(تصاویر) بازیگران سریال طوبی کنار همسر و فرزندان واقعی شان بیرون سریال

(تصاویر) بازیگران سریال طوبی کنار همسر و فرزندان واقعی شان بیرون سریال

سریال طوبی ساخته سعید سلطانی از سیزدهم مرداد 1403 روانه آنتن شبکه اول سیما شده است. شبنم قربانی، فریبا متخصص، امین زندگانی، رحیم نوروزی و…از بازیگران سریال طوبی هستند.

کد خبر : ۲۰۷۱۸۶
بازدید : ۱۹۱۵

به بهانه پخش سریال طوبی که همانند سریال های ستایش و پس از باران زندگی پر فراز و نشیب یک زن را به تصویر می کشد، عکس بازیگران سریال طوبی کنار همسر و فرزندانشان را منتشر نموده ایم. 

امین زندگانی

32

بازیگران سریال طوبی: امین زندگانی بازیگر سریال طوبی که با ایفای نقش در سریال هایی چون معصومیت از دست رفته، مختارنامه، تا صبح، همه چیز آنجاست، پرستاران و… بیش از پیش در میان مردم شناخته شد، متاهل بوده و با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون سال 1392 ازدواج کرده است. این زوج فرزندی ندارند.

شبنم قربانی

33

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی، متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شبنم قربانی وهمسرش صاحب دو فرزند، یک دختر و یک پسرهستند.

فرهاد آئیش

34

بازیگران سریال طوبی: فرهاد حشمتی عقدایی با نام هنری «فرهاد آئیش» متاهل است و سالها پیش با مائده طهماسبی بازیگر، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده ازدواج کرده است.. مائده طهماسبی و فرهاد آئیش فرزندی ندارند، مائده طهماسبی عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

هومن برق نورد

35چ

هومن برق نورد که این روزها در سریال طوبی بازی می کند و لاغری و کاهش وزنش مشهود است، سالها پیش ازدواج کرده اما فرزندی ندارد. اطلاعات زیادی از همسر هومن برق نورد وجود ندارد.

رامین راستاد

36

بازیگران سریال طوبی: رامین راستاد بازیگر نقش سهراب در سریال داریوش که در سریال طوبی نقش آفرینی داشته است، چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر به نام صدف و یک پسر به نام ارشک است.

سودابه بیضایی

37

بازیگران سریال طوبی: سودابه بیضایی که در سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی نقش آنیه یک زن متمول و با‌ قدرت عراقی را ایفا کرده است، مجرد است و همسر و فرزند ندارد. او ازدواج کردن و بچه‌دار شدن را اتفاق شیرین و خوبی می داند اما به دلیل مشغله زیاد تاکنون ازدواج نکرده است.

مهدی سلوکی

38

مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش که این روزها کنار سعید سلطانی در سریال طوبی حضور دارد، چندین سال است که به جرگه متاهلین پیوسته و در سن 32سالگی در آذر 1393 ازدواج کرده است. او در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از ازدواج موفق و عاشقانه خود صحبت کرد و همسرش را بهترین دوست و همراه در زندگی نامید. این زوج فرزندی ندارند.

منبع: گفتنی

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید