(تصاویر) مادر بزرگ «هانیکو» پس از گذشت 38 سال در 100 سالگی

(تصاویر) مادر بزرگ «هانیکو» پس از گذشت 38 سال در 100 سالگی

یاتسوکو تانامی بازیگر نقش مادر بزرگ هانیکو، نقش خاطره‌انگیز “کوتو مادربزرگ هانیکو” در سریال محبوب “داستان زندگی”، پس از گذشت ۳۸ سال از ایفای این نقش، در سن ۱۰۰ سالگی تغییرات قابل توجهی در چهره خود داشته است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی یاتسوکو تانامی و جدیدترین عکس های این هنرمند همراه باشید.

کد خبر : ۲۰۷۴۶۶
بازدید : ۷۸۳۰

یاتسوکو تانامی متولد ۲۵ ژوئن ۱۹۲۴ بازیگر ۱۰۰ ساله اهل ژاپن است. وی بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۲۰۰۸ میلادی فعالیت می‌کرد. او برای بازی در عصر طلایی سینمای ژاپن و فیلم‌هایی مانند آکیرو (۱۹۵۲)، هیتوری اوکامی (۱۹۶۸) و توکیو نو اکوبو (۱۹۵۲) شناخته می‌شود.

نام اصلی او یاتسوکو کانکو است. پدرش، تانامی ایواکیچی (1901-1992)، نقاش اهل توکیو بود که زیر نظر تایکان یوکویاما تحصیل کرد. مادرش، تامی، یک هنرمند عروسک پائولونیا از هیکامی چو، استان هیوگو (شهر تامبا فعلی) بود. خواهر کوچکترش تانامی نیواکو (1927-) پس از ورود به بونکا گاکوین، یک هنرمند حکاک بر روی وسایل مسی شد. خانواده او در روستای آتلیه در ناکازاکی، بخش توشیما زندگی می کردند.

9

وی در سال 1937، او از مدرسه ابتدایی وابسته به مدرسه عالی توکیو و از دبیرستان دخترانه توکیو فارغ التحصیل شد. در سال 1942، از دانشکده ادبیات Bunka Gakuin فارغ التحصیل شد. در سال 1942 او دانشجوی پژوهشی در Bungakuza شد. در همان سال او اولین بازی خود را در «ماتسوگورو تومیشیما» انجام داد. در سال 1945، او برای بازی در نقش آنیا در اجرای جدید تئاتر مشترک “باغ آلبالو” مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان به عنوان یک هنرپیشه با زیبایی و مهارت های بازیگری اش شناخته شد. وی در 24 مارس 1954 برای شرکت در جشنواره فیلم کن عازم فرانسه شد.

عکس های جدید یاتسوکو تانامی

تصاویر جدیدی از این بازیگر کهنسال منتشر شده است که نشان می‌دهد گذر زمان بر چهره او نیز بی‌تاثیر نبوده است. با این حال، در این تصاویر همچنان می‌توان ردپایی از آن چهره مهربان و مادربزرگ‌وار را مشاهده کرد که سال‌ها دل میلیون‌ها بیننده را به خود مشغول کرده بود.

گذر زمان بر همه انسان‌ها بی‌تاثیر نیست و یاتسوکو تانامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، تصاویر جدید او نشان می‌دهد که همچنان روحیه شاداب و سرزنده خود را حفظ کرده است.

10

11

واکنش مخاطبان

انتشار تصاویر جدید یاتسوکو تانامی با واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان همراه بوده است. بسیاری از آن‌ها از دیدن تغییرات چهره او متعجب شده‌اند، اما همچنان به او ابراز علاقه و احترام می‌کنند. برخی دیگر نیز با دیدن این تصاویر، خاطرات خود از تماشای سریال “داستان زندگی” را به یاد آورده‌اند.

اگرچه چهره یاتسوکو تانامی در گذر زمان تغییر کرده است، اما نقش ماندگار او به عنوان “کوتو مادربزرگ هانیکو” همیشه در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. این بازیگر کهنسال با بازی در این نقش، خاطرات خوشی را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان رقم زده است.

سریال “داستان زندگی” و نقش ماندگار “کوتو مادربزرگ هانیکو”

سریال “داستان زندگی” یکی از سریال‌های محبوب و ماندگار تلویزیون ژاپن است که در ایران نیز با دوبله فارسی به نمایش درآمد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. نقش “کوتو مادربزرگ هانیکو” به عنوان مادربزرگ مهربان و دانا در این سریال، یکی از ماندگارترین نقش‌های یاتسوکو تانامی به شمار می‌رود.

منبع: چشمک

۱۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید