بهنوش و طناز ؛ دوتا طباطبایی با کلی اختلاف

بهنوش و طناز ؛ دوتا طباطبایی با کلی اختلاف

می خواهیم پرونده نسبت فامیلی بهنوش و طناز را یکبار برای همیشه ببندیم.

کد خبر : ۲۰۶۹۶۳
بازدید : ۵۲۰

اول این که بهنوش طباطبایی متولد 1360 در محله یوسف اباد تهران است . مادرش آموزگار و پدر کارشناس وزارت مسکن. اما طناز طباطبایی اهل قم است و متولد 1362. البته که قبلا سال تولدش 1359 ذکر می شد اما به شکل زیرپوستی این عددد به 1362 تغییر پیدا کرده و خانم برازنده سینمای ایران سه سال جوانتر شده اند. اصلا چه بهتر!

16

مشخص است که آن حساسیت خانم طناز به مسئله سن را خانم بهنوش در قضیه تحصیلات دارند. در مورد ایشان ذکر شده که دکترای روانشناسی بالینی دارند و مضاف برآن یک مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر هم در گنجه خود دارند و تازه به این ها یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبا هم ضمیمه شده است که خب ما دقیقا نمی دانیم دوره بازیگری دانشکده هنرهای زیبا یعنی چه. اما در مورد خانم طناز فقط به مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر دانشگاه ازاد اشاره شده است . تهران مرکز.

آغاز شهرت

هردو نفر در جوانی وحتی نوجوانی بازیگری را با سریال های تلویزیونی شروع کردند . چهره شدن خانم بهنوش با سریال مسافری از هند در سال 87 رخ داد و معروف شدن خانم طناز با سریال عشق ممنوعه در سال 87.

عمل های زیبایی

هردو نفر مجموعه ای از عمل های زیبایی را پشت سر گذاشته اند. در مورد خانم بهنوش این روند خیلی ملموس و  واضح است و ایشان  در حال ادامه روند بهینه سازی خود هستند و هربار ما را شگفت زده می  کنند .  خانم طناز  هم که در دهه نود مهم ترین کراش کاربران فضای مجازی بودند ،  این روند را با سرعت کمتر و به شکلی زیروستی انجام می  دهند و فقط با تماشای عکس های  15 سال قبل ایشان است که حساب کار دستمان می آید.

17

قدرت بازیگری 

طناز به وضوح بازیگر مهم تر و قدرتمند تری است . او دوبار برنده سیمرغ شده. یک بار نقش اول برای فیلم بی رویا و یک بار هم برای  نقش دوم در فیلم شنای پروانه. سه بار هم نامزد سیمرغ شده و دوبار هم تندیس منتقدان را برنده شده و یک بار هم در جشن حافظ جایزه گرفته. بهنوش اما فقط یک بار برای سیمرغ کاندیدا شده است . برای فیلم رد خون . در واقع تنها فیلم مهمی که بهنوش طباطبایی نقش اصلی آن را ایفا کرده است . او یک بار هم در بخش بین المللی فجر کاندیدا شده و یک جایزه جشنواره حافظ هم دارد.

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرد و در سال 1396 از او جدا شد اما در شناسنامه خانم طناز طباطبایی هنوز نام همسر قید نشده است. 

18

دستمزد

طناز طباطبایی دستمزد بیشتری می گیرد. حداقل دو برابر بهنوش. حضور او در کنسرت تئاتر سی صد و همین طور سریال یاغی زنجیره موفقیت های چند سال گذشته اورا کامل کرده است . بهنوش اما در انتظار نمایش سریال پرهزینه سووشون است که مهم ترین نقش زندگی او را درخود دارد:‌نقش زری قهرمان رمان مشهور خانم سیمین دانشور.

19

برای  این که ماجرا سخت ترنشود ترجیح دادیم پای خانم لادن طباطبایی را دیگر به این مقایسه باز نکنیم. 

منبع: هفت صبح

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید