(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی مکس امینی کمدین مشهور

(تصاویر) زندگی خصوصی، عکس های شخصی و بیوگرافی مکس امینی کمدین مشهور

مکس امینی (Max Amini) در ایالات توسان، آریزونا آمریکا از والدین ایرانی به دنیا آمده است، پدرش «فریبرز» اصالت اصفهانی و مادرش اصالت تبریزی دارد. تنها خواهرش «نازی» نام دارد و والدینش پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده اند.

کد خبر : ۲۰۷۷۱۱
بازدید : ۴۱۰

بیوگرافی مکس امینی: وی متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۰ در آمریکا، کمدین است. فارغ التحصیل بازیگری دانشکده تئاتر و فیلم و تلویزیون دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس می باشد که با تئاتر شروع کرد و حالا در آمریکاست.

خانواده و بیوگرافی مکس امینی

مکس امینی (Max Amini) در ایالات توسان، آریزونا آمریکا از والدین ایرانی به دنیا آمده است، پدرش «فریبرز» اصالت اصفهانی و مادرش اصالت تبریزی دارد. تنها خواهرش «نازی» نام دارد و والدینش پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده اند.

58

مکس امینی و مادرش

زندگی در ایران

بیوگرافی مکس امینی: مکس در ۸ سالگی به همراه پدر و مادر به ایران مهاجرت کرد و چند سالی در ایران مدرسه رفته و زندگی کرده و دوباره برای دبیرستان به آمریکا بازگشت. به همین خاطر خواندن و نوشتن زبان فارسی را به خوبی یاد گرفته است.

تحصیلات

59

بیوگرافی مکس امینی: دوره دبیرستان را در واشنگتن دی سی گذرانده و سپس به کالیفرنیا مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۴ از دانشکده تئاتر، کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. بعد از اینکه تحصیلات دبیرستانی ام تمام شدم، برای ورود به دانشگاه به دنبال انتخاب رشته‌ برای تحصیل بودم که زندگی کاری ام را در آن مسیر بسازم.

پدرم توصیه کرد؛ رشته ای را انتخاب کن که به قدری به آن عشق و علاقه داشته باشی که در همان زمینه کار کنی و زمانی را که در کالج می گذرانی به هدر نرود. آنجا بود که تصمیم گرفتم به دانشگاه سینما و تلویزیون بروم و در زمینه بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی تحصیل کنم.

کلاس های هنرپیشگی

زمانی که به تحصیل در دانشگاه مشغول شدم، در کلاس های مربوط به هنرپیشگی شرکت کردم و کار استندآپ کمدی را از همان دوران شروع کردم.

شوهای خیلی کوچک انجام میدادم، تمرین میکردم و به این شکل کارم آغاز شد، هنوز هم در کنار کارهای استندآپ کمدی فعالیت های هنرپیشگی انجام می دهم.

60

از کودکی شوخ طبع بودم

بیوگرافی مکس امینی: همیشه با دوستانم در مدرسه شوخی میکردم، شر و شور بودم و سعی میکردم همه را بخندانم یعنی بچه های کلاس تماشاچی من بودند و من برایشان اجرا می کردم.

معلمان هم از دستم عاجز بودند، این عشق به شنونده و مخاطب از همان موقع در ذات من وجود داشت و در من شکل گرفت. بهترین دوست و همراه در زندگی خودم هستم و این که می گویم عین حقیقت است، چون در بدترین شرایط خود را دلداری دادم و با خودم صحبت می کنم.

ازدواج

61

مکس امینی و خواهرش نازی

بیوگرافی مکس امینی: اهل هوس رانی و بازی دادن دیگران نیستم. من مشتاق ثبات بلند مدت در رابطه ام هستم مشروط بر آنکه مشکلی برای سبک زندگی ام، سفرهایم و غیره ایجاد نکند. هر کسی، چه مرد و چه زن می خواهد از نظر ظاهری با کسی باشد که برایش جذاب و زیبا است، من دخترهایی که اعتماد به نفس خوبی دارند را دوست دارم.

احساس می کنم دوست دارم با کسی باشم که در کنارش چیزی از او یاد بگیرم و هر دو احساس کنیم که از نظر فکری و روحی به صورت مساوی به هم کمک می کنیم.

اهل پارتی و دراگ نیستم

بیوگرافی مکس امینی: جالب ترین شایعه ای که درباره خودم شنیدم این است که مکس امینی خیلی پارتی می رود و دراگ می زند، من نه مشروب می خورم و نه در عمرم دراگ زدم. حتی هیچ وقت هیچ دراگی را تست هم نکردم.

مرحوم پدرم تاثیرگذارترین فرد در زندگی من بوده است، چون در یک سن خاصی کمکم کرد تا فلسفه های زندگی ام را مشخص کنم و بتوانم مسیر زندگی ام را پیدا کنم.

منبع: گفتنی

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید