(تصاویر) بازیگر هری پاتر 35 ساله در کنار همسر 40 ساله اش

(تصاویر) بازیگر هری پاتر 35 ساله در کنار همسر 40 ساله اش

دنیل ردکلیف و همسرش: دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) بازیگر 34 ساله بریتانیایی است که برای بازی در مجموعه سری های هری پاتر به شهرت و ثروت زیادی دست پیدا کرد. در ادامه این مطلب می توانید بیوگرافی دنیل ردکلیف و همسرش را بخوانید و جدیدترین عکس او همسرش که بسیار مورد توجه کاربارن قرار گرفته است را مشاهده کنید.

کد خبر : ۲۰۵۵۸۷
بازدید : ۵۷۳

ستاره هری پاتر و ارین دارک، آخر این هفته با هم روی فرش قرمز ظاهر شدند. این دو که از سال 2012 با هم بودند و تولد اولین فرزند خود را در آوریل سال قبل جشن گرفتند، در حالی که در هفتاد و هفتمین دوره جوایز سالانه تونی شرکت کردند، بسیار شیفته یکدیگر به نظر می رسیدند.

این بازیگر 35 ساله در حالی که می خندیدند، دستی را دور کمر همسرر 40 ساله خود حلقه کرد و در حین عکس گرفتن با مهربانی به چشمان یکدیگر نگاه کردند.

52

53

 

54

بیوگرافی دنیل ردکلیف و همسرش

دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) بازیگر اهل بریتانیا است. او در سن ۱۲ سالگی با بازی در نقش هری پاتر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید و برای این نقش چندین جایزه و نامزدی دریافت کرد. ردکلیف نقش پاتر را در همه‌ هشت فیلم این مجموعه به تصویر کشید، که با هری پاتر و سنگ جادو (۲۰۰۱) آغاز شد و با هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم (۲۰۱۱) به پایان رسید.

دنیل رادکلیف، تک فرزند خانواده در مدرسهٔ پسرانه ساسکس در میدان کادوگان چلسی درس خواند. او از سنین پایین می خواست بازیگر شود، اما والدینش به او اجازه نمی دادند برای نقش های حرفه ای تست بازیگری بدهد. اما او در سن شش سالگی در یک نمایشنامه مدرسه ای در نقش یک میون بازی کرد و از این تجربه بسیار لذت برد و همچنان از والدینش می خواست که به او اجازه دهند برای نمایش های دیگر امتحان کند.

55

زمانی که انتخاب بازیگران برای اقتباس سینمایی از الیور توئیست نویسنده انگلیسی قرن نوزدهمی چارلز دیکنز آغاز شد، رادکلیف درخواست خود  برای بازی در این فیلم را با والدینش در میان گذاشت . آنها در ابتدا از اینکه او خیلی جوان است به او اجازه تست بازیگری ندادند.اما او به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت وارد این عرصه شد و در این فیلم به نقش آفرینی پرداخت.

همسر دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف با یک بازیگر آمریکایی به نام ارین دارک رابطه عاشقانه ای دارد و از سال 2012 با یکدیگر ارتباط دارند. وی در سال 2014 این زوج به همراه هم به مراسم جوایز تونی رفتند و رابطه شان را تایید کردند.

ارین کنستانس-ماجا دارک (زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۸۴) هنرپیشه اهل آمریکا است که بیشتر برای بازی در نقش سیندی در سریال تلویزیونی دختران خوب شناخته شده‌است. او همچنین نقش مری را در فیلم خانم میزل شگفت‌انگیز داشته‌است. ارین دارک در فیلم‌های عشق و بخشش، هنوز آلیس (۲۰۱۴) و دو برابر فکر نمی‌کنم (۲۰۱۶) نیز نقش آفرینی داشته‌است.

56

فیلم های دنیل ردکلیف

سری فیلم‌های هری پاتر : 2001 تا 2011
زن سیاه پوش: 2012
عزیزانت را بکش: 2013
فیلم بازی گردانان: 2015
اکنون مرا کی میبینی2 : 2016
فیلم ایمپریوم: 2016
فیلم مرد همه کاره : 2016
جنگل: 2017
فیلم دودستی با تفنگ ها: 2019
فیلم فرار از پرتوریا: 2020
فیلم شهر گمشده: 2022

منبع: چشمک

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید