(تصاویر) این چند زن مشهور در ۲۵ سالگی گیر افتاده‌اند!

(تصاویر) این چند زن مشهور در ۲۵ سالگی گیر افتاده‌اند!

در این مقاله قرار است همراه هم به سراغ زندگی روزانه و عادات تعدادی از بازیگران زن کره‌ای برویم و ببینیم دقیقا کدام بخش از عادات روزانه یا سبک زندگی‌شان به آن‌ها در راه داشتن پوستی شفاف و درخشان و اندامی متناسب بیشترین یاری را رسانده است.

کد خبر : ۲۰۶۷۷۲
بازدید : ۵۴۳

اگر از طرفداران و دنبال کنندگان سریال‌ها و اخبار کی‌دراما یا سریال‌های ساخت کشور کره جنوبی باشید حتما می‌دانید که بازیگران زن زیادی در این صنعت بابت چهره جوان و شاداب و اندام متناسبشان تحسین می‌شوند. بازیگران زنی که انگار با یک طلسم در ۲۵ سالگی گیر افتاده‌اند و پوست بدون نقص و ظاهر سرزنده آن‌ها نشان می‌دهد به خوبی راز و رمز جوان ماندن را یاد گرفته‌اند. زنانی با صورت‌های بسیار جوان و شاداب که هرکدام فلسفه‌ای خاص در مراقبت از ظاهرشان دارند.

31

در این مقاله قرار است همراه هم به سراغ زندگی روزانه و عادات تعدادی از همین بازیگران زن کره‌ای برویم و ببینیم دقیقا کدام بخش از عادات روزانه یا سبک زندگی‌شان به آن‌ها در راه داشتن پوستی شفاف و درخشان و اندامی متناسب بیشترین یاری را رسانده است.

جون جی- هیون و علاقه دیوانه‌وار به دوچرخه‌سواری

32

بدون شک یکی از مشهورترین بازیگران این روزهای کشور کره، جون جی- هیونِ 42 ساله است. بازیگری که در کنار هنر و استعدادش بارها و بارها به خاطر اندام متناسب و پوست شفاف و درخشانش تحسین شده است. در بین بازیگران کره‌ای جون به خاطر علاقه فراوانش به ورزش در طبیعت و عرق ریختن در حین کوهنوردی و پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مشهور است.

33

بر اساس گزارش Wmagazine جون روزش در ساعت 6 صبح آغاز می‌کند و پیش از شروع تمرین‌های سنگین‌تر، به تمرین‌های تنفس می‌پردازد. جون به شدت به تمرین تنفس اعتقاد دارد و معتقد است اغلب مردم قدر تنفس درست را نمی‌دانند. جون در هفته سه روز به ورزش پیلاتس می‌پردازد و معمولا قبل از آن با یک تمرین کاردیوی طولانی خود را آماده می‌کند. به تمام این فعالیت‌ها باید ورزش‌های مورد علاقه جون یعنی شنا، دو و به ویژه دوچرخه‌سواری را اضافه کرد.

34

آخرین نقش‌آفرینی جون جی- هیون در کی‌دراما از قضا بی‌ربط به آمادگی بدنی و فعالیت‌های سنگین ورزشی‌اش هم نیست و او در سریال درام Jirisan یا کوه جیری در نقش یک رنجِرِ کوهستان ظاهر شده است.

گو هیون- جانگ و اهمیت زندگی بدون وسایل گرمایشی

35

گو هیون- جانگ برای اولین بار با دوم شدن در مراسم دختر شایسته کره در سال 1989 طعم شهرت را چشید و بسیاری از مخاطبان کره‌ای معتقدند ظاهر او از همان زمان به بعد تغییری نکرده است. گو البته بعدها با بازی و درخشش در سریال‌هایی چون Sandglass و ملکه سِندئوک نشان داد در کنار ظاهر جذاب و کاریزماتیک از استعداد هنری هم برخوردار است.

36

گو هیون- جانگِ 53 ساله به تازگی و با حضور در برنامه گورو درباره ظاهر استثنایی‌اش حرف زده و به مخاطبان این برنامه توصیه‌هایی برای جوان ماندن ارائه داده است. گو در این برنامه ضمن اعتراف به سر زدن مداوم به کلینیک‌های زیبایی تاکید کرده تا جای ممکن در صورتش تغییری ایجاد نمی‌کند.

37

احتمالا مهم‌ترین و شاید عجیب‌ترین توصیه گو در این برنامه عدم استفاده از وسایل گرمایشی حتی در زمستان است و خود این بازیگر تاکید کرده که هیچ‌وقت حتی در سرما از وسایلی چون بخاری استفاده نمی‌کند. این بازیگر معتقد است حرارت وسایل گرمایشی با خشک کردن پوست صدمات جبران ناپذیری به ظاهر زنان وارد می‌کند.

سان یه- جین و ورقه‌های خیار روی چشم

38

این بازیگر محبوب کره‌ای از سال 1999 تا به امروز بیش از دو دهه است که برای سرگرمی مردم کره و مخاطبان جهانی مشغول است و با رسیدن به 42 سالگی هنوز به خاطر ظاهرش توانایی بازی در نقش دختران بسیار جوان را دارد. بسیاری از مخاطبان کی‌دراما البته سان یه- جین را به خاطر نقش بسیار محبوبش در سریال Crash landing on You و درخشش در کنار هیون بین به یاد می‌آورند.

39

مانند اغلب مردم کره سان یه- جین هم به شدت به تاثیر ماسک‌های ورقه‌ای صورت معتقد است و در این‌باره می‌گوید:"راستش قبلا خیلی به این ماسک‌ها اعتقد نداشتم اما در حال حاضر هرروز از این ماسک‌ها استفاده می‌کنم." سان همچنین درباره مهم‌ترین بخش روتین پوستی خود می‌گوید:"من پوست چربی دارم و شاید به همین دلیل باشد که مهم‌ترین بخش روتین من پاکسازی و تمیز کردن پوستم است. من هرروز بیشترین وقت ممکن را به پاکسازی پوستم هم با تمیزکننده‌های مشهور و آماده و هم با آب و مواد شوینده اختصاص می‌دهم."

40

سان البته از دنبال کنندگان روتین پوستی مشهور 10 مرحله‌ای کره‌ای‌ها نیست و معتقد است این روتین برای همه مناسب نیست:"به نظرم این فرمول برای همه پوست‌ها مناسب نیست و درنهایت نوع پوست شما روتین مناسب برای شما را تعیین می‌کند." سان به زنانی که مانند او پوستی چرب دارند توصیه می‌کند وقت بیشتری را برای آبرسانی به پوستشان اختصاص دهند و در انتها توصیه مادرش را برای مخاطبان تکرار می‌کند:"به نظر من و البته مادرم هیچ‌چیز مانند قرار دادن ورقه‌های خیار روی چشم پوست آن ناحیه را شاداب نمی‌کند."

سانگ هایه- کیو و تنفر از مواد شیمیایی

41

سانگ هایه کیو دیگر بازیگر زن 42 ساله کره‌ای است که به خاطر پوست بدون چین و چروک و اندام متناسبش هنوز می‌تواند در نقش دختران دبیرستانی ظاهر شود. سانگ البته سفیر برند سولوازو Sulwhasoo است و در اغلب مصاحبه‌هایش به شدت از محصولات این برند آرایشی بهداشتی به ویژه سرم‌ها و محصولات آبرسان و ضد پیری‌اش تعریف می‌کند.

42

البته تمام رمز و راز جوانی سانگ در محصولات شیمیایی خلاصه نمی‌شود و برای نمونه خود او استفاده کم از وسایل آرایشی را حیاتی می‌داند:"من به خاطر کار و حضور در مراسم مربوط به کار مجبور به استفاده از وسایل آرایشی هستم اما در باقی اوقات یا اصلا دست به وسایل آرایشی نمی‌زنم و یا به شدت کم از آن‌ها استفاده می‌کنم."

43

سانگ همچنین از اهمیت سبک زندگی در داشتن ظاهری جوان و شاداب می‌گوید:"من در 30 سالگی تغییراتی مهم در سبک زندگی‌ام ایجاد کردم. برای نمونه به سراغ رژیم غذاییِ با سدیم بسیار کم رفتم و از همان زمان هم جلسات مداوم و مرتب یوگا را به برنامه روزانه‌ام اضافه کردم."

جانگ رایئو- وون و رسیدگی به پوست و مو در مواقع بیکاری

44

این بازیگر کره‌ای- استرالیایی که حالا پا در 43 سالگی گذاشته کارش را با خوانندگی آغاز کرد و پس از آن به سراغ بازیگری رفت. جانگ با درخشش در سریال‌هایی چون "نام من کیم سم- سون است"،"Woke of Love" و "آدامس بادکنکی" به یکی از محبوب‌ترین بازیگران در نزد مخاطبان کره‌ای تبدیل شد.

45

وقتی در برنامه شبکه SBS درباره راز و رمز داشتن پوستی جوان و شاداب از جانگ پرسیده شد او بدون معطلی درباره دوری از مواد و محصولات شیمیایی حرف زد:"من به شدت به رسیدگی‌های طبیعی به پوست و مو معتقدم و برای نمونه اگر در روزی فیلمبرداری نداشته باشم ممکن نیست صورتم را با لوازم آرایشی آلوده کنم. من حتی حاضر نیستم موهایم را پس از شستشو با گرمای مصنوعی خشک کنم و طرفدار خشک کردن تدریجی و طبیعی مو هستم."

46

جانگ البته تاکید می‌کند که در زمان فیلمبرداری با پوست و مویش سختگیرانه‌تر رفتار می‌کند:"در زمان ضبط سریال History of Salaryman و بازی در نقش یک دختر پولدار لوس ممکن بود تا 14 بار موهایم را رنگ کنم تا به رنگ مناسب برای نقش برسم. همچنین در زمان فیلمبرداری همیشه به همراه خودم کانسیلر دارم چون باید سیاهی زیر چشم‌هایم را بپوشانم اما این‌ها همه مقتضیات حرفه من است و در زمان‌های غیر از فیلمبرداری به شدت مراقب پوست و موهایم هستم."

منبع: برترین ها
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید