(عکس) هادی چوپان: می‌خواهم با جایزه مسترالمپیا بدهی‌هایم را صاف کنم

(عکس) هادی چوپان: می‌خواهم با جایزه مسترالمپیا بدهی‌هایم را صاف کنم

هادی چوپان چهره ماندگار ورزش ایران در مصاحبه با خبرورزشی حرف‌های خاصی بر زبان آورده بود.

کد خبر : ۲۰۶۱۴۹
بازدید : ۴۹۰۴

بدون شک هادی چوپان یکی از قهرمانان فراموش‌نشدنی و ماندگار بدنسازی و ورزش ایران تلقی می‌شود. مدال‌آور ایران در رقابت‌های مسترالمپیا پس از کسب عنوان سومی این مسابقات، مصاحبه‌ای اختصاصی ۲۶ شهریور سال ۱۳۹۸با خبرورزشی انجام داد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را باهم مرور کنیم:

  • برای رقابت‌های مستر المپیا اسم «گرگ ایرانی» را برای خودم انتخاب کردم تا به دنیا بگویم یک ایرانی به همین راحتی نمی‌بازد. وقتی گفتم می‌خواهم در مسترالمپیا بجنگم و برای کشورم افتخار بیاورم، بعضی‌ها فکر می‌کردند شوخی می‌کنم اما الهی شکر که قدرت ایران و ایرانی به دنیا نشان داده شد.
  • من گرگ ایرانی هستم. مگر گرگ ایرانی از شکار کردن خسته می‌شود؟ کسب عنوان سومی در مستر المپیا برایم شروع یک راه است. راهی که برای موفقیت در آن نهایت تلاش خودم را به کار می‌بندم.
  • دست‌بوس همه مردم ایران هستم که برایم انرژی مثبت فرستادند. این مدال متعلق به من نیست بلکه برای همه مردم ایران است.
  • وقتی می‌خواستم روی استیج بروم ناخودآگاه چهره مرحوم بیت‌الله عباسپور جلوی چشمم بود.
  • برای تامین هزینه حضور در رقابت‌های مسترالمپیا حتی مجبور شدم ماشینم را هم بفروشم. بابت حضورم در این مسابقات زیر بار بدهی رفتم و امیدوارم با جایزه ۱۰۰هزار دلاری که به من می‌دهند، بتوانم بدهی‌هایم را بدهم.

هادی چوپان به وعده‌ای که آن سال داده بود عمل کرد و سال ۲۰۲۲ قهرمان رقابت‌های مستر المپیا شد.

5

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید