(تصاویر) دختر خردسال فیلم چکمه بعد 32 سال در 37 سالگی

(تصاویر) دختر خردسال فیلم چکمه بعد 32 سال در 37 سالگی

سمانه جعفرجلالی: چکمه فیلمی ایرانی، بر گرفته از داستان چکمه هوشنگ مرادی کرمانی، محصول ۱۳۷۱ به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی است.

کد خبر : ۲۰۵۵۸۹
بازدید : ۲۳۴۵

سمانه جعفر جلالی بازیگر سابق سینما متولد 1366 در تهران بوده که در سال 1371 در فیلم سینمایی چکمه بازی کرد او در سن 7 سالگی موفق شد یک فیلم پر فروش را بازی کند اما بعد از آن دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

61

سوابق

سمانه جعفر جلالی پس از بازی در فیلم چکمه چندین پیشنهاد داشت ولی به تصمیم پدرش که نگران تحصیلش بود، بازیگری را ادامه نداد. وی موفق شد بخاطر بازی در فیلم سینمایی چکمه جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره فیلم کودک اصفهان کسب نماید.

شخصیت سمانه در فیلم چکمه به شخصیت خود سمانه جعفرجلالی که در آن روزها دخترکی پر انرژی و شیطنت بود شباهت داشت.

سمانه جعفر جلالی الان کجاست؟

62

سمانه جعفر جلالی در حال حاضر در تهران زندگی میکند اما مشخص نیست که چکاره است و آیا فعالیت هنری دارد یا خیر. سمانه جعفرجلالی پس از بازی در فیلم سینمایی چکمه بازیگری را ادامه نداد. چند سال پیش وی در جشنواره سینما مدرسه حضور پیدا کرد و پس از سالها درباره حضورش در فیلم چکمه صحبت کرد.

63

خلاصه داستان فیلم چکمه

64

سمانه با مادرش در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کند. او روزها به اجبار به محل کار مادرش به یک تولیدی می‌رود. شیطنت‌های سمانه باعث دلخوری مسئول کارگاه است و مادر ناچار او را چند روزی در خانه تنها می‌گذارد و برای مشغول نگه داشتن سمانه یک جفت چکمهٔ قرمز می‌خرد.

در اتوبوس یکی از چکمه‌های سمانه گم می‌شود. مادر لنگهٔ دیگر چکمه را دور می‌اندازد. پسرک همسایه که یک پای خود را از دست داده‌است، به دنبال یافتن لنگه گم شده می‌رود..

منبع: گفتنی

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید