(عکس) 10 ورزشکار کشتی کج که بیشترین برد را در تاریخ WWE دارند

(عکس) 10 ورزشکار کشتی کج که بیشترین برد را در تاریخ WWE دارند

اگر چه سوپراستارهای عرصه کشتی کج در مجموع هیچکدام کمتر از ۱,۰۰۰ برد کسب نکرده اند اما رتبه بندی آن ها می تواند جالب باشد. این شما و این ۱۰ سوپراستار دنیای کشتی کج WWE که بیشترین تعداد برد را کسب کرده اند.

کد خبر : ۲۰۶۸۱۸
بازدید : ۱۷۵

اگر تاریخ توسط برندگان نوشته می شود، سوپراستارهای دنیای کشتی کج WWE نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در حالی که برد و باخت همیشه آمار معنی داری در کشتی حرفه ای نیست، هنوز هم جالب است که ببینیم چه کسی در تاریخ طولانی این دنیا پیروزی های بیشتری داشته اند. اگر چه سوپراستارهای عرصه کشتی کج در مجموع هیچکدام کمتر از ۱,۰۰۰ برد کسب نکرده اند اما رتبه بندی آن ها می تواند جالب باشد. این شما و این ۱۰ سوپراستار دنیای کشتی کج WWE که بیشترین تعداد برد را کسب کرده اند.

2_11zon

۱۰- هالک هوگان

تعداد برد: ۱,۰۱۵ برد

با توجه به اینکه اکثر بچه های دهه ۸۰ تصور می کردند که شکست خوردن در یک مسابقه برای هالک هوگان غیرممکن است، گنجاندن او در این لیست نالازم به نظر می رسد. عظمت چشم انداز دنیای کشتی کج مدیون هالک هوگان و قرمز و زرد هالکمانیای اوست، و البته شعار “دعاهایت را بخوان و ویتامین هایت را بخور”. لحظات برجسته دوران حرفه ای او شامل کتک زدن آندره غول در رسلمنیا ۳، رویداد اصلی فراموش نشدنی رسلمنیا ۶ با The Ultimate Warrior و نابود کردن رویاهای بسیاری از کشتی گیران علاقمند به فنون پاشنه در WWE است.

علاوه بر این، بازگشت هالک هوگان به WWE بسیار باشکوه بود، به خصوص پس از حضور در جنگ های دوشنبه شب به عنوان شخصیت اصلی WCW، رقابت برای رتبه بندی و بدست آوردن قلب طرفداران کشتی در سراسر جهان به صورت هفتگی. رویارویی با راک در رسلمنیا ۱۸ بدون شک بزرگترین لحظه هالک هوگان در دنیای کشتی کج است. پس از یک لحظه نادر از نشان دادن شجاعت حتی در شکست، هوگان برای آخرین بار مانند قهرمان رفتار کرد، و البته آخرین قهرمانی هایش را نیز کسب کرد، از جمله قهرمانی WWE برای آخرین بار با غلبه بر تریپل اچ در Backlash 2002 و یک قهرمانی تگ تیمی به مدت تقریباً سه هفته ای با اِج.

3_11zon

۹- تیتو سانتانا

تعداد برد: ۱,۰۷۱ برد

شگفت‌انگیز است که فکر کنیم کسی می‌تواند بدون کسب عنوان اصلی قهرمانی سنگین وزن WWE در این لیست باشد، اما تیتو سانتانا همان مرد است. تیتو که در تمام دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک کشتی گیر بیبی فیس باقی ماند، از بهترین دوران خود در دهه ۱۹۸۰ لذت برد، دو بار قهرمان بین قاره‌ای شد و در سال ۱۹۸۹ عنوان پادشده رینگ را برد.

در میان انبوه چیزهای جالب در رزومه سانتانا، او رابطه عاشقانه خاصی با مسابقات قهرمانی بین قاره ای دارد. زمانی که ماچو من رندی سوج او را شکست داد و تنها عنوان بین قاره ای خود را به دست آورد، سانتانا قهرمان بود و اولین مکزیکی-آمریکایی که کمربند قهرمانی را در دست گرفت و او اولین مردی که کمربند به اصطلاح بین قاره ای “کلاسیک” را در دست گرفت. تیتو سانتانا در اولین رسلمنیای دنیای WWE به پیروزی رسید، مسابقه ای که در آن The Executioner را با سابمیشن شکست داد.

4_11zon

۸- کوفی کینگستون

تعداد برد: ۱,۲۰۷ برد

یکی از محبوب ترین سوپراستارهای قرن بیست و یکم دنیای کشتی کج، کوفی کینگستون، کشتی گیر قدرتمندی است که می تواند در هر شرایطی بدرخشد. به عنوان بخشی از یکی از بزرگترین گروه های تمام دوران، The New Day، و با یکی از معدود لحظات فوق العاده رسلمنیا در دهه آخر زمامداری خلاقانه وینس مک مان، چه کسی عاشق کوفی کینگستون نیست؟ قهرمان گرند اسلم و به طرز غم انگیزی تنها کشتی گیر سیاه پوست در این لیست.

کوفی کینگستون یکی از فعال ترین اعضای دنیای دبلیو دبلیو ای است و به طور غیرمنتظره ای بیش از اکثر همتایان خود در مسابقات پیروز شده است. یکی از اصلی ترین نامزدهای تالار مشاهیر آینده کشتی کج، کوفی امیدوار است که قبل از آویزان کردن چکمه‌هایش، مسابقات بیشتری را برنده شود. کوفی کینگستون بعد از شکست دادن دانیل برایان در رسلمنیا ۳۵ به اولین قهرمان آفریقایی قهرمانی WWE تبدیل شد.

5_11zon

۷- بیگ شو

تعداد برد: ۱,۲۳۷ برد

پل «بیگ شو» وایت در طول ۲۲ سال حضور در دنیای کشتی کج، خود را با ۱,۲۲۸ برد باورنکردنی وارد کتاب‌های تاریخی کرد. یکی از خریدهای کلیدی دست کم گرفته شده در WWE،بیگ شو همیشه یکی از قابل اعتمادترین اجراکنندگان در مسابقات تک نفره و تیمی بود و از قهرمانی های متعدد و تگ تیم های افسانه ای با کین، آندرتیکر، میز و کریس جریکو لذت می برد.

یک چهره برجسته از The Attitude Era و کسی که سبک کشتی بسیار خشن و هیجان انگیزی داشت، تاریخ بسیار مهربانانه بر میراث دوست داشتنی بیگ شو می درخشد. علیرغم شوخی‌هایی که در مورد حرکات خاص او، بیگ شو کشتی گیری اغلب پیروز در WWE بوده است، همانطور که تعداد قابل توجه پیروزی‌های او ثابت می‌کند. بیگ شو علیرغم جثه اش، در میان بلندقامت ترین کشتی گیران دنیای WWE در رتبه پنجم مشترک قرار دارد که بسیار قابل توجه است.

6_11zon

۶- شان مایکلز

تعداد برد: ۱,۲۵۰ برد

با لقب Show Stopper و نماد واقعی WWE، شان مایکلز یکی از سوپراستارهای برجسته WWE است که در مواجهه با پیشنهادات WCW در اواسط دهه ۹۰ به WWE وفادار ماند. شان مایکلز که لقب مستر رسلمنیا را از طریق اجراهای افسانه‌ای‌اش در The Show Of Shows به دست آورد، و تقریباً به گواه همگان در تمام دوره‌های حضور در رینگ فوق‌العاده بود، یکی از تأثیرگذارترین سوپراستارهایی است که تا به حال این کار را انجام داده است.

او یکی از تنها سوپراستارهایی است که به‌عنوان کشتی‌گیری انفرادی و تیمی، و به‌عنوان بخشی از گروهی به‌عنوان HBK، در The Rockers و به‌عنوان بخشی از D-Generation X، حرفه‌ای شایسته حضور در تالار مشاهیر را داشته است. بهتر اینکه او در حال شکل دادن به دنیای آینده WWE است و مغز متفکر و خلاق برند NXT به شمار می آید.

7_11zon

۵- رندی اورتون

تعداد برد: ۱,۲۷۶ برد

او صداهایی را در سرش می شنود، آنها به سراغش و او برنده مسابقه می شود. سوپراستار نسل سوم دنیای کشتی کج، این ورزش را در خون خود دارد و محبوبیت او به دلیل کارهای باورنکردنی اش در رینگ و تداوم مرتبط بودنش با علاقمندان کشتی کج تا به امروز است. او هنوز هم در رقابت ها و دشمنی هایش بسیار پیچیده و هیجان انگیز عمل می کند. رندی اورتون برای علاقمندان جوان کشتی کج نیز هنوز محبوب و جذاب است و انتظار نمی رود این علاقه به این زودی ها به پایان برسد.

به شکلی باورنکردنی، رندال کیت اورتون هنوز تنها ۴۴ سال سن دارد، به این معنی که مقدار زیادی نیرو هنوز در بدن او وجود دارد و تعداد RKO های بیشتری در آینده روی حریفان اجرا خواهد کرد. مدت زمانی قابل توجهی که از دوران حرفه‌ای او باقی مانده است نیز به این معنی است که The Apex Predator کشتی‌گیری است که احتمالاً در سال‌های آینده بیشترین برد را به رزومه خود اضافه می‌کند.

8_11zon

۴- کین

تعداد برد: ۱,۴۹۰ برد

تصور اینکه مردی که به عنوان دندانپزشک شومی به نام ایزاک یانکم وارد WWE شد در این لیست باشد سخت است، اما این چیزی است که وقتی شخصیت کین از گلن جیکوب بیرون آمد، اتفاق افتاد. داشتن یکی از باشکوه ترین ورودها در تاریخ کشتی حرفه ای، داستان سرایی The Big Red Machine با افرادی مانند X-Pac و جان سینا، کار کمدی او به عنوان بخشی از تیم Team Hell No با دنیل برایان و اوج های تعیین کننده حرفه ای او با آندرتیکر چیزهای افسانه ای هستند که طرفداران کشتی کج به این زودی ها فراموش نخواهند کرد.

پس از ورود به عرصه سیاست، گلن جیکوبز قطعاً بیش از پیش به یک چهره خبرساز تبدیل شده است. با این حال، او را دوباره در یک ماسک و یک لباس ژیمناستیک قرمز قرار دهید، و این مرد کاملاً ترسناک خواهد شد. کین بیشترین حذف را در بخش رویال رامبل در میدان مردان کشتی گیر در تاریخ این مسابقه دارد.

9_11zon

۳- برت هارت

تعداد برد: ۱,۵۱۲ برد

برت «هیتمن» هارت که حداقل در صحبت به عنوان یکی از بااستعدادترین اجرا کنندگان در رینگ شناخته می شود، میراثی دارد که به نظر می رسد سال به سال در حال رشد است. سوپراستارهای کنونی مانند سث رولینز و سی ام پانک از سال ها روانشناسی برجسته در رینگ، نوآوری فنی و اعتبار بی چون و چرای هارت استفاده کرده اند. هر مسابقه ای از این دو را به صورت تصادفی انتخاب کنید و به راحتی می توانید حضور برد هارت را ببینید.

او قهرمان گرند اسلم و مردی بود که دوران حرفه‌ای‌اش آنقدر ضد گلوله است که سال‌ها تهمت زدن به نام او هیچ تاثیری نداشت. او مسابقاتی را با بهترین‌هایی که تا به حال در رینگ دبلیو دبلیو ای آمده اند، داشته است، از جمله شکست دادن استیو آستین خونسرد در رسلمنیا، و مسابقات کلاسیک سامر اسلم با برادرش اوون، بریتیش بولداگ و آندرتیکر. همراه با شان مایکلز، برت کسی بود که آنچه را که برای کشتی گیرانی در جثه آن ها و کوچکتر از آن ممکن بود محقق ساخت.

10_11zon

۲- آندرتیکر

تعداد برد: ۱,۷۲۶ برد

مردی از دره مرگ ممکن است بیش از ۱,۷۵۰ پیروزی در طول سال ها به دست آورده باشد، اما مهم ترین آنها ۲۵ پیروزی است که در رسلمنیا به دست آمد. این پیروزی های متوالی یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ کشتی کج بود جایی که کشتی گیر ملقب به The Phenom پیش از شکست مقابل براک لزنر در یکی از بدنام ترین لحظات تاریخ کشتی کج در رسلمنیا ۳۰ رکورد ۲۱ پیروزی و صفر شکست را در این مسابقات کسب کرده بود. حتی پس از شکسته شدن این پیروزی های متوالی، مردی که با نام مارک کالووی به دنیا آمد، یکی از به یاد ماندنی ترین و منحصربفردترین مسابقات اصلی رسلمنیا را با ای جی استایلز برگزار کرد.

حتی سال ها پس از بازنشستگی پایانی او، منظره WWE بدون حضور آندرتیکر دیگر جادوی قبلی را ندارد. The Deadman بهترین شخصیت کشتی گیر در تاریخ WWE یا هر پروموشن دیگری در این عرصه است. میراث آندرتیکر به‌عنوان یکی از بزرگان کشتی کج، با پیروزی‌هایی که در دوران حضور خود در کشتی کج این نام به دست آورده، با القاب «ارباب تاریکی»، «شیطان بزرگ»، «برادران نابودی»، «وزارت تاریکی»، «ششلول بند» و با آن دستکش های ارغوانی، در تاریخ کشتی کج ثبت شده است.

11_11zon

1- جان سینا

تعداد برد: ۱,۷۷۴ برد

آیا واقعاً ممکن است شخص دیگری در صدر این فهرست باشد؟ طولانی ترین دوره ای که توسط یک سوپراستار در اوج کوه WWE گذراده شده و با سرعتی خیره کننده در رسیدن به عنوان محبوب ترین کشتی گیر تاریخ کشتی کج، دوره بیش از یک دهه ای حضور جان سینا در این کمپانی با بیشترین تعداد برد همراه بوده است. بیگ مچ جان بیشتر دوران حرفه ای خود را به عنوان یک ماشین برنده پیش برده است، محبوبیت و دوست داشتنی بودن او با توانایی اش در بلند کردن هر حریفی مترادف بوده است.

در حالی که جان سینا به خاطر پیروزی های بیش از حدش گاهی مورد انتقاد قرار گرفته است، در نگاه گذشته نگرانه میراث ساخته شده توسط این مرد غیرقابل انکار است. در سال ۲۰۲۵، به عنوان بخشی از یک تور بازنشستگی یک ساله، جان سینا تلاش خواهد کرد تا بیشترین تعداد مسابقات قهرمانی سنگین وزن WWE را در تاریخ را به نام خود ثبت کند تا با این نقطه عطف باورنکردنی برسد. نیاز به شجاعت قابل توجهی دارد که مردی بخواهد مانع او در رسیدن به این نقطه عطف شود.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید