسیر را ادامه داده است.

59_11zon (2)

در سال ۲۰۱۸ شرایط برای ورود او به سینما هموار شد. او در آن سال از سوی دارن آرونوفسکی انتخاب شد تا با ایفای نقش در پروژه واقعیت مجازی ۳ بخشی Spheres: Songs of Spacetime رسماً وارد سینما شود و در این حوزه نیز به عنوان یک بازیگر کم سن و سال، تجربیات بزرگی را رقم بزند. رویکردی که موفقیتی بزرگ برای هنرمندی در چنین سن و سالی به شمار می‌رفت و در نتیجه مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد برگزیده و تاثیرگذار در جهان انتخاب کرد.

60_11zon (2)

همچنین برای نخستین‌بار به عنوان جوان‌ترین فردی انتخاب شد که لقب سفیر حسن نیت را از سوی سازمان بین المللی یونیسف دریافت کرده است.

چنین موفقیت و شهرتی تنها به حوزه بازیگری و مدلینگ مربوط نمی‌شد و حتی کمپانی بازی‌سازی EA را مجاب کرد تا شخصیت وی را در عنوان محبوب و پرطرفدار The Sims 4 قرار دهد که به خودی خود دستاوردی بزرگ برای میلی بابی براون به شمار می‌رود.

هنرمندی که در سال ۲۰۱۹ میلادی به دنیای سینمایی هیولایی لجندری پیوست و ایفای نقش در فیلم پرهزینه و بزرگ گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) را بر عهده گرفت تا تجربه رویارویی با هیولای نمادینی همچون گودزیلا را داشته باشد. او نقش خود را مجدداً در دنباله این فیلم به نام گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) تکرار کرد.

61_11zon (2)

نمایی از فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» محصول ۲۰۱۹

در همین دوران که میلی بابی براون با شهرت و موفقیتی غیرمنتظره روبرو شده بود و زندگی مجللی را تجربه می‌کرد، توانست در سن ۱۵ سالگی خط تولید محصولات زیبایی و آرایشی اختصاصی خود تحت عنوان Florence by Mills را راه‌اندازی نماید که در کشورهایی نظیر بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا فعالیت داشته و به برندی شناخته شده و پرکاربرد در بین هوادارانش تبدیل شده است.

در عین حال نیز همچنان با کمپانی نتفلیکس در حوزه تلویزیون همکاری می‌کرد و فصل‌های جدیدی از سریال Stranger Things را فیلمبرداری می‌کرد.

کمپانی نتفلیکس که طی سال‌های گذشته تجربه ساخت آثار موفق و پرسودی را با این بازیگر جوان داشته، تصمیم می‌گیرد تا این همکاری گسترش پیدا کرده و به حوزه سینما نیز کشیده شود.

62_11zon (3)

میلی بابی براون در «انولا هولمز»

در قدم اول روایت متفاوتی از دنیای شرلوک هولمز را در سال ۲۰۲۰ میلادی به نام انولا هولمز (Enola Holmes) ارمغان آورد که میلی بابی براون را در کنار بازیگران تراز اول و شناخته شده‌ای همچون هنری کویل و هلنا بونهام کارتر قرار می‌داد. اثری که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا بر روی سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفت و بازخوردهای بسیار مثبتی را به همراه داشت تا حدی که زمینه را برای ساخت دنباله‌اش یعنی انولا هولمز ۲ مهیا کرد.

63_11zon (1)

در نقش شاهدخت الودی در «دوشیزه»

پس از همکاری‌های موفق بین کمپانی نتفلیکس و میلی بابی براون با سریال Stranger Things و فیلم‌های انولا هولمز او تبدیل به ستاره مورد علاقه این غول سرویس استریم شد و زمینه برای ساخت فیلم جدید و پرهزینه‌ای مهیا گشت که از المان‌های فانتزی و حماسی بهره می‌برد. فیلمی تحت عنوان دوشیزه (Damsel) که در حال حاضر آخرین اثر سینمایی این بازیگر جوان ۲۰ ساله به شمار می‌رود و او را در قامت شاهدختی قرار داده که برای بقا مجبور می‌شود با اژدهایی مرگبار دست و پنجه نرم کند. اثری که برخلاف تبلیغات و هزینه‌هایش با نقدهای تند و ضعیفی روبرو شده و استقبال چندانی از آن نشده تا حدی که می‌توان آن را نخستین شکست بزرگ کارنامه بازیگری میلی بابی براون به شمار آورد.

64_11zon (1)

میلی بابی براون به عنوان یک بازیگر کودک به عرصه بازیگری قدم گذاشت و موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای که کسب کرد سبب شد تا شایعات و جنجال‌های بسیاری در تمام طول این سال‌ها برایش ایجاد شود که بارها و بارها زندگی شخصی او را تحت تاثیر قرار داده و منجر به این شده تا حد ممکن از شبکه‌های مجازی فاصله بگیرد.

65_11zon (1)

به همراه همسرش، جیک بون جووی

66_11zon (1)

بازیگر و مدل جوانی که در سال ۲۰۲۱ میلادی رابطه‌ای عاطفی با جیک بون جووی را آغاز کرد و ۳ سال بعد به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند. او همچنین در کنار سپری کردن پروسه تولید فصل پنجم Stranger Things، فیلم جدیدی را نیز برای طرفدارانش تدارک دیده که الکتریک استیت (The Electric State) نام داشته و مشغول گذراندن پروسه پس از تولید است.

منبع: گیمفا

۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید