(عکس) بازیگر نقش «محمد» در سریال گاندو اعضایش را اهدا کرد

(عکس) بازیگر نقش «محمد» در سریال گاندو اعضایش را اهدا کرد

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در گاندو، عکسی از خود در فضای مجازی اینستاگرام منتشر کرد که در آن اعلام کرد کارت اهدای عضو گرفته است که در ادامه عکسش را خواهید دید.

کد خبر : ۲۰۷۲۹۵
بازدید : ۱۳۵۷۰۰

وحید رهبانی بازیگر نام آشنا و با سابقه است که برای نخستین بار برای بازی در سریال تلویزیونی «خانه ما» به مخاطبان شناخته شد. وحید رهبانی در ادامه مسیر هنری اش مجددا برای بازی در سریال گاندو به تلویزیون بازگشت و همین سریال باعث شهرت او شد.

وحید رهبانی نقش محمد، یک مامور امنیتی در سریال گاندو 2 را برعهده داشته است. همانطور که گفته شد او پیش از این با سریال خانه ما وارد قاب تلویزیون شده است. وحید رهبانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه «یورک» است و علاوه بر بازیگری در زمینه ترجمه نمایشنامه نیز فعال است.

محمد بازیگر سریال گاندو

33_11zon

بیوگرافی وحید رهبانی و زندگی شخصی

محمد بازیگر سریال گاندو: وحید رهبانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 29 فروردین 1358 در شهر تهران است. در مورد جزئیات زندگی خانوادگی او اطلاعات زیادی در فضای مجازی منتشر نشده است اما خانواده او اصالتا ریشه اصفهانی دارند.

وحید رهبانی به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت در سال 1374 دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری سمندریان گذراند و سال بعد یعنی در 17 سالگی با در نمایش «معرکه» داوود میرباقری حضور پیدا کرد. همانطور که در قسمت های بالا نیز گفته شد وحید رهبانی در رشته کارگردانی تئاتر در دانشگاه «یورک» تورنتو کانادا تحصیل کرده است.

در ادامه در سن 21 سالگی او با سریال خانه ما در تلویزیون دیده شد و در سال 1381 تجربه حضور در فیلم «دوئل» احمدرضا درویش را پیدا کرد. رهبانی در سال 1382 و در سن 24 سالگی تصمیم گرفت که برای ادامه تحصیل به کشور کاندا برود و مدت زیادی در این کشور مشغول بازی و کارگردانی تئاتر بود. در ادامه به دلیل تسلط خوبی که به زبان انگلیسی داشت باعث شد که وارد کار ترجمه نمایشنامه شود.

همسر و فرزند وحید رهبانی

محمد بازیگر سریال گاندو: وحید رهبانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

قد وحید رهبانی

محمد بازیگر سریال گاندو: قد وحید رهبانی 176 سانتیمتر می باشد.

منبع: گفتنی

۱۱۷
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید