(عکس) چهره سو هیون جین، بازیگر «سریال دختر امپراتور» بعد 11 سال

(عکس) چهره سو هیون جین، بازیگر «سریال دختر امپراتور» بعد 11 سال

سئو هیون جین (Seo Hyun jin) روز ۸ اسفند ۱۳۶۳ در ناحیه دوبونگ سئول، کره جنوبی به دنیا آمد، خانواده اش متشکل از والدین و ی یک برادر کوچکتر می‌باشد. هیون جین از دوران کودکی با رقص و موسیقی کلاسیک آشنا شد و به دلیل شغل والدینش دائما در حال حرکت از شهری به شهر دیگر بود اما این موضوع جلوی پیشرفتش را نگرفت.

کد خبر : ۲۰۶۳۷۰
بازدید : ۸۴۶۷

سریال تلویزیونی دختر امپراطور محصول سال ۲۰۱۳ کشور کره جنوبی در ژانر خانوادگی افسانه ای است، کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را لی سانگ و فیلمنامه آن را هوآنگ جین یانگ نگارش کرده است. در ادامه این مطلب بخش سینما و بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال ضمن ارائه بیوگرافی سو هیون جین بازیگر نقش سو بیک هیانگ سریال دختر امپراتور با عکس های جدید او همراه خواهید بود.

عکس های جدید سو هیون جین

85

86

 

87

88

بیوگرافی سو هیون جین بازیگر نقش سو بیک هیانگ

سئو هیون جین (Seo Hyun jin) روز ۸ اسفند ۱۳۶۳ در ناحیه دوبونگ سئول، کره جنوبی به دنیا آمد، خانواده اش متشکل از والدین و ی یک برادر کوچکتر می‌باشد. هیون جین از دوران کودکی با رقص و موسیقی کلاسیک آشنا شد و به دلیل شغل والدینش دائما در حال حرکت از شهری به شهر دیگر بود اما این موضوع جلوی پیشرفتش را نگرفت.

او پس از انحلال گروه در رشته موسیقی کاربردی دانشگاه زنان دونگدوک پذیرفته شد تا روح موسیقایی خود را زنده نگه دارد. هیون جین زمانی که در سال اول دبیرستان بود برای همراهی دوستش به محل برگزاری آزمون کمپانی بزرگ اس ام رفت اما در کمال تعجب انتخاب شد و بعنوان کارآموز وارد این کمپانی شد.

آغاز به کار به عنوان خواننده

سال ۲۰۰۱ در ۱۶ سالگی با گروه جدید کمپانی به نام MILK کار خود را آغاز کرد به دلیل موفقیت های نسل های قبلی، در همان ابتدا از این گروه انتظارات فراوانی میرفت که به دنبال برآورده نشدنشان باعث انحلال گروه شد.

با این حال هیون جین مدتی پس از انحلال نیز با کمپانی در برخی پروژه ها همکاری داشت و هر از گاهی برای فیلم و سریال هایش هم آهنگ میخواند.  او حرفهٔ خود را به عنوان وکالیست اصلی گروه دخترانهٔ M.I.L.K در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و این گروه در سال ۲۰۰۳ منحل شد. او پس از منحل شدن گروه و پیش از آغاز فعالیت بازیگری در سال ۲۰۰۶، به عنوان هنرمند انفرادی فعالیت می‌کرد.

او حرفهٔ بازیگری را با ایفای نقش در موزیکال صدای موسیقی (۲۰۰۶) آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرد. او به خاطر ایفای نقش اصلی در خانم اوه دیگر (۲۰۱۶) شناخته می‌شود که برای او شهرت زیادی به ارمغان آورد. هیون جین سپس در درام‌های تاریخی دو دوست (۲۰۱۱) و دختر امپراتور (۲۰۱۳–۲۰۱۴)، ملودرام پزشکی دکتر رمانتیک (۲۰۱۶–۲۰۱۷)، درام‌های عاشقانه دمای عشق (۲۰۱۷)، زیبایی درون (۲۰۱۸) و تو بهار منی (۲۰۲۱) و درام حقوقی چرا اوه سوجه؟ (۲۰۲۲) ایفای نقش کرد.

89

شهرت

با ۱۶۷ سانتیمتر قد و‌ ۴۶ کیلوگرم وزن با سریال «حرارت عشق» (Temperature of Love) ، «دکتر رمانتیک » و «زیبایی درون» (The Beauty Inside) به شهرت رسید

سریال دختر امپراتور

دختر امپراتور با نام اصلی دختر پادشاه، سو بیک هیانگ (به انگلیسی: The King’s Daughter, Soo Baek-Hyang) یک مجموعه تلویریونی در ژانر درام تاریخی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی از شبکه ام‌بی‌سی کشور کره جنوبی پخش شد. روند این سریال در دوران حکومت‌رانی بیست‌وپنجمین پادشاه باکجه، «موریانگ» رقم خورده و روایتگر عشق شاهدخت «سو بیک هیانگ» و ولیعهد «میونگ نونگ» است.

90

پادشاه موریونگ یکی از پادشاهان باکجه بود که به یک روند تجدد و احیا در سلطنت خود رسیدگی می‌کرد درحالیکه در حال تبدیل امپراتوری خود به یک قدرت دریایی نیز بود. او یک دختر ناشناخته و مخفی داشت به نام «سو بیک هیانگ» که بخاطر خواهر ناتنی‌اش «سئول هی» نتوانست به مقام شاهزادگی برسد. اما او در برابر پدرش عمیقاً درستکار و یک وطن‌پرست بود. بعدها وی رهبر «بیمون» شد، یک گروه مخفی جاسوسی که در جنگ به کشورش کمک می‌کرد، سو بیک هیانگ توانست در تاریخ باکجه برای همیشه در یادها بماند.

فیلم

سال عنوان نقش توضیحات   ۲۰۰۶ ۲۰۰۸ ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ ۲۰۱۲ ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ ۲۰۲۲
 
عاشقم نباش جی هه    
استوری آو واین جین جو    
قرار در زمین سو هیون    
مدونا نون فیلم کوتاه  
جادو جی اون    
خجالت زده هی جین    
درخت هلو شی یون حضور افتخاری  
تکه‌هایی از خاطرات شیرین مامان فیلم کوتاه  
خانواده سانگ می    
چون عاشقتم هیون کیونگ    
صورتی مرموز جو اون    
کاسیوپیا سو جین    

مجموعه تلویزیونی

سال عنوان نقش توضیحات   ۲۰۰۶ ۲۰۰۷ ۲۰۱۱ ۲۰۱۲ ۲۰۱۲–۲۰۱۳ ۲۰۱۳ ۲۰۱۳–۲۰۱۴ ۲۰۱۴ ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۱۶–۲۰۱۷ ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ ۲۰۱۹–۲۰۲۰ ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ ۲۰۲۲
 
هوانگ جینی جونگ گا اون    
اچ. آی.تی. جانگ هی جین    
دو دوست دال یی    
اوج آن ایل یانگ    
جشن خدایان ها این جو / سونگ یون وو    
دکتر اسب جو سو یونگ (گی این جو) حضور افتخاری  
آقای اوه اینجاست نا جین جو    
الهه آتش شیم هوا ریونگ    
دراما فستیوال: آشوب مادر جون کیونگ حضور افتخاری  
دختر امپراتور سول نان / سو بک هیانگ    
سه تفنگدار کانگ یون سو    
بیا بخوریم ۲ بک سو جی    
خانم اوه دیگر اوه هه یونگ (خالی)    
هی روح، بیا بجنگیم کارمند فروشگاه بزرگ حضور افتخاری (قسمت ۱۳)  
دکتر رمانتیک یون سو جونگ    
دمای عشق لی هیون سو    
بیا بخوریم ۳ بک سو جی حضور افتخاری  
زیبایی درون هان سه گِه    
سگ سیاه گو هانول    
ثبت جوانی لی هیون سو حضور افتخاری  
تو بهار منی کانگ دا جونگ    
چرا اوه سوجه؟ اوه سوجه    

برنامه تلویزیونی

سال عنوان نقش توضیحات   ۲۰۱۴ ۲۰۱۵
 
سفر اکتشافی اس‌ان‌اس عضو بازیگران    
بیا با دوستان بخوریم    

حضور در موزیک ویدئو

سال نام آهنگ آرتیست منابع ۲۰۰۹
 
«هربار یک قدم» (One Step at a Time) سو یونگ اون  
«دوگون دوگون، فردا» (Dugeun Dugeun, Tomorrow) فورتومارو

منبع: چشمک

۱۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید