صحبت‌های جالب سینا مهراد درباره تجربه تهیه و تولید فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی پدرش

صحبت‌های جالب سینا مهراد درباره تجربه تهیه و تولید فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی پدرش

سینا مهراد که در فیلم «پول و پارتی» به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده در کنار پدرش حضور دارد در گفت وگوی که به تازگی انجام داده عنوان کرده که قرار بوده نقش اصلی فیلم را خودش بازی کند، اما در نهایت این نقش به برادرش ساعد رسیده است . البته ساعد هم به دلیل مشغله‌های که داشته به سختی بازی در این فیلم را پذیرفته است. سینا گفته که برای راضی کردن برادرش ، همسر و پسر ساعد را واسطه کرده است.

کد خبر : ۲۰۷۹۳۷
بازدید : ۱۴۸

سینا مهراد که مدتی پیش در نقش «سهراب» تئاتر حماسی- موزیکال «نبرد رستم و سهراب» را روی صحنه داشت، در حال حاضر به عنوان سرمایه گذار و تهیه‌کننده فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی پدرش را روی پرده سینماها دارد.

40

ساعد سهیلی همراه با پدرش سعید سر صحنه فیلم «پول و پارتی» | عکس :سمیرا بختیاری

سینا در گفت وگویی که به تازگی با فریدون جیرانی در برنامه «35 میلی‌متری» داشته درباره چگونگی شکل‌گیری و تولید «پول و پارتی» گفته است :«من پیش از این در فیلم‌های قبلی پدرم در امر تهیه مشارکت داشتم، چراکه انجام سه کار نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی به شکل همزمان برایش سخت بود و من تلاش می‌کردم با ورود به بخش تولید تا حدی این فشار را کاهش دهم. بعد از این تجربیات تصمیم گرفتم تا به شکل مستقل فیلمی را تهیه‌کنم. از همین رو طرح «پول و پارتی» را به یکی دو نفر از دوستان نویسنده‌ام سفارش دادم تا آن‌ها فیلمنامه را بنویسند و من هم تهیه‌اش کنم.»

41

سینا مهراد در استودیو برنامه «35 میلی‌متری»

سینا مهراد در ادامه صحبت‌هایش با جیرانی گفته که قرار بوده نقش اول فیلم «پول و پارتی» را خودش بازی کند، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاده است :«من برای بازی در یک سریال (بامداد خمار) قرارداد بسته بودم، اما شرایط طوری پیش رفت که شروع تصویربرداری این سریال با فیلمبرداری «پول و پارتی» همزمان می‌شد، از همین رو نمی‌توانستم به شکل توامان در هر دو پروژه حاضر شوم، بنابراین باید باید برای فیلم خودمان بازیگر دیگری را جایگزین می‌کردیم.»

42

سینا همراه با برادرزاده و پدرش سرصحنه فیلم «پول و پارتی» | عکس : سیمیرا بختیاری

طبق گفته مهراد تنها کسی که می‌توانست این نقش بازی کند برادرش «ساعد» بوده، اما حضور او هم به این آسانی میسر نبوده :«من گفتم یا این نقش را باید ساعد بازی کند، یا اینکه کار را تعطیل می‌کنیم، اما حضور ساعد هم به این آسانی نبود. او در آن مقطع در فرانسه حضور داشت و حسابی هم سرش شلوغ بود. به او زنگ زدم و ماجرا را گفتم ، اما ساعد گفت به دلیل مشغله‌هایی که دارد امکان حضور در ایران و بازی در فیلم را ندارد. چندبار دیگر هم با او تماس گرفتم اما هربار رویم را زمین می‌انداخت و من هم در جواب می‌گفتم اگر نیایی سرمایه‌ام به باد می‌رود. در نهایت به همسرش گلوریا گفتم و او را واسطه کردم و حتی یکبار هم با پسرش صحبت کردم که بابات و راضی کن بیاد فیلم را بازی کند.»

فیلم «پول و پارتی» شانزدهمین ساخته سینمایی سعید سهیلی است که از سوم مرداد ماه روی پرده رفته است و تاکنون 81 میلیارد تومان فروش کرده است.

منبع: فیلم نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید