(تصاویر) شباهت عجیب بازیگر ترکیه ای با دانیال حکیمی

(تصاویر) شباهت عجیب بازیگر ترکیه ای با دانیال حکیمی

در ادامه این مطلب با تصویری از شباهت بازیگر ترک با دانیال حکیمی همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۵۵۸۸
بازدید : ۴۰۴

شباهت بازیگر ترک با دانیال حکیمی: دانیال حکیمی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین هنرمندان کشورمان است و توانسته است تا به حال در نقش های به یاد ماندنی زیادی بازی کند. وی همیشه سخت گیری زیادی در انتخاب کردن نقش هایش دارد و به همین دلیل توانسته بازی های خوبی از خود به جا بگذارد. در ادامه این مطلب با تصویری از شباهت بازیگر ترک با دانیال حکیمی همراه باشید.

شباهت بازیگر ترک با دانیال حکیمی

58

59

بیوگرافی کوتاه دانیال حکیمی

این بازیگر توانمند متولد 15 اسفند 1342 بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو است. او دانش‌آموخته مدرسه عالی بازیگری (رادیو) می‌باشد. وی کار حرفه‌ای خود را با بازی در نمایش ملکوت در سال ۱۳۶۰ به نویسندگی و کارگردانی حسین مختاری در سالن اصلی تئاتر شهر بر روی صحنه آغاز کرد و نقش‌های متفاوت بسیاری را با همین نویسنده و کارگردان در تالار مولوی دانشگاه تهران بر روی صحنه برد، سپس همزمان با فعالیت در رادیو و اداره فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران همکاری خود را با اداره تئاتر شروع کرد.

وی در سینما با فیلم مخترع ۲۰۰۱ و به دنبال آن در فیلم‌های دیگه چه خبر!؟ و چشم‌هایم برای تو ایفای نقش کرد. او بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۶۶ با سریال مرغ حق آغاز کرد و بازی‌های موفقی در سریال‌های خواب و بیدار، ولایت عشق، مرگ تدریجی یک رؤیا، مسافر، فکر پلید و… داشته‌است.

او در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر برای ایفای نقش «بهمن آهنگ» در نمایش ملودی شهر بارانی به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان شد. وی در زمینه ورزش‌های رزمی (کونگ فو) نیز مهارتهایی دارد که در سریال خواب و بیدار در شخصیت پردازی نقش خود از آن بهره برد.

بیوگرافی کوتاه تایانچ آی آیدین

تایانچ آی‌آیدین Tayanç Ayaydın؛ زادهٔ 7 اوت 1979 بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال 2004 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. این بازیگر اخیرا در فیلم yabaniدر نقش دکتر گوِن آیدین ایفای نقش کرده است.

منبع: چشمک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید