(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوص کن واتانابه؛ گنزو شوهر هانیکو

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوص کن واتانابه؛ گنزو شوهر هانیکو

کن واتابه در نقش گنزو شوهر هانیکو یکی از شخصیت‌های مهم سریال هانیکو، است که رفته رفته نقش او پر رنگ می‌شود. نقش او از شاگرد عموی هانیکو شروع می‌شود و با ازدواج با هانیکو به یکی از بازیگران اصلی سریال هانیکو تبدیل می‌شود. کن واتانابه نقش گنزو اونودرا (شوهر هانیکو) را در سریال داستان زندگی یا هانیکو بازی کرده است. کن واتانابه در زمان ساخت سریال هانیکو تنها 27 سال داشته است. بازیگری مشهور که بیشتر با چهره میانسالی او را می‌شناسیم.

کد خبر : ۲۰۷۷۹۴
بازدید : ۱۲۴۸

کن واتانابه بازیگر ژاپنی متولد بیست و یکم اکتبر ۱۹۵۹ در کید است. او به خاطر حضور در نقش قهرمان های با سرنوشت تراژدی مانند ژنرال تادامیچی در فیلم نامه هایی از یوجیما و لرد کاتسوموتو در فیلم آخرین سامورایی مشهور است.

واتانابه در آثار مطرحی چون تلقین، بتمن آغاز می کند، گودزیلا و شانگهای حضور داشته است و جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده است. در کارنامه هنری واتانابه نامزدی و دریافت جوایزی همچون اسکار و گلدن گلوب نیز به چشم می خورد.

20

بیماری کن واتابه

این بازیگر ژاپنی‌الاصل هالیوود که این روزها با بیماری سرطان معده دست و پنجه نرم می‌کند، اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته و با این حال با همه قوا تلاش کرد تا خود را برای این نمایش تئاتری آماده کند.

واتانابه که بیماری سرطان معده‌اش در مراحل ابتدایی است، پیش از این نیز، از ۲۰ سال پیش، متوجه ابتلایش به بیماری سرطان خون شده بود و تمام این سال‌ها با این بیماری در حال مبارزه بود.کن همچنین مبتلا به بیماری هپاتیت سی است.

فعالیت های هنری

این بازیگر 64 ساله بدون شک مشهورترین بازیگر ژاپنی در جهان است. واتانابه در دهه 80 فعالیت بازیگری را شروع کرد. او در اوایل زندگی حرفه‌ای خود به خاطر نقش‌هایش در درام‌های سامورایی در تلویزیون ژاپن، به‌ویژه بازی در سریال تلویزیونی دوکوگانریو ماسامونه در سال 1987، مورد توجه قرار گرفت.

21

پیشرفت بین‌المللی واتانابه در اوایل دهه 2000 زمانی اتفاق افتاد که در کنار تام کروز در فیلم آخرین سامورایی بازی کرد، جایی که او نقش کاتسوموتو، رهبر سامورایی‌ها را بازی کرد که برای حفظ سنت‌های باستانی ژاپن در طول بازسازی میجی تلاش می‌کند. بازی او نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد که به شروع کار او در هالیوود کمک کرد.​

علیرغم موفقیت بین‌المللی، واتانابه همچنان با سینمای ژاپن پیوند عمیقی دارد، با بازی‌های قابل توجه در فیلم‌های خاطرات فردا (2006) و ناشکسته (2009) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد ژاپن شد.

22

جوایز

او تاکنون دو بار جایزه آکادمی فیلم ژاپن را به عنوان بهترین بازیگر دریافت کرده و بازیگر فیلم دیگر کریستوفر نولان یعنی بتمن شروع می‌کند نیز بوده‌است. او در تئاتر لینکلن در نقش اصلی نمایش «شاه و من» نقش‌آفرینی کرده‌است و برای همین اجرا، به تازگی نخستین نامزدی جایزه تونی را دریافت کرده‌است.

مهمترین آثار کن واتابه

کن واتانابه که بازیگر نقش مقابل تام کروز در فیلم آخرین سامورایی بود در نسخه جدید فیلم نابخشوده نیز در نقش اصلی ظاهر شد. این فیلم برگرفته از نسخه قدیمی با بازی کلینت ایستوود است که جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد. این بازیگر در سال ۲۰۱۵ در فیلم دریای درختان و پناتوس بازی کرد. از او دو فیلم اخیراً اکران شده‌است که عبارتند از:

خشم (Anger) ساخته سانگ ایل -لی

این درام ژاپنی بر مبنای فیلمنامه‌ای ساخته شده که با اقتباس از رمانی نوشته شوییچی یوشیدا نوشته شده‌است، به جز کن واتانابه، کنجی ماتسویاما و آیو میازاکی در این فیلم بازی کرده‌اند.

23

تبدیل شوندگان ۵ (Transformers) به کارگردانی مایکل بی

این فیلم قسمت پنجم از مجموعه دنباله‌داری است که طرفداران زیادی دارد.آکیوا گولدزمن و جف پینکر نویسندگان فیلمنامه این فیلم هستند. قسمت نخست «تغییر شکل‌دهندگان» محصول سال ۲۰۰۷دربارهٔ برخی وسایل الکتریکی است که موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل دادن شده‌اند. این موجودات به دو دسته طرفداران انسان‌ها ودشمنان آن‌ها تقسیم می‌شوند و به جنگ بایکدیگر می‌پردازند و… مارک والبرگ از بازیگران این فیلم است.

24

آخرین سامورایی

وی در فیلم آخرین سامورایی نقش مقابل تام کروز را داشته است. آخرین سامورایی (به انگلیسی: The Last Samurai) فیلمی آمریکایی در ژانر تاریخی، اکشن و درام به نویسندگی جان لوگان که توسط ادوارد زوئیک کارگردانی و در سال ۲۰۰۴ منتشر گردید.

25

این فیلم روایت‌گر جنگ سِینان و وقایع سال ۱۸۷۷ میلادی در ژاپن است. تام کروز برای حضور در این فیلم ۶ ماه آموزش شمشیرزنی دید.

منبع: چشمک

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید